ianiovski Публикувано 2 Април 2015 Доклад Share Публикувано 2 Април 2015 Днес сканирах профилактично колата за грешки и откри ето тази грешка : 01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109): MalfunctionСимптомите са ,че може да има намалена мощност ,двигателя да изгасва внезапно . Ето и инфо : http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01237 Може ли да ми обясните за какво става точно на въпрос ? Не ми се обяснява да пиша пак за проблема си, от когато е закупена колата накратко няма мощност ,имам я от 1 година и чак сега ми я изкара тази грешка . Цитирам си поста от друга тема с обяснението на проблема ми . Дали е възможно от него да става така ? Колата е Ауди 1.9 Тди 90 кс *97 година от когато съм я взел имам проблем с ускорението . Турбото се усеща ,че започва да дърпа,обаче между 2500-4000 оборота педала омеква и набирането става значително по-бавно . Пътниците не го усещат само аз ,мисълта ми е че не забива муцуната ,продължава да си ускорява ,но значително по-бавно точно тогава когато трябва да се развихри . Единственото нещо ,което съм направил е ,че затиснах ЕГР-а ,а вътре в колектора си виждаше ,че има доста сажди . Когато я купих колата беше по-фрапиращо ,обаче за 2 дена навъртях 1000 км главно по-магистралата и под 130 км/ч не съм падал .Колата се отпуши и стана малко по-пъргава ,но пак си го има това омекване на педала и бавното набиране след 2500 оборота .Нямам никакви грешки по двигателя имам кабел и лаптоп на които не му държи батерията за да му гледам параметрите в движение ,но ако трябва ще намеря . Въпроса ми е от какво може да бъде дебитомер,запушен колектор,турбина,някакъв клапан преди турбото имало ??? Катализатора е махнат . Какво трябва да гледам в Measuring Blocks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianiovski Публикувано 5 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2015 1700 прегледи и никой нищо не знае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 6 Април 2015 Доклад Share Публикувано 6 Април 2015 (Редактирано) Този клапан се използва за прекъсване на горивото при гасене двигателя. Може да има и други функции, но краткия ми преглед в Гугъл не откри такива. Когато двигателя е запален, се подава напрежение и клапана седи отворен, като гасиш спира напрежението и пружина го затваря. Очевидния извод е, че ако клапана не работи както трябва, може да не достига достатъчно гориво до двигателя и мощност йок. Веднага ми хрумва, че тъй като клапана е електрически(соленоид), може проблема евентуално да е предизвикан и от неизправност по електрическата система.На първо време можеш да си замериш алтернатора и акумулатора като най-лесни процедури. За подробности относно демонтаж на клапана и възможни повреди в него предлагам да цъкнеш един Гугъл. Редактирано 6 Април 2015 от Buddah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianiovski Публикувано 7 Април 2015 Автор Доклад Share Публикувано 7 Април 2015 Да видях как се сваля ,ще му проверя цената в магазина каква е ,ако е скъпо ще търся 2-ра ръка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni07 Публикувано 4 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2019 Имам същия проблем вие как го решихте Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Roni07 Публикувано 17 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2019 Имам същия проблем 1700 прегледи и никой нищо не знае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianiovski Публикувано 9 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 9 Декември 2019 Здравей при мен проблема беше от замърсен дебитомер .След почистване със спрей се оправи проблема.При един приятел със същия проблем с чистене не се оправи и се наложи смяна с нов. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване