Jump to content

помощ при избор на усилвател и говорители за А4 комби '99


mi6okalkana

Recommended Posts

здравейте колеги,

бих желал да се допитам до по вещите в озвучаването на комбита А4.

Разполагам с Pioneer DEH-P80MP (60w x 4)

внесен е от щатите 2005 г и от тогава си го ползвам. Днес го качих на новата кола и отидох в сервиз ЕМК в технополис гр. Пловдив да ми пренаредят буксите та да може да командва и колоните в задните врати и субуфера в багажника.

Принципно потенциала на плейъра е голям но с фабричните говорители не мога да го използвам . Звучат ужасно и не се търпят!

Попрочетох из форума че могат да се заменят предните колони  с по-големи 13 см с определени фланци и задните с по-големи 16,5 см пак с някакви фланци.Относно субуфера ми е интересно може ли да се замени с по-читав като обаче се запази оригиналното му местоположение в багажника отстарани в левия калник?

преди съм имал усилватели на всичките коли и звука беше мн по-добър та за тази искам същото да се получи но няма да има елипси на кората както при седаните. Та с колони само във вратите и някав по-читав субуфер в калника и нов усилвател би ли могло да стане?

Съответно какви говорители и пищялки ми препоръчвате за предни за задни врати какъв субуфер за калника който е съвместим с отредения му отсек и какъв усилвател ще ми трябва да захраня всичко това?

Целта ми е добро качество на звука.

 Разгледах разни популярни сайтове за говорители и малко се омотах има еднолентови двулентови и трилентови та моля ви ако ви се занимава предложете ми най-добрите за тази кола на сравнително поносими цени от около 200 лв за комплект предни , 200лв задни, за субуфера пак окоо 200 и усилвателя нямам никаква идея , но би  било добре дори да са 2 по-малки но качествени за да мога да ги скрия в кухините на калниците плейъра може да командва три усилвателя най много.

Благодаря ви предварително.

Забравих да пиша че евентуално ако вградения усилвател който е 4х 60 вата макс може да захрани някой от колоните и звука е читав мога да го ползвам но ако има компромис с качеството не държа.

В близко бъдеще задължително ще мина на модела 

Pioneer deh-p88rs 

 

 

Михаил

0885444005

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравей, колега. Аз съм в процес на доусъвършенстване на аудиото в същия автомобил. В предното ми Ауди нещата бяха по-лесни защото беше седан и JBL елипсите решаваха нещата, а и там бях с огромен 6-канален JBL усилвател. В Аванта обаче искам всичко да ми е изчистено и да не заема излишно пространство. В момента за отпред мога да ти кажа, че смених заводските с 13см на Hertz с използване на фланци и резултатът е доста приятен. Тъй като моят Авант фабрично нямаше говорители в задните врати там монтирах 10cm на JBL. Ресиверът ми е на Kenwood с максимална мощност 4х50W. Номиналът на този ресивер обаче е далече от номинала на говорителите и изкривяванията са големи. Затова най-вероятно ще ползвам стъпало, което ще вградя в някоя от страничните кутии в багажника. Твоят ресивер обаче по характеристики е с 36 вата на канал номинална мощност, което е доста добро ниво. Има вероятност ако говорителите ти са качествени да получиш качествен звук и без усилвател. Съветът ми е да ъпгрейтнеш говорителите и да провериш дали резултатът ще е задоволителен. Едва тогава ако не ти е достатъчно вече може да помислиш за стъпало. Ако ползваш стъпало те съветвам да избереш такива модели, които имат опции за честотни корекции на каналите - така ще може да настроиш максимално прецизно звука отпред и отзад поотделно.

Поздрави и дай отзиви за звука от ресивера без стъпало :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

благодаря колега,

принципно плеъра съм го ползвал доста време на старата ми кола която беше седан и през годините мина през много малки аудио проекти като накрая разкарах всички излишни бас каси и и огромни усилватели, купих си едни кевларени елипси на pioneer и едно малко усилвателче само за тях на kenwood и работата заспа н, но в това комби имам чуството че звука се навива много дразнещо от задните врати а предните не се чуват мн добре та ще сменям всичко и мисля да изтърбуша фабричния суб и усилвател и да вградя 2 по-малки  усилвателя в калника на мястото на заводските пласмасови усложнения да захраня всичко предни задни врати пищялки и през новите стъпала и да изрежа лявата кора и да и бодна някое малко и качествено суб уфърче па да видим ще я бъде ли. СЪЩО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО МИСЛЯ ДА МИНА НА ПО-ВИСОКИЯ КЛАС Pioneer deh-p88rs който на времето беше неприлично скъп за момента е изгоден вече и мисля да се възползвам.  В момента съм мн зает с работа ам така се спестяват пари и до месец би трябвало да се заема с проекта ще кача и разни снимки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста познато ми звучи описанието ти. Аз мога да споделя следното. В предишната ми кола - b4 седан нещата бяха идеални. Захранвах всичко с JBL 755.6 - предните ми бяха 10см JBL серия GTO(не ми се рови за модела),  а на кората имах елипси 6х9 JBL GTO 937. Предните бяха с номинална мощност 30W, a задните 100W. В началото имах и бас каса, която изработих по каталожните данни на JBL GT4-15(15'). В последствие от практически съображения махнах касата, но елипсите придаваха повече от добре ниските честоти - никой не ми вярваше, че нямам каса в багажника :). Ресиверът ми беше Kenwood kdc 3090 - модел 2001г, но с перфектен сигнал към стъпалото. С едно изречение - в б4-ката бях постигнал перфектния звук според моите лични нужди.

При б5 авант обаче нещата не стоят така, за мое съжаление. Монтирах както споменах горе - в предните врати Hertz-ове 13см, а в задните сложих JBL-те от б-4-ката. Преди седмица монтирах и 4-канален усилвател Sony xm-504x и с него захраних всички говорители. Монтирах стъпалото в лявата кутия зад калника, така, че не заема излишно място. Ресиверът ми е пак на Кenwood. Въпреки всичко, обаче нещата са далеч от плътния бас на елипсите от б-4-ката. Изпробвах и тестово да монтирам говорители в капаците на корите зад калниците, но за момента резултатът не ми допада. Тъй като съм аудиофен и допреди години доста се занимавах с монтажи, мислих всякакви варианти, с които да не се налага да заемам багажно пространство(не че ми нужно, тъй като имам за втора кола джип). Но засега нещата клонят към добрата стара баскаса - разбира се нещо по-компактно на размери. Има опции с модифициране на корите на вратите, но трудно се намират готови китове и всичко ще трябва да се прави на ръка, което ме спира. Аз съм от Пловдив, но пътувам доста. Може някой ден да направим засечка по пътищата и да обменим някоя друга идея. Ужасно много ми липсва плътния бас в тази кола :))))

Редактирано от Neptun
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, само кажи и се уговаряне за среща също ако има и др фенове от Пловдив можем да се присъединим към тях.Това е телефона ми 0885444005

 Мишо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...