Jump to content

Проблем със светлините на таблото.Изчезнаха.


Denislav.V

Recommended Posts

Здравейте ,днес като се качих в колата за да тръгна на работа запалих фаровете,светнаха обаче светлините на таблото ,светлините на плафона и климатроника не светнаха.В първия момент си помислих бушон ,проверих но бушона е здрав.Затова се обращам към вас и моля за помощ.П.С проверих във форума за подобна тема но няма.Колата е 1.9ТДИ с новото табло 8L.

Редактирано от Denislav.V
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И защо реши, че няма подобна тема?

 

Арматурното табло не работи наполовина

Започната от Иван Баев, 05 дек 2014 16:14

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

На колегата Иван таблото му се държи странни нищу от това където прочетох не е като при мен.При сичко си е нормално при работа на километраж и климатроник .Просто като запаля колата и включа светлините не ми светва таблото и климатроника.А не само като дам на контакт

Редактирано от Denislav.V
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Състояние на бушон 15?


Просто като запаля колата и включа светлините не ми светва таблото и климатроника.А не само като дам на контакт

Че ти като дадеш на контакт, за светването на светлините на колата е все тая дали си запалил двигателя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре благодаря не искъм да споря благодаря за отделеното време.Веднага ще го проверя този бушон ,а колега възможно ли е този бушон да изгаря от измисления ксненон където сложих .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бушон 15 не е ли само за таблото и автоматичната кутия? За дългите светлини са 18 (дясно) и 19 (ляво), а за късите светлини са съответно 20 (дясно и регулация) и 21 (ляво).
Подобна случка с китайски ксенон имаше мой приятел на А3 98г. но при него изгаряха другите, не помня кой точно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали аз не съм прочел правилно? Аз разбрах, че на колегата са му изчезнали само светлините на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Именно. Просто ми стана интересно относно предположението с ксенона. Ако е ксенона не следва ли да горят другите бушони на къси/дълги (както обясних със случай на приятел преди около година).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колега bsdnikolov проверих бушона здрав е и няма никъде прекъснато.Даже си разсверих дата и часа като вадих бушона.

Редактирано от Denislav.V
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дай си:

година - ?

двигател (код) - ?

с FIS ли си или без - ?

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробва ли да размърдаш регулатора на подсветките


Също така, провери:

S22 -    Fuse in relay plate fuse holder

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че проблема е решен!  :zustimm:

 

А също така, темата ти би била полезна и на други колеги. Аз самия също не предполагах, че бушон 22 захранва подсветките. Доста се учудих, когато проследяването на 15-ти пин от таблото ме заведе до бушона за десните габарити. За това проверих електрическата диаграма 2 пъти.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...