Jump to content

Грешка в Engine Block


ianiovski

Recommended Posts

Днес сканирах профилактично колата за грешки и откри ето тази грешка :

01237 - Fuel Shut-Off Valve (N109): Malfunction

Симптомите са ,че може да има намалена мощност ,двигателя да изгасва внезапно . Ето и инфо : http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01237

 

Може ли да ми обясните за какво става точно на въпрос ?

 

Не ми се обяснява  да пиша пак за проблема си, от когато е закупена колата накратко няма мощност   ,имам я от 1 година и чак сега ми я изкара тази грешка . Цитирам си поста от друга тема с обяснението на проблема ми . Дали е възможно от него да става така ?

 

 

Колата е Ауди 1.9 Тди 90 кс *97 година от когато съм я взел имам проблем с ускорението . Турбото се усеща ,че започва да дърпа,обаче между 2500-4000 оборота педала омеква и набирането става значително по-бавно . Пътниците не го усещат само аз ,мисълта ми е че не забива муцуната ,продължава да си ускорява ,но значително по-бавно точно тогава когато трябва да се развихри . Единственото нещо ,което съм направил е ,че затиснах ЕГР-а ,а вътре в колектора си виждаше ,че има доста сажди . Когато я купих колата беше по-фрапиращо ,обаче за 2 дена навъртях 1000 км главно по-магистралата и под 130 км/ч не съм падал .Колата се отпуши и стана малко по-пъргава ,но пак си го има това омекване на педала и бавното набиране след 2500 оборота .Нямам никакви грешки по двигателя имам кабел и лаптоп на които не му държи батерията за да му гледам параметрите в движение ,но ако трябва ще намеря . Въпроса ми е от какво може да бъде дебитомер,запушен колектор,турбина,някакъв клапан преди турбото имало ??? Катализатора е махнат . Какво трябва да гледам в Measuring Blocks

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този клапан се използва за прекъсване на горивото при гасене двигателя. Може да има и други функции, но краткия ми преглед в Гугъл не откри такива. Когато двигателя е запален, се подава напрежение и клапана седи отворен, като гасиш спира напрежението и пружина го затваря. Очевидния извод е, че ако клапана не работи както трябва, може да не достига достатъчно гориво до двигателя и мощност йок. Веднага ми хрумва, че тъй като клапана е електрически(соленоид), може проблема евентуално да е предизвикан и от неизправност по електрическата система.

На първо време можеш да си замериш алтернатора и акумулатора като най-лесни процедури. За подробности относно демонтаж на клапана и възможни повреди в него предлагам да цъкнеш един Гугъл.

Редактирано от Buddah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Здравей при мен проблема беше от замърсен дебитомер .След почистване със спрей се оправи проблема.При един приятел със същия проблем с чистене не се оправи и се наложи смяна с нов.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...