Jump to content

Проблем с надува на А4 Б5 1.8Т АЕБ


becinko

Recommended Posts

Здравейте, колеги, пиша от името на съфорумник, който предполагам ще се включи в темата ако пропускам нещо. На кратко колата не надува повече от 0.3 бара измерено с механичен бустметър, също така по гъзомер се усеща, че колата не върви както трябва. Ще опиша 1 по 1 нещата, които са проверявани и сменяни.

1. Пробвано е с 2 различни свалени от работещи коли N75
2. Рециркулационния клапан е сменен с чисто нов такъв от TT. 
3. Картерната вентилация е премахната
4. Сменен е дросела, защото стария не се адаптираше и набиваше грешки
5. Сменена е ламбда-сондата с 2-ра ръка, която си прави синусоидална графика
6. Дебитомера е сменен за проба с такъв от работеща кола.
7. С консерва и въздух от компресор са проверени турбо пътищата за изпускане на налягане
8. Сменено е ECU-то на колата с такова от морга
9. Един друг авер си взе нова турбина, по-голяма турбина и излишната му вече турбина, която си надуваше без проблем до 1.3 бара беше монтирана на колата и отново никаква разлика. 

10. Проверени са малките вакуумни маркучета около Н75
11. При затапване на маркуча, отиващ към актуатора колата надува до 0.5 бара, което доколкото знам е малко, трябва при изключено управление с лекота да прави 1 бар.

Имаше един момент, в който колата вървя нормално, но това траеше само няколко минути и пак не иска да надува като хората.

Вече сме изцяло изчерпани откъм идеи, по мое мнение остава компресия  и барометричения сензор. Ако някой има предположения за евентуалния причинител на драмата с удоволствие ще чуем мнението му.

Поздрави!

Редактирано от becinko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте въпросната кола е моята. Само да коригирам колегата над мене, че маркуча не съм го затапвал, а извадил ако има значение

Редактирано от sex_niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбината е сменена с работеща такава, първо си мислехме, че е гейта на неговата турбина и я свалихме, но си затваря хубаво. И двете турбини имат пукнатини, но как едната работи на една кола , на друга не работи. Разликата е, че едната е с чип, другата не

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друже, при откачен маркуч от актуатора на гейта, ако същия е добре затворен няма начин да не буустне максимално налягане при положение, че сте прегледали за пробиви по турбо-пътищата до дросела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия въпрос защо имам голя вакум като подам газ и пусна пада в края на -10 а на място стои на -9

Не съм мерил компресия на двигателя, но дали ще е там проблема с големия вакум и надува?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не видях да сте мерили с друг бустмер?

Има ли някакви записани грешки в ECU?

 

Това с големия вакуум е мистерия.

Би трябвало на ППХ да е около -0,8 на ПХ да около -0,7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не сме мерили с друг бустметър, но се усеща че не върви колата! Сравнявам я по други 3 коли като мойта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше същият проблем и се оказа закъсан кабел в самата букса на клапан N75 под самото маншонче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес измерихме  компресията и всичко си е в нормите 12

Редактирано от sex_niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друже, при откачен маркуч от актуатора на гейта, ако същия е добре затворен няма начин да не буустне максимално налягане при положение, че сте прегледали за пробиви по турбо-пътищата до дросела.

 

Знам, че трябва да е така, когато имах проблеми с надува на моята кола го пробвах и тогава правеше 1 бар колата ми, но тази кочина не иска. А втората турбина е свалена от работеща кола, с ЧИП, правеща 1.3 пик и 1.1 холд. 

Тези дни ще направим още един тест за пробиви по пътищата , тъй като предния е правен в мое отсъствие, а собственика на колата е малко нехаен и не мога да вярвам на преценката му на 100%. До края на седмицата трябва да дойде и един по-марков бустметър, който ще използваме при тестовете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ще го проверим и това. Колата претърпя леко ПТП и засега проблема с турбината е оставен настрана.

 

П.с. Между другото, ако някой реши да си пробва турбо-пътищата. Може да се използва маслен филтър от 1.8Т одрязан през средата с винтил, да се надува през него, влиза перфектно. Утре ако не забравя ще постна снимки :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сажаление колата претърпя ПТП и ако успея я оправя тогава ще се проверяват.. (

Редактирано от sex_niki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Диаметъра на масления филтър е точно колкото маркуча, който влиза в дебитомера, а от там се надува с компресор и се проверява за пропуски, утре ако не забравя ще ти го снимам.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...