David Публикувано 17 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2014 Здравейте имам следният проблем с турбото. Преди 20 000 км колата ми зъби, на около 3000 оборота и тогава майстора ми каза актуатор, добре смених го, и вчера след като се прибирах към нас реших да изрежа колата на трета от ниски и на 3000 оборота пак зъби. Турбината е изцяло рециклирана, заради маслената помпа преди 40 000 км, може ли за толкова километри да се задръсти и да почне да пренадува. Преди месец съм излизал извън града и по магистралата си я карах със 180км и нямах никакви проблеми, предимно колата се кара в града на къси разстояния, но като имам възможност си я режа на мах поради точно такава причина, че да не се задръсти. Следното нещо се питам ако турбината или нещо по турбо пътищата не е наред не трябва ли постоянно да ми забива, защото от вчера до днес яко си я изрязвам и не ми е забила нито веднъж. Колата няма странни звуци свистене или да си е променила звука на работа. Не знам как да направя свестен LOG, че да го кача и вие да ми кажете за какво става въпрос. Направих един, който е доста импровизиран, но все пак ще го кача да ми кажете какво трябва да гледам че нищо не ми е ясно коя колона какво значи. Грешката която ми даде е тази :1 Fault Found:16618 - Boost Pressure RegulationP0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - IntermittentFreeze Frame:Fault Status: 00000001Fault Priority: 5Fault Frequency: 1Reset counter: 57Mileage: 139322 kmTime Indication: 0Date: 2014.11.16Time: 16:19:42Freeze Frame:RPM: 2944 /minText: 368 NmSpeed: 101.0 km/hText: 99.6 %Voltage: 13.79 VText: 2186 hPaText: 2632 hPa Ако правилно съм разбрал като съм чел из форума турбината пренадува със 0,5 някъде ? Като гледам тези две стойности 16.11.xlsx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata_84 Публикувано 18 Ноември 2014 Доклад Share Публикувано 18 Ноември 2014 (Редактирано) Правилно си разбрал. Сеат Ибиза...Идва при мен че за 1 месец 2 пъти му чистят турбо. Оправих турбото. Намерих проблема който е имала колата сцепен маркуч на вакум помпата. Викам си готова е колата. Карах я не пренадуваше. Колата има НЯКАКЪВ чип. Преди два дни турбото пак го чистих! Вътре беше ужас!!! Днес сме в Адлер ауто да сменим чипа, просто не виждам друга причина да зацапва през седмица месец??? Ибизата момчето я има от 6 месеца, добре не е била още. ЕГР-а е запушен. Редактирано 18 Ноември 2014 от Vankata_84 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване