becinko Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 (Редактирано) Здравейте, колеги, пиша от името на съфорумник, който предполагам ще се включи в темата ако пропускам нещо. На кратко колата не надува повече от 0.3 бара измерено с механичен бустметър, също така по гъзомер се усеща, че колата не върви както трябва. Ще опиша 1 по 1 нещата, които са проверявани и сменяни.1. Пробвано е с 2 различни свалени от работещи коли N752. Рециркулационния клапан е сменен с чисто нов такъв от TT. 3. Картерната вентилация е премахната4. Сменен е дросела, защото стария не се адаптираше и набиваше грешки5. Сменена е ламбда-сондата с 2-ра ръка, която си прави синусоидална графика6. Дебитомера е сменен за проба с такъв от работеща кола.7. С консерва и въздух от компресор са проверени турбо пътищата за изпускане на налягане8. Сменено е ECU-то на колата с такова от морга9. Един друг авер си взе нова турбина, по-голяма турбина и излишната му вече турбина, която си надуваше без проблем до 1.3 бара беше монтирана на колата и отново никаква разлика. 10. Проверени са малките вакуумни маркучета около Н7511. При затапване на маркуча, отиващ към актуатора колата надува до 0.5 бара, което доколкото знам е малко, трябва при изключено управление с лекота да прави 1 бар.Имаше един момент, в който колата вървя нормално, но това траеше само няколко минути и пак не иска да надува като хората.Вече сме изцяло изчерпани откъм идеи, по мое мнение остава компресия и барометричения сензор. Ако някой има предположения за евентуалния причинител на драмата с удоволствие ще чуем мнението му.Поздрави! Редактирано 21 Февруари 2015 от becinko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 (Редактирано) Здравейте въпросната кола е моята. Само да коригирам колегата над мене, че маркуча не съм го затапвал, а извадил ако има значение Редактирано 21 Февруари 2015 от sex_niki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Според мен гейта не затваря хубаво или има пукнатина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 21 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Турбината е сменена с работеща такава, първо си мислехме, че е гейта на неговата турбина и я свалихме, но си затваря хубаво. И двете турбини имат пукнатини, но как едната работи на една кола , на друга не работи. Разликата е, че едната е с чип, другата не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 21 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2015 Друже, при откачен маркуч от актуатора на гейта, ако същия е добре затворен няма начин да не буустне максимално налягане при положение, че сте прегледали за пробиви по турбо-пътищата до дросела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 Другия въпрос защо имам голя вакум като подам газ и пусна пада в края на -10 а на място стои на -9Не съм мерил компресия на двигателя, но дали ще е там проблема с големия вакум и надува? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 22 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2015 Никъде не видях да сте мерили с друг бустмер?Има ли някакви записани грешки в ECU? Това с големия вакуум е мистерия.Би трябвало на ППХ да е около -0,8 на ПХ да около -0,7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Не сме мерили с друг бустметър, но се усеща че не върви колата! Сравнявам я по други 3 коли като мойта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlio77bg Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 При мен беше същият проблем и се оказа закъсан кабел в самата букса на клапан N75 под самото маншонче. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Продвахме го идва ток до н75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 (Редактирано) Днес измерихме компресията и всичко си е в нормите 12 Редактирано 23 Февруари 2015 от sex_niki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 23 Февруари 2015 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Друже, при откачен маркуч от актуатора на гейта, ако същия е добре затворен няма начин да не буустне максимално налягане при положение, че сте прегледали за пробиви по турбо-пътищата до дросела. Знам, че трябва да е така, когато имах проблеми с надува на моята кола го пробвах и тогава правеше 1 бар колата ми, но тази кочина не иска. А втората турбина е свалена от работеща кола, с ЧИП, правеща 1.3 пик и 1.1 холд. Тези дни ще направим още един тест за пробиви по пътищата , тъй като предния е правен в мое отсъствие, а собственика на колата е малко нехаен и не мога да вярвам на преценката му на 100%. До края на седмицата трябва да дойде и един по-марков бустметър, който ще използваме при тестовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 23 Февруари 2015 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2015 Как ма нареди само.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor_1 Публикувано 6 Март 2015 Доклад Share Публикувано 6 Март 2015 Колега, ако си сигурен в изрядността на турбината, тогава имаш пукнат маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 6 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2015 Ще го проверим и това. Колата претърпя леко ПТП и засега проблема с турбината е оставен настрана. П.с. Между другото, ако някой реши да си пробва турбо-пътищата. Може да се използва маслен филтър от 1.8Т одрязан през средата с винтил, да се надува през него, влиза перфектно. Утре ако не забравя ще постна снимки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sex_niki Публикувано 7 Март 2015 Доклад Share Публикувано 7 Март 2015 (Редактирано) За сажаление колата претърпя ПТП и ако успея я оправя тогава ще се проверяват.. ( Редактирано 7 Март 2015 от sex_niki Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 26 Март 2015 Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Стана ми интересно за проверяването за пропуски с масления филтър? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 26 Март 2015 Автор Доклад Share Публикувано 26 Март 2015 Диаметъра на масления филтър е точно колкото маркуча, който влиза в дебитомера, а от там се надува с компресор и се проверява за пропуски, утре ако не забравя ще ти го снимам.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване