s7r3l0k

Members
  • Content Count

    1,949
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About s7r3l0k

  • Rank
    Стрелок
  • Birthday June 23

Друго

  • Kaра
    ндилка

Recent Profile Visitors

2,620 profile views
  1. Точно в този Рог, 888 направо си е преминал ръба, както и при конкурентите му. Грее много, тротълинга е досаден, освен ако не се ползвал някакъв определен режим на мощност, където няма сривове в производителността, а постепенно тя се намаля. С кулера навсякъде се споделя, че няма никакъв тротълинг, на което съм склонен да повярвам, защото и при предишните им модели охладителя правеше чудеса. Към момента няма у-во, което да работи добре с 888. Оптималното решение е 870. За съжаление няма много привлекателни устройства с този чипсет, които да са достъпни на нашият пазар. 895/899 се очертава да е още по-зле. Та, тоя рог може да е добър, но реално дава резултити, близки до тези на всеки един телефон с въпросния Snapdragon. Реално като не играеш игрички, всяко устройство със 778 и нагоре ще ти е еднакво.
  2. На този ROG, ако не играеш игрици и не си фен на светещите диодчета, няма нито една причина да го купиш. Има ли в България някакъв официален канал за внос на такива екзотики и в последствие за поддръжка и ремонти в нормален сервиз, а не гаражни изпълнения? Питам сериозно, защото имам познати с по-стари модели ASUS и бяха големи главоблъсканици, когато единият телефон се повреди. Между другото, ROG 5/Pro/Ultimate е по-добрият избор от 5s/Pro серията, която е обновеният вариант, използващ SD 888+. Който и модел от 5-тата серия да вземеш, ще бъде много греещ, имай го в предвид. По-зле е от останалите 888, заради претенцията да е геймърски. Отделното охлаждане вече не е в комплекта, както беше със старите модели, а се купува отделно при базовият модел. Аксесоарите от старите модели също вече не са съвместими, за разлика от предните серии.
  3. N75 е клапана с бялата капачка отгоре. N18 е клапана до него, който е изцяло черен. За геометрията, турбината трябва да се свали и отвори. Актуатора го проверяваш с вакуум дали се движи рамото му достатъчно. Той отговаря за движението на геометрията. Ако е проблемен, няма да държи вакуум, съответно няма да прави достатъчно налягане турбината. Имаш ли VCDS? Обикновено ако нямаш достатъчно налягане на турбото, се записва грешка за ниско налягане. Същото важи и при пренадуването.
  4. Актуатора на турбината, съответно и геометрията гледаш. N75 го размени с N18 клапана, за да направиш тест дали ще има промяна. Не го ползвай вместо N75 за постоянно.
  5. Случва се. Всичко зависи от това колко ти е тежък крака и в какви условия шофираш (градско/извънградско). Сам разбираш, че ако ръчкаш по малки улички скоростите, а след това излезеш на булевард или извън града, разхода ще падне, съответно оставащите километри ще са повече. При мен можеше да се разчита на показанията с прилично голяма точност.
  6. Надявам се, колегата ще се включи в темата и ще разясни. Не разбирам от табла, но най-често, когато не работи нещо по въпросните френски модели, се отдава на студена спойка, когато не става въпрос за типичните им проблеми. Честно казано, баща ми кара А3 с табло с малкият дисплей, което не съм проверявал, но най-вероятно е Jaeger. Таблото си работи отлично и дори дисплеят му няма изгорели редове. Перфектно табло е, засега. И въпреки че в багажника се търкаля едно VDO с FIS, нямам намерение да се занимавам да го прехвърля, докато другото не откаже.
  7. Адмирации, че си решил да довършиш нещата, както си му е реда. Не бих бил толкова сигурен, че няма да се сверява рама и двигател с предстоящото автоматизиране на системите за годишен технически преглед. Така че правиш стъпка в правилната посока.
  8. Всяка стотинка, вложена в това табло, е загуба. Правилно те съветват да не се занимаваш. Карай така, докато не започнат да се проявяват типичните за таблото проблеми. Останалото осветление на километража е достатъчно, за да се вижда стрелката. Като платиш монтаж, демонтаж, отваряне и ремонт, вече си платил половината сума за VDO. За София, единственият човек, който всеки би препоръчал с две ръце, е колегата @bsdnikolov.
  9. Горното ме навява на друга мисъл. Защо бай Иван от село Горно Надолнище трябва да плаща за екостикер, да понесе наказание за това, че взима 300лв пенсия и не може да си позволи по-нов автомобил, при условие, че неговият автомобил се движи основно по селски пътища и до най-близкият град с население 5000 души? Като искаме столицата да не е отровена, елементарното нещо, което може да се направи е, да не се допускат автомобили, произведени преди определена година, а останалите автомобили, които не са хибриди или електрички, да плащат, за да влязат в централната част. Същото може да се приложи и за останалите големи градове. В Лондон не стоят ли точно така нещата? Имам спомен, че всичко под Евро 3 не се допуска, мотоциклетите и автомобилите от Евро 3 плащат и таксата се намаля с покачване на Евро стандарта. Аз лично нямам против да плащам, за да може варела да влиза в центъра.
  10. Значи нещата отиват към драми следващата година, когато нещата са напълно автоматизирани. Интересно как ще резнат автомобили на възраст между 12 и 20г, а още по-дъртите кошници ще продължат да се движат свободно. Ще има бум на продажби на W124 и компания. Иначе в края на миналата седмица на паркинга пред блока гордо стоеше един Голф 3 1Z от първите произведени с лепнато "Еко1" стикерче. Малко инфо за колата - катализа ясно че няма, шофЕрската врата се затваря прилежно със сезалче, иначе се вади от пантите, вади облаци сажди с обема на комин на ТЕЦ. И всиките тея екстри за 600 леа.
  11. Основната ми тревога е, да не изгоря нова перка за една торба пари, защото не смятам да инвестирам в нещо различно от Hella/Mahle с OEM качество. Факт е, че от новото по-добро няма. Да разбирам ли, че не съществува вариант така да се топят четкодържачи от нещо друго, освен от това, че перката не е напълно изправна? Очаквах, ако има проблем с напрежение или съпротивление по веригата, да изгори 30А бушон в кутията над акумулатора. Може ли да го причини проблем с маса? Не разбирам защо винаги от една и съща страна се стапя държача. В момента почиствам една от перките и мой здрав четкодържач, който имам от преди, ще сглобя и тествам. Това ще е последният опит с използвани части.
  12. Накратко, колата дойде с неработеща голяма перка, изглеждаше блокирала. Сменихме я със здрава, втора ръка, която изкара може би няколко седмици. Колата сега се връща отново с неработеща перка. Слагам ВТОРА изправна перка, отново втора ръка. На втората минута от работата ѝ, започна да мирише на изгоряло, на третата вече започна да скърца и блокира. Разглобих трите перки и установих, че на всяка една от тях е стопен четкодържача и всеки път от една и съща страна е стопен до въглен. Целият корпус на електромотора се нагорещява и не може да се пипне. Проверил съм бушониерата над акумулатора, проблеми няма. Нито гнездото за перките е стопено, нито предпазителя е стопен или изгорял. За пръв път виждам подобно нещо. Къде да търся проблема? Релето за управление на перките ли, по инсталацията ли или на друго място? С малката перка проблеми няма. Всички перки бяха с еднакъв ОЕМ номер. Edit: Проверих релето за управление на перките. Херметизирано е, няма видими щети.
  13. Купувам комплект фарове и кора под двигателя за споменатият модел. Мотора е 1.9TDI, само кората от тях става, от бензиново не ми върши работа. Трябват ми и трите части от кората. За фаровете изискванията са да са HELLA, задължително комплект, с халогенни крушки, а не ксенон, със здрави корпуси, щипки и капачки. Желателно е капачките да не са дупчени за ксенон, но не е проблем ако са. Може и от автомобил с десен волан.
  14. Обяснение как точно се случват нещата не смятам, че някой ще даде, по обясними причини. Въпросът е как би могло да се спре това.