-
Мнения
2066 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно s7r3l0k
- Рожден ден 23 Юни
Друго
-
Kaра
Honda
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
s7r3l0k's Achievements
Доктор на АУДИ науките (6/6)
2
Community Answers
-
Мнение за Аudi A4 B7 2 tdi, код на мотора - BRE
s7r3l0k отговори в темата на gozila - Как и каквo Audi да си купя?
Потвърждавам. Има си шестограм, 77мм е, проблемен е, въпреки че е със зъбно задвижвана маслена помпа конкретно този мотор. Проблемът е, че преди да я купиш, не можеш да провериш състоянието - изисква разглобяване, а няма търговец или частник, който да позволи това. Дизел на почти 20 години е рискова покупка от където и да го погледнеш. -
Бъркаш моделите. Проблемните кутии са при предходният модел (8L) до фейслифта през МГ 2001. В 8P няма атмосферен 1.8, само онова недоразумение TFSI. Правилно се е насочил към 1.6. За съжаление няма да може да се класира за четириврата с този бюджет. Въпросът е какво ще се намери за до около 7к, за да може да влезе в бюджета, който е посочил, че с една регистрация, обслужване, някой случаен ремонт и гуми, ще достигне лимита доста бързо, а може и да го надхвърли. И пак си остава една 20-годишна кошара за 10к лв. Погледни и голфовете, тъй като двата модела на практика са един и същ автомобил (под ламарините и салона се крие същият мотор, кутия, окачване, абсолютно копие са). Там имаш повече избор, включително и четириврати автомобили.
-
Проблемът продължава и в по-топло време, за да се прояви отново, след като е спрял, отнема около 100км пробег. След това се случва по-често. Последният път имах "късмета" да съм в колата. Светват символите за ABS и ESP, всичко друго угасва - дисплеи и подстветка на километража, климатроника, както и дисплея на климатроника, стрелките спират да отчитат. След 2-3 секунди символите угасват, стрелките без подстветката започват да работят за около 5-7 секунди и цикъла се повтаря. След известно време подсветката, диплея с пробега и часовника оживяха, но FIS-а повече не заработи. След престой, всичко е било както трябва, НО данните от бордовия компютър са занулени! Според мен, това значи, че варианта за дефектирал ключ за светлини и потенциометър за подсветка е невъзможен и проблема е в самото табло. Дневният километраж по спомен, мисля че беше запазен. Отново е записана грешката от предният пост, без имобилайзера. Очевидно е проблем със захранването. Тревожи ме обаче това, че се нулират всичките данни от борд компютъра. Другият момент е, че явно затоплянето на километража го предизвиква, но пък отнема много време в началото, за да се случи. При кратки пробези няма проблеми, освен ако не се е случило вече. Има ли как да се провери дали е проблем с пин на буксата за захранване (зелената) или някой от чиповете на километража? Къде да се прати таблото за проверка, след като очевидно няма да направи проблема веднага, след като е престояло известно време? Друга възможност остава да е алтернатора, но не мисля, че ще отнема толкова голям пробег, за да се прояви проблема, по-скоро бих го очаквал при кратки пробези.
-
Изтрий грешките, покарай и прочети пак. Виждат се грешки, останали от преди. Можеш да игнорираш грешката в модула на централното. Вероятно ще изчезне след изчистване. Грешката в engine модула е за нисък бууст на турбината. Сменили сте актуатора и ако няма други проблеми със самата турбина, като блокирала геометрия или неправилно настроен актуатор, не би следвало да се появи отново грешката. Веднъж казваш липса на тяга, после казваш неравномерна работа. Кое от двете е? Актуатора си има една малка кръгла дупчица на него, дано нямаш предвид нея, защото тя си е там с цел. Във всеки случай, след като изтриеш грешките, направи лог в движение, за да се види актуатора изобщо правилно ли е настроен. Бързо ще си проличи, ако има нисък бууст. Грешката 01177 може да се появи, ако имаш модификации в софтуера на ECU-то (правен е чип) или ако самият компютър е подменян. Обикновено може да се игнорира и ще се появи отново, дори да я изчистиш, ако не се оправи в софтуера. Друго, което ми идва на прима виста е, да си имал фабрично радио или навигация и да са подменени с афтърмаркет, а от там, проблеми с комуникацията. Рядко се случва. Имаме колеги, които са по-добре запознати с това.
-
Я да ги видим къде са тези поне 5 обяви с километражи за печка. Защото наистина табла се намират много трудно от доста време. Френските с неясен произход и състояние, някои хора им търсят по над 200-250лв, а за VDO цените смело вървят над 350лв, включително без да са комплектовани с лоста за борд компютър. После още 100лв за нов дисплей и тоя километраж става златен, за 20+ годишния кенеф, на който ще се сложи. Към автора: Преглеждай хубаво обявите и за Jaeger. При мен имам табло, произведено 2011г, френско и всичко си му е както трябва, а дисплея след 12г работа няма и един изгорял пиксел. От това табло нито едно оплакване нямаше над 4г, а напоследък, с колата на познат, си скъсах нервите с едно VDO. Имай едно наум и гледай какво купуваш, дори да са от "сигурните" километражи.
-
Неприятно. Ако изтрия всичко, си губя активацията, с риск да не разреша проблема. Лаптопа, на който се ползва, няма достъп до интернет. Има и друг софтуер за диагностика - отново от Склад66, но за Хонда. Lite 1.2 изначало си е с доста липсващи label файлове. Не знам и това дали няма да се окаже проблем. Преди ги имах, докато не се наложи да се преинсталира машината.
-
Някой друг сблъсквал ли се е с проблема, VCDS Lite 1.2 с китайски кабел от Склад66, при четене на определени модули на един автомобил (в случая HVAC и Airbag), да изкарва всевъзможни символи в клетките с информация за модула - ОЕМ номер, софт кодинг и т.н. Изкарва празни правоъгълници, специални символи, понякога смесени с реалните символи на модула, като букви и цифри. Мога да го сравня с неправилен енкодинг на субтитри например. Понякога за секунда показва ОЕМ номер, но докато се избере функция от менюто, например четене на грешки или адаптация, се замисля и след време показва "too many communication errors to continue". Модула на беговете изобщо не го чете, но и на други автомобили се е случвало, та това го отдавам на китайския произход. Пробвано е на всички скорости на четене, без резултат. Повечето модули се налага да се сменя скоростта на четене, за да се справи. Някои се четат на 9600, други на 4800 и винаги си е било така. Някаква друга версия на VCDS или старите Vag-com версии още могат ли да се подкара на такъв кабел, без да се рискува, това да го убие? Става въпрос за Win10 x64. Ако да, къде могат да се намерят пълните версии? Смених панела на климатроника на колата, за да видя, да не би да е от него - пак същият проблем прави. Смененият модул го четеше на оригиналният му автомобил преди.
-
Намира се на дясната страна на парното, където е клапата за рециркулация на въздуха, отстрани до вентилатора на парното в тънкия процеп, който остава между купето и парното. Може да се свали без да се вади парното и арматурното табло, но е много трудно. Не ти е от нея проблема с парното, клапата е само за циркулация на въздуха - дали да влиза чист въздух през филтъра отвън или да върти един и същ въздух в купето. Не влияе на работата на парното. Огледай за парчета дунапрен по клапите на въздуховодите на парното и виж при загрял мотор маркучите за радиаторчето на парното дали са горещи и на входа и на изхода.
-
Не мога да помогна с тайминга и всичко свързано с пръскане, горивни карти и прочее. На баща ми ALH-то сме го зарязали с тайминг извън графиката (88-90 мисля беше), защото 3 сервиза не са успели да се справят с настройката и директно са отказвали да проверяват за прескочил зъб.
-
Как така няма номер? Не съм виждал такова чудо досега. Имам едно ГНП от А3 при мен, на което беше трудно четим и трябваше да почистя старателно, за да се вижда ясно номера. Несъвместимата помпа от напречните мотори завършва на 970. Останалите са взаимозаменяеми в някаква степен. Помпите от 110кс имат различна гърбична шайба от тези на 90кс. Помпата със зъбно колело ли е поръчана и или без?
-
Четена ли е за грешки? Проверен ли е температурният датчик? Системата се обезвъздушава сама чрез капачката на разширителният съд, на нея е клапана за обезвъздушаване. Ако е блокирал, е възможно да не прави нищо. Възможно е, все още има някъде въздух по системата, който просто не може да излезе. Често това е радиаторчето на парното. Виж металната тръбичка, която връща охладителна течност в разширителният съд дали не е запушена. Или проверяваш дали цялата е гореща, като внимаваш да не те опари, или следиш дали връща охл. течност в разширителният съд. Имал съм подобен проблем на 1.9TDI, където се беше запушила и създаваше грижи.
-
Обиквено се избира помпа, на която БОШ номера съвпада с този на твоята, за да ти е мирна главата. Качват се по различни модели в гамата с роторни помпи от тези години. Иначе рискуваш да има проблеми, но дали ще се проявят при теб, няма кой да ти каже. Свързани са с проблеми с мощността, заради неправилно управление на помпата. Поне това се споделя по чуждите форуми. Останалото се прави с VCDS и е обяснявано вече - центровка, милиграми и т.н. Обезвъздушаването бих го направил както ти си казал - отхлабваш леко, вътреш на стартер, докато не излезе въздуха от системата. Все едно просто си останал без гориво и помпата е глътнала въздух.
-
Ботове в Как и Какво Ауди да си купя
s7r3l0k отговори в темата на BECKO - Форумът: новини, обсъждане на проблеми и въпроси
Преди сякаш имаше повече "изгледи" за форума, сега има по подразбиране и тъмен, но честно казано, доста зле изглеждат и двете теми. Могат ли да се интегрират и старите изгледи/теми или в тази версия вече не са поддържани? Дано се приключи с ботовете или поне обема да намалее сериозно, но изглежда само на вълни се случва - или никаква активност, или мнения по всякакви теми в рамките на няколко поредни дни. -
Клапана е електромагнитен и не изгаря, а залепва. Това обаче, по време на движение, ще доведе до невъзможност да изгасиш мотора. В изгасено положение се случва обратното, ако дефектира - не можеш да запалиш. Тогава ще имаш грешка само за клапана, а при теб има такава и за релето. Други възможни проблеми, за които се сещам е проблем с ECU, прекъснат от вибрации кабел, клеморед, които си имат специфики обаче. Има и дребни неща, които пропускаш и които имат значение. Обикновено при проблем с релето, символа за подрев свети постоянно.
-
Бушоните проверени ли са? Има бушон, който отговаря за реле 109. По спомен е 29, не съм сигурен дали нямаше още един бушон, който да се провери. Миризмата на стопена пластмаса е най-големият жокер. В краен случай, ще търсиш откъде мирише на изгоряло. Провери предпазителите над акумулатора, тези металните пластини. Грешките са точно за Реле 109 и съответно соленоид 109 на ГНП-то.