rado2708 Публикувано 29 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2014 Колата е ауди а8 4.2 с газово 97 годино а проблема е следния , сутрин на студено при палене колата се форсира и угасва , при повторно запалване и подържане в обороти от мен за кратко оборотите се нормализират и изчаквам да си загрее и обърне на газ и така потеглям иначе пак гасне.На газ няма проблем при каране.Когото позагрее ако обарна на бензин и покарам пак газне постоянно както е на директна, някои път даже се налага да паля аварийно на газ иначе неиска.Ходих на диагностика и нищо не показва , не трупа грешки , пробвах с друг дебитомер и пак, почистих и дросела и пак.....някои мнение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlean Публикувано 29 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2014 Колко бензин има в резервоара? Прави ли същото ако бензинът е под 1/2?Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado2708 Публикувано 29 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2014 ами при 1 вата бяла чертичка е , преди нея има 2 червени сякаш си има бенз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlean Публикувано 30 Октомври 2014 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2014 При мен когато е ниско нивото, под 1/2, когато дам на контакт двигателят тръгва, работи малко и спира. След това като при следващо подаване на контакт тръгва нормално. А когато е над 1/2 - всичко е точно Мисля че имам проблем с безиновата помпа, с монтирането може би. Така предполагат майсторите - ще проверя скоро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rado2708 Публикувано 30 Октомври 2014 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2014 хмм..ми незнам мога да пробвам и този вариант но се съмнявам да е това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wengen Публикувано 3 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2014 Напълни я до горе с бензин и виж дали ще го направи. Тогава, ако не го направи, е от резервоара и една, мисля, помпа, която прехвърля от едната половинка в другата. Защото резервоара не е цял. Тук има по-запознати от мен те ще ти кажат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване