Jump to content

Заминаваща си маслена помпа, 1.8Т AGU


Дроб съм

Recommended Posts

Здравейте колеги! След като отървах филма с ремонт на главата (в крайна сметка майонезата в маслото се оказа просто конденз), другото ми опасение (отиваща си маслена помпа) започва да се потвърждава. Преди около година имах няколко присветвания на лампата за ниско налягане на маслото, само когато я вкарвам във високите, но го отдадох на възможна гняс в маслото и евентуално дефектен датчик. Смених маслото (въпреки, че беше на около 3000 километра) и датчика,като при смяната използвах добавка за прочистване на мотора и маслените пътища, което по-късно разбрах, че не е много удачно да се прави. Както и да е - присветванията секнаха. От тогава съм юркал колата сравнително рядко, просто защото като цяло я карах малко. Онзи ден след повечко задържане на около 3000 оборота на 4та по къс маршрут (дори не е стигала 4000), лампата отново присветна. Интересното е, че го прави след като оборотите паднат до към 1500-2000 известно време след самото ръчкане. Карам си колата само с хубаво масло пълна синтетика, което по една или друга причина винаги се сменя на 3000-4000 километра (счупен картер, друго турбо), но съм сигурен, че преди това е карана с отвратително такова (Италия) а и като я взех маслото беше доста над нормата.

 

Въпросът ми е познава ли някой в тази мизерия отиваща си маслена помпа, или да се ориентирам към друго, въпреки, че вече съм решил да я сменя заедно с маслените магистрали на турбото.

 

Благодаря предварително на отзовалите се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...