Jump to content

dedo kolio

Members
  • Мнения

    105
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    Audi 2.5TDI quattro

Контакти

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Персонална информация

  • Пол
    Male
  • Локация
    село Веселие

Последни посетители

1378 профилни разглеждания

dedo kolio's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Искам да благодаряи и тук на колегата toshkov81 за добрата и точна работа . Уговорихме се за дата и час понеже аз лично не разполагах с много време ( а съм от Бургас ) се претеснявах дали няма да се проточи работата.Увери ме,че работата му в моя случай е два часа и беше точен като швецарски чесовник. Авопилота работи за сега перфектно и даже се чудя защо не съм активирал много по-рано . Първото нещо което си помислих след като го пробвах е ,че даваме пари за хиляди глупости по старите си коли а за такова удобство все си мислим ,че не е задлжително но на дълък път това си е просто неоходимост.Момчето е корекно а работата му може да ви направи шофирането по-лесно и приятно .
  2. Този филм го играя от 2 години но вече ми се изесниха нещата .Дълго е за обяснение затова ако ислаш звънни ми да обесня за какво става въпрос но първо си виж гешките. 0888 820 230
  3. dedo kolio

    валове 2.5 тди

    карам 2.5 тди 150 к.с. вече 5 години.Колата е взех от мой приятел тучин от Истамбул с бизнес в България беше скъсал от каране за две години повече от 140 000км. Миналата година сменях ремъци викам да проверя валовете нали са ни трън в очите но валовете бяха като нови. Сега има една друга работа един майстор който осблужва колата от както е дошла в България ни предопреди че това с валовете го прави от проблем с филтъра на картерните газове(този в средата) зад ГНП-то. Първите до 2003г. мисля се правен от плат после са направили пласмасов и не прави проблеми.Не зная колко е прав майстота но все повтаря че филтъра трябва да се сменя ако е от старите на време иначе идва проблема с валовете. ако колата ти си има мощноста не пуши и не е много шумен двигателя карай си .На мен ми са падали кобилици на Опел прибирал съм се на дава цилиндъра колта губи мощност пуши но вървеше
  4. Явно никой не е имал този проблем .... или форума вече се е изчерпил
  5. Първо да се извиня предварително ако има пусната такава тема но аз поне не намерих след обстойно търсене а проблема е доста распостранен при колите с куатро.Колата ми е А4 2,5TDI quattro преди година като ми намали горивото под 50% засмука въздух и спря благодарение на приятели бързо разбрах проблема с изравнителния модул в резервоара.Научих,че резервоара е на две от едната страна като намалее горивото под 50% този изравнителен модул прехвърля в другата където е смукателя.При мен се оказа,че беше изгорял датчика g210 за ниво който включва изравнителната помпа като намалее горивото и така го смених.Година по-късно преди седмица филма се повтори под 50% гориво колата изгасна.Добре ,че вече знаех и не въртях излишно та да изгоря и ГНП-то което често се случва от хора който не са се срещали с този проблем.Впрочем според един майстор 80% от изгарянията на електронния блок на ГНП-то е заради такъв проблем. Допълних с нафта резервоара над 50% обезвъздуших с гумена помпичка и колата пак тръгна. Естествено е закачихме на компа с един приятел и излезнаха грешки 00575 и 01441-горивен сензор за ниво g210.Т.е нищо ново под слънцето Сигурен съм ,че много хора са се срещали с този на пръв поглед млък проблем който обаче може да предизвика по-големи беди като изгарянето на електронния блок на ГНП-то. Не мисля да коментирам колко глупаво и излишно сложно го е измислил геманеца като можеше просто да направи резервоара като скачен съд и да не усложнява нещата.Сега обаче си мисля как да го побългаря като примерно сложа разклониение с два смукателя от двете страни или нещо подобно за да избегна използването на този модул. Ако някой се срещал с този проблем или ако знае как да се реши по по-практичен начин нека сподели сигурен съм ще помогне на доста хора
  6. Колеги реших се да си продам колата въпреки,че само преди месец налях близо 1800 лв. като смених ролки, ремъци(оригинални),термостат,водна помпа,маншони и някой други дреболии.Все пак не я продавам на всяка цена защото е подържана добре и с много средва.Проблема е,че дъщерями е в Германия и мисля да си взема нещо по-ново и може би по-голямо. Колата е в перфектно техническо състояние и дребни забележчици по външния вид.Така,че който я вземе мисля,че поне пет години само ще кара...и така на който му трябва кола на сравнително малко километри,отлично поддържана с добра историа и може да плати 6300 лв. да се обади на 0888 820 230.Цената е твърда и в нея влиза втори комплект джанти със зимни гуми.
  7. Имам наблюдения с различни дизели карани с добавка двутактово масло,на по-старите автомобили ефекта се забелязва веднага започват по-меко и намалят шума.Разбира се не очаквайте чудеса но явно,че е полезно в малки количества.
  8. Колеги мой приятел търси резервна джанта (патерица) 15 цола за Ауди 100/А6.(незнаем дали има въбще такива).Някой ако има за даване да се обади.
  9. Виж тая тема http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=67559
  10. Колега незнам до колко ще съм ти полезен но ще ти разкажа аз каква съм я патих и ме навежда на твоя проблем.При един голям дъжд ми се получи подобен проблем мой приятел по телефона ме накара да погледна на канал буксата която влиза в Типтроника .Та свалих корите одвих буксата (тя е отпред горе) и от нея текна вода после е подсуших диде си на таблото всичко и колта си тръгна.Другия проблем който съм имал е изгоря ми бошон,смених го но в компа беше отчела грешка и пак подобен проблем колега от клуба ми изтри грешката (за което съм му благодарен) и колата се оправи.Така ,че според мен имаш проблем с електрониката на кутията закачи ВАК-кома и ще ти покаже.Започни от бошоните и ВАК-Кома.
  11. Да забелязах но все пак мисля ,че е доста полезна джиджавка.Надявам се да се намери и на българския пазар пък и невярвам да е много скъпа.
  12. Jacob12 благодаря ти за бързия отговор , тази инфирмация е полезна за коети ти благодаря...но при наличие на спукан маркуч или друг пробив на системата гълтане на въздъх има дадтчици за налягане който се монтират на ГНП-то знам ,че ги продват в Ибей но не суъм ги срещал ...някой ако има няквава инфирмация нека е сподели. Мисля ,че е това но незнам дали може да се купи в България . http://www.mwfi.com/VP44Pics/VP44_Warning_Install.htm
  13. Първо да се извиня на колегата ,че използвам тема му но мисля ,че ще заинтересува всеки.Чувал съм ,че се слага датчик за налягане с цел да се предотврати оставането на помпата без гориво.Някой може ли даде повече информация откъде може да се купи този датчик.
  14. Ако свети само лампичката на АБС проблема е по-скоро от някой датчик.Често при смяна на наклдаки или други причини се разместват а и може да са зацапани.Ако обаче светне и червената лапа с питанката най-вероятно ще е блока АБС...затова първо се понаместват датчиците за 5-10 минутки работа(на канал или поденмик) и ако не помогне следва зачистване и мерене дали са здрави .
  15. Ами аз го махнах мойто веднага след като взех колата ...иначе трябва да го следиш да не задръсти защото прави много поразии.На мен го направиха с обикновенна тръба и не видях разлика освен ,че се продуха аспуха до катализатора.....другото да знаеш ,че катализаторите се изкупуват така ,че или който ти го сваля не само трябва да не ти взема пари амаи и да ти даде....
×
×
  • Create New...