Jump to content

моля за съвет предстои ми покупка на кола


Recommended Posts

Да за тези пари следващата седмица излиза най-новия супърб 100% ще може да се вмести за нов с 5 години гаранция и прилични екстри, ама приоритети шкодата, не е ауди.... http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/24377-posleden-tiizyr-na-noviia-superb/

Редактирано от audiceco
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е Ауди, грозен, пластмасов, остарял още с излизането си автомобил е.

За парите пък на Шкодата знаеш ли, че може няколко Дачии да си вземеш, пак в гаранция. Да ама Дачията не е Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей че високомерно изказване, всяка марка си има своите достойнства и не е за подценяване. Изказването ми по горе за най-новия Супърб, който още не е излязъл дори, а ти го нарече остарял и пластмасов....... Искам да кажа, че предпочитам най-новия супърб за 26 000 евра, вместо А6 - 2011 на 150 000 километра с изброените от теб по-горе евентуални ремонти с 4 цифрени суми, а нека си е пластмасов и остарял.............. Също и дачията си има достатъчно привърженици и клиенти.... За всеки влак си има пътници, само за товарния не :D няма нужда по този начин да подхождаш, предполагам имаш и клиенти, които карат не само Ауди..........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодите са ОК съотношение цена-качество, това е неуспорим факт. Ядосвам се защото в този форум имам чувството, че тече някаква пропаганда как вместо старички Аудита да караме нови Шкоди и едва ли не как сме се прееб.ли с Аудитата.

Мога да изтъкна лични доводи защо аз не карам нова Шкода, но разбира се всеки е различен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Pafel

Имах предвид точно това, което Raino много добре е написал. 150 000км е разумният пробег за раздяла с дадена кола (и това е и причината тези да са на пазара!), а не за покупка на (модерна) кола! Ако човек разпола с 5000 или 10 000 лв, големият пробег е неизбежен така или иначе, особено ако трябва да е Ауди. Но когато бюджетът е по-висок, за мен е абсурд приоритетът да е възрастта и екстрите, а компромисът да е пробега! Именно той трябва да е приоритет номер едно, тъй като е най-най-най-определящ за амортизацията както на двигателя и ходовата част, така и на интериора на един автомобил!! 

 

Истината е, че модерните автомобили и по-точно двигатели се правят с цел продължителност на живота от 150 000км, някои не додрапват и до толкова без по-сериозни ремонти. От там нататък всичко отгоре е бонус и е факт, че именно след подобен пробег почват да се предават едно по едно различни неща. Трябва да се отбележе и че процентът на относително "евтини" ремонти по една модерна кола е вече изключително нисък сравнение с преди години. Почти всеки ремонт или замяна на част по един комплексен двигател вече е 4-цифри. 

 

И какво излиза - купуваш 4 годишен автомобил с имидж и екстри за немалък бюджет, в който тепърва почваш да влагаш, на който все по-малко може да се разчита и за какво? Май само за едната гъзария :stupid:

 

Много по-разумно за мен е компромисът да е възрастта и/или екстрите, НО не и пробегът!!

 

А за предложението Шкода - Шкода действително за мен имат оптималното съотношение цена/качество. Само че хората, които се насочват към т.н. "премиум" марки не търсят това и сравнението е някак неподходящо. Нямам нищо против марката - имал съм Шкода и е колата, от която най-малко мога да се оплача. Но класът автомобил е съвсем друг, без значение дали става дум за Superb, за мен размерът не прави колата и не той я прави "по-".

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вместо старички Аудита да караме нови Шкоди.

За което са виновни ауди и цялата съвременна автомобилна индустрия. Нека да пуснат коли с качеството на Б4-та и 124-та и никой няма да поглежда нови коли. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И каква им е ползата точно от подобно нещо? Те печелят от продажба на нови автомобили и резервни части, не от вечно издръжлив стар автопарк. Идеята е именно това, което се прави на запад - да си купиш нов автомобил и след 100, макс. 150 000 км. да го продадеш към източна Европа или Африка за да избегнеш това, което следва и да си купиш следващия нов.

А в тези 2 края на света се намират достатъчно хора, за които кола на 200 000км има блестящ потенциал, стига да е с мощен двигател и екстри  :nixweiss:

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е именно това, което се прави на запад - да си купиш нов автомобил и след 100, макс. 150 000 км. 

От скромния ми поглед над автомобилния пазар и в България лека по лека нещата отиват натам. Които има 25 + к. бюджет гледа да си купи чисто нов кошер по нисък клас, вместо 5-6 годишна немска лъскачка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За което са виновни ауди и цялата съвременна автомобилна индустрия. Нека да пуснат коли с качеството на Б4-та и 124-та и никой няма да поглежда нови коли.

Не съм съгласен. При премиум сегмента от доста години се търси иновация и оптимизация.

Няма как една кола хем да върви, хем да не харчи, хем да не пуши, хем да звучи добре, отгоре на всичко да е и супер здрава. По-горе изброените качества се постигат на базата на определени компоненти, които имат своите слаби места.

Дизеловите 124ки са много здрави, но работят като трактори, пушат и не са особено ефективни.... е мерси.

Друг пример въздушното окачване, имаш висока кола, имаш ниска кола, имаш кола със спортно поведение и това само с едно натискане на копче. Е няма как да няма слабо място.

Примерите за това са много.

Другите автомобилни производители залагат на по-стара, по-опростена, но по-надежна техника. Реално потребителят получава за момента една модерна опаковка, която бързо е заменена от следващата и една техника на концепционално ниво 5-7-10 години. И тук идва момента с приоритетите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@martinich

И така трябва да е в интерес на истината според мен.

В крайна сметка не всички е речено, че трябва да карат Ауди, БМВ и Мерцедес. В чужбина това са марките на хората с възможности за нови или почти нови такива. На който не му достигат - купува VW. На който и за това му идва множко - Шкода/Сеат... и разбира се най-долу си има пазар за Опел, Форд, Рено, Дачия и т.н. Но в БГ факторът "показуха" играе огромна роля (все още) и за това много от нас предпочитат да са горди собственици на пробит от каране премиум автомобил, от колкото на нова Шкода в гаранция.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук идва въпроса необходима ли ни и на каква цена тая иновация в България, след като и с остарелия чисто нов суперБ, октавия, инсигния, авенсис и т.н. можеш да си шпориш комфортно и безгрижно с 150 + км/ч., без да ти пука дали новия внос е набил някаква грешка, отсраняването на която може да направи само някой като Мишо, защото нямаш финансовата възможност да отидеш в Порше.

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо живеете с мисълта, че дори и чисто нови коли не се чупят ?

Като е и гаранционна следва едно чакане, евентуално ходене по мъките и седене без кола дълго време. Ако пък проблемът се окаже, че не се покрива от гаранция си плащаш сериозно за отстраняването му за да пък продължало да имаш гаранция.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

евентуално ходене по мъките и седене без кола дълго време. Ако пък проблемът се окаже, че не се покрива от гаранция си плащаш сериозно за отстраняването му за да пък продължало да имаш гаранция.

Ако това беше често срещано явление чичо Ханс нямаше да засилва излязлата от гаранция кола към Ганя и да къса найлона на новата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата в случая не обхваща раждивите премиуми като повечето Е36ци примерно, а коли за по 70 000лв.

Лично според мен вече има хора с доста пари и по улиците могат да се видят много сериозни и скъпи автомобили. Също така колата вече не е лукс, а необходимост и в този ред на мисли колата не може да бъде гъзария и средство за показност. Може да бъде такава ако е нещо ексклузивно като RS6, RS7, Bentley, S65 AMG, M6 cabrio, ...

Така че дали нова Шкода или нова А6ца или пък такава на 3-5г. все едно, важното е да ти е кеф да я караш.

Ако това беше често срещано явление чичо Ханс нямаше да засилва излязлата от гаранция кола към Ганя и да къса найлона на новата.

Разбира се, че шанса за проблем е много по-малък, исках да кажа, че не трябва да се приема като неуспорим факт безпроблемността на новата кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за човек с няколко милки в банката и S65 не е гъзария а право на избор предвид парите които има:-) В този ред на мисли има много хора в БГ които дават последните си 20-30к лева за кола която не могат да подържат, в същото време живеят под наем или в собствено жилище където тапетите са се отлепили ама закво да прави ремонт като не кани гости никой незнае кво е в тех, но колата всички я виждат и в очите на повечето си е барбалей:-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът на такива хора си е изцяло техен.

В крайна сметка пък нека всеки прави това, от което се чувства доволен и щастлив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,здравейте.Нов съм във форума.Наскоро си закупих А4 комби 3,0тди.Колата е внос от Италия и по техните докумети е октомври 2006г.,а по справка по вин номера е 2007г.Номер на двигателя няма.В италианските документи пише че колата е 171 kw.Мога ли да рачитам,че информацията е вярна.И по принцип има ли въъншна разлика между 204к.с. и 232к.с.?Благодаря предварително.

 
 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е след 6ти месец 2006г. е нормално да се води 2007г. В такъв случай шанса да си с 233к.с. версията е голям, имайки предвид че и пише, че е 171kw. то направо си е сигурно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...