DJ_EnerGy Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 (Редактирано) Здравейте и за много години първо. Сега към проблема, колата е Б3 2.0 куб. 3А мотор. Проблема се изразява във това, че сутрин върти много мудно все едно има ток да завърти един път и край.Акумулатора ми е нов ексайд 75А и пусковият ток мисля че беше 750 но всякаш е почти изчерпан. На какво ли може да се дължи това ? Искам също да добавя, че на стартера не му е правена ревизия никога (не зная дали се и ремонтира) и че имам кондензатор за музиката 10фарада ако е от значение.Ако някой е имал такъв проблем и го е решил- нека сподели.Лек ден ви желая Редактирано 2 Януари 2015 от DJ_EnerGy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivkonty Публикувано 2 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 (Редактирано) Здр колега. Аз имах същият проблем. Направих ремонт на стартера 25 труд 29 втулка бендикс и още неща ... И сега нямам проблем. Акуму ми беше на 1 месец и едва въртеше. Мн ток черпи стартвра при това състояние... Цитиране на предходен пост! Редактирано 5 Януари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_EnerGy Публикувано 2 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2015 Кои неща си сменил колега още ? Значи може да се ремонтира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_EnerGy Публикувано 4 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2015 Добре следващият ми въпрос е за свалянето на стартера на канал ли ще ми по-лесно или от горе като махна генерацията ? тъй като утре мисля да го сваля и да го занеса да го ремонтират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_EnerGy Публикувано 9 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 Благодаря на отзовалия се колега . Проблема е решен срещу 56 лева за бендикс, 3 втулки, 4 четки оригинални и труд. Колата върти повече от перфектно само показвам ключа и няма ядове сутринта дори на -15 на гас запали без проблем. Темата може да се трие или за коша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 9 Януари 2015 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2015 Здравей колега имаше ли някакви проблеми при свалянето на стартера, или нещо с което да се внимава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ_EnerGy Публикувано 12 Януари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2015 Ами проблеми не . На канал отдолу свалих кората под мотора после със 2 удължения,каре и ролка свалих на генерацията 4-те гайки отдолу е разкачих свалих акумулатора и под него има по-лесен достъп до единия болт на стартера и след ревизията обратната процедура. Използвах гидория комплект (малка,средна и голяма тресчотка) със нея разполагам и ключ 17,19 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване