dedo kolio Публикувано 14 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2014 Първо да се извиня предварително ако има пусната такава тема но аз поне не намерих след обстойно търсене а проблема е доста распостранен при колите с куатро.Колата ми е А4 2,5TDI quattro преди година като ми намали горивото под 50% засмука въздух и спря благодарение на приятели бързо разбрах проблема с изравнителния модул в резервоара.Научих,че резервоара е на две от едната страна като намалее горивото под 50% този изравнителен модул прехвърля в другата където е смукателя.При мен се оказа,че беше изгорял датчика g210 за ниво който включва изравнителната помпа като намалее горивото и така го смених.Година по-късно преди седмица филма се повтори под 50% гориво колата изгасна.Добре ,че вече знаех и не въртях излишно та да изгоря и ГНП-то което често се случва от хора който не са се срещали с този проблем.Впрочем според един майстор 80% от изгарянията на електронния блок на ГНП-то е заради такъв проблем.Допълних с нафта резервоара над 50% обезвъздуших с гумена помпичка и колата пак тръгна.Естествено е закачихме на компа с един приятел и излезнаха грешки 00575 и 01441-горивен сензор за ниво g210.Т.е нищо ново под слънцето Сигурен съм ,че много хора са се срещали с този на пръв поглед млък проблем който обаче може да предизвика по-големи беди като изгарянето на електронния блок на ГНП-то.Не мисля да коментирам колко глупаво и излишно сложно го е измислил геманеца като можеше просто да направи резервоара като скачен съд и да не усложнява нещата.Сега обаче си мисля как да го побългаря като примерно сложа разклониение с два смукателя от двете страни или нещо подобно за да избегна използването на този модул. Ако някой се срещал с този проблем или ако знае как да се реши по по-практичен начин нека сподели сигурен съм ще помогне на доста хора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi A4 quattro Публикувано 22 Декември 2014 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2014 Колега и аз карам същатата кола като твоята, стана ми интересно как работи принципа на изравнителната помпа, а и колко броя помпи има в резервоара ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dedo kolio Публикувано 15 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2015 Явно никой не е имал този проблем .... или форума вече се е изчерпил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 16 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2015 Или няма решение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozi_sparco Публикувано 27 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2015 и аз имам такъв проблем но не колкото твоя....при мен като е на 4ервено и сложа 10 литра не мърда,като и сложа о6те 10 и отива на половината резервуар,или сложа и 20 литра и сам минал 100 км стрелката е на средата и на др ден след тия 100 км стрелката е на 0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване