Rainbow_dio Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 Здравейте,ще се радвам ако някой успее да ми помогне с проблема който имам. Колата ми е Ауди А3 1.9 ТДИ 105 коня -> 2004 година След като запаля колата докато не е загряла при първите няколко влизания в турбо на колата ... тя губи налягане, дави се и отзад е пълен ужас всичко става димна завеса .. Имах проблеми с турбото но ми сложиха чисто нова турбина .. смених и пласмасовия мъркуч от интерколера към турбината, но проблема продължава ... ще се радвам ако някой сподели мнение и даде съвет какво да правя.. П.С. Не разбирам много от коли затова моля да ме извините ако нещо не е написано като хората Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanybg Публикувано 4 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2014 Загуба на вода имаш ли ?1/ Дюзи2/ Глава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rainbow_dio Публикувано 9 Декември 2014 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 Не ...Закачихме я на компютър и няма проблем с софуера, дюзите и всичко показва зелено (че е перфектно) също така и нивото на маслото си е ок ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanybg Публикувано 9 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2014 Колега това може да са доста неща. Може и нещо много малко да е. За да се дави една кола при подаване на газ и да пуши, то определено има проблем с изгарянето на сместта. Съотношението въздух гориво е грешно, или данните, които идват до ЕКУ-то не отговарят на действителността. Основно трябва някой, който разбира да погледне стойностите на температурните датчици, на датчиците на за входящия въздух и пак казвам дюзи се тестват на стенд. Стойностите им при диагностика са мн трудни за анализ от неспециалист и мн често хора, които не разбират си мислят, че една дюза си работи а тя е чао Аз карам същия курник, но не съм имал подобен проблем. Все пак по реда на логиката бих заложил на грешни данни от температурния датчик на мотора, който се намира на клапата за водата от дясната страна на двигателя.За да знаеш дали е той просто го изключи ( малко трудно се стига до него) и запали. Ако от него идва проблемът колата ще си заработи нормално. Ако това не реши проблема закачи темп датчика и изключи дебитомера.да не ти обяснявам че може и проблем с някой клапан или хидравличен повдигач да е ) Просто такъв проблем може ти отнеме цял месец да го хванеш Аре успех и пиши ако разбереш нещо. Между другото под "влизане на колата в турбо" форсиране на мотора ли имаш предвид Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване