dimitrov_1969 Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 А4 1.9 TDI Автомобилът е 1999г.след запалване на мотора,перката веднага започва да върти, въпреки че навън е -2 градуса.Напоследък забелязвам, че даже на дълъг път не може да вдигне 90 градуса? Какви може да са причините? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tira Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 За коя перка говориш ако е за виско тя си се върти винаги след запалване на мотора, а щом не може да загрее термостат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov_1969 Публикувано 1 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 Да,за виското става въпрос,Не знаех,че веднага започва да върти когатоНавън е минусова температура.Да,за виското става въпрос,Не знаех,че веднага започва да върти когатоНавън е минусова температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepesound Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 смени си термостата перката си е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov_1969 Публикувано 1 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 Ок! Благодаря,колеги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CMexypko Публикувано 1 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2015 Та малко за перките. Те са две, едната е на виско муфа. Като вдигнеш капака на двигателя се пада от дясно. Върти се постоянно, но с различни обороти. В муфата има два диска с радиални ребра, а между тях нещо си /вероятно силикон/, което при нагряване увеличава вискозитета си и обратно - при охлаждане намалява. Колкото по-топло става, толкова повече се увеличава вискозитета, единия диск увлича другия и вентилаторът се върти по-бързо. Въздухът, който идва от радиатора загрява муфата, тя зацепва и така се увеличават оборотите. И обратно. Проверява се лесно: при добре загрят двигател навиваш вестник на руло и леко се опитваш да спреш с него вентилатора. НИКОГА с ръка - ще те нарани!!! Ако го спреш - муфата е за смяна. При скапана муфа може да започне да ти загрява в задръстванията. При мен при загрят двигател можеше да се върти в обратна посока, пък и в задръстване малко се мъчеше да загрява. Смених я с някаква китайка за 80 гроша. Оригиналните са много пари. Другата перка е електрическа и се включва при екстремни условия или включен климатик. Щом включиш климатика, независимо от температурата вътре или вън тя се включва. При изключен климатик ел. перката се включва само при голяма жега, при температура на антифриза над 100 градуса или над 105, при точно колко не съм сигурен, по-компетентните да се изкажат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov_1969 Публикувано 2 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2015 (Редактирано) Благодаря,колега за изчерпателната информация!При мен вдига 90 гр. лятото при включен климатик,но никога не надхвърля тази температура, даже и при дълго градско каране,затова се колебая за смяната на термостата.Това с вестника ще го пробвам. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 3 Февруари 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване