s7r3l0k

Members
  • Content Count

    1,985
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About s7r3l0k

  • Rank
    Стрелок
  • Birthday June 23

Друго

  • Kaра
    Honda

Recent Profile Visitors

2,879 profile views
  1. Нови не търси. Не е никак вероятно да намериш, а цената ще стигне или надхвърли 50% от себестойността на колата. Колана, който е сменен затяга ли се при рязко дръпване, каквото нормално трябва да прави? Ако да, значи пиропатрона следва да не е гърмял. Тогава грешката за беговете е най-вероятно от разместването на седалката по време на смяната на колана. Акумулатора откачи ли го като сменя колана? Каква е грешката за възглавниците?
  2. Там където е и на останалите 1.9 моторетки - на блока, там където се съединява със скоростната кутия, в близост до отвора за инспекция на кутията. Пада се малко зад и отдясно на корпуса на масления филтър. Може да е замърсен мотора или да има повърхностна ръжда/корозия. В такъв случай с една телена четка почистваш до пълна видимост. Успех пред КАТ!
  3. Водачите ги потърси по магазините за авточасти, просто като им даваш номера, поискай цена за оригинална част, а не заместител. Друга опция е да провериш в раздела Продава/Купува, Авточасти и консумативи, при някой от нашите колеги. За съжаление, явно вече се намират трудно и цената е тръгнала нагоре, от това, което видях. Очакваш цена от около 15лв/бр. Лично аз като потърсих, ги намерих в 2-3 онлайн магазина, които имат и физически обекти. Не знам откъде си, не мога да те насоча по-добре. За 220лв няма начин да стигнеш 300 нютона, особено при някой квартален "тунер". Ако Адлер (централата в Годеч) са ти наблизо, обади се и попитай. При тях беше около 300лв чипа и докарваше близо до 300 нютона. Не очаквай да изкараш точно по каталозите мощност и въртящ момент, всеки автомобил е индивидуален, заради състоянието в което е. Адлер имат и партньорски сервизи, не знам как е положението при тях.
  4. Тези водачи не! Брах много ядове точно с тях. Едва паснаха, стояха изключително стегнати, прозореца блокираше, защото машинката нямаше сила да ги раздвижи, а бях ги смазал обилно. Отидоха в коша. Авенсиса, особено ако става въпрос за 2009-2011, е съвсем друга кола, спрямо архаичното А3. Дори предходият Авенсис е безкрайно по-добър от А3 8L. Най-малко, говорим за много по-добра горивна система. С чип няма да изкараш нито мощността, нито нютоните на Тойотата. Особено за 200лв. Лога не мога да го коментирам, дано останалите се включат.
  5. Здравей. По т.1 водачите са общо 4, по 2 за двете врати. Типичен проблем на двувратите е, въпросните да се чупят. Номера на оригиналните е 4B0 837 463 B. Отвън са пластмасови, отвътре имат метална планка. Купуваш точно такива, а не китайски или неоригинални варианти, за да не съжаляваш после. Ето как изглеждат: Цък Смяната става, като се извади рамката на вратата. Сваляш кората, и оглеждаш за едни големи болтове с клинове. С един маркер очертаваш позицията на болта на клина, защото по този начин се регулира рамката и ако не се справиш вратите няма да се затварят добре. По т.2 не мога да помогна. Имаш освен турбината, клапан N75, актуатор на турбото и още дреболии, които могат да причиняват проблем. По-добре качи лог за да се види и да се даде по-конкретно мнение. Може да се направи тест на VCDS как се движи рамото на актуатора, дали заяжда и т.н. Актуатора е проблем в А3, заради разположението му. По т.3, обикновено показанията на дюзите са равни на 0 когато се съберат. Затова имаш +/- за компенсация. Аз лично не бих се притеснявал при такива стойности. Провери пак стойностите, за да си сигурен. Не очаквай чудеса от този мотор или който и да е дизел в А3. Това не са бързи коли, а просто превоз от т.А до т.Б. И с чип, динамиката на ALH не е впечатляваща и няма да има огромна промяна в движението ѝ. С климатик е сигурно, че ще е трудно, след като е натоварена. Не съм съгласен обаче, че изпреварванията са мит. През ръцете ми са минали A3 ASV, а в последствие и A3 ALH. И двете си имаха достатъчно мощност без чипове и подобрения, за да носят собствената си маса и товара и да се изпреварва без проблеми. И аз се интересувах от чипове, но седнах да покарам такава със и не бях впечатлен. Така и останаха докато бяха мое притежание - без чип. Тунелите в посока София имат прилично изкачване, не е лек наклон. След тунела ясно си личи, че е голямо спускането. Съвсем очаквани резултати имаш. По каталог, максималната скорост на А3 ALH е около 180км/ч.
  6. Благодаря за съветите, тези неща ги бях пропуснал. Проблема обаче остава - трябва да е от тук. Доста мои познати имаха горчив опит с изчезнали или пристигащи празни кутии и липсващи неща от поръчките. Предполагам, че си харесват някои пратки на митница. Другият проблем е, че пратка за над 300лв, като ѝ наложат мито и ДДС, ще стане на цената на един друг клас камери. Освен да търся друга марка, дори само с една камера или вместо цял кит, първо основната камера да поръчам, а в последствие задната.
  7. Да изтупам темата от праха. Някой има ли информация, къде в България може да се купи/поръча видеорегистратор на Viofo, по възможност A119S/V3 или по-добре A129 DUO (който и да е от моделите), на прилична цена? От аутокам или нещо такова, не пожелаха да се свържат с мен и да изразят мнение дали някога ще имат отново доставки. Другият вариант е да се насоча към друга марка в диапазона до 300лв, който да е на нивото на заснемане на A119/A129, а по възможност да е комплект от 2 камери. Задължително с характеристиките и възможностите на гореизброените. Тоест, възможно най-високата резолюция на 60fps, с кондензатор, вместо батерия, поляризиращи филтри, GPS, лесен начин за сваляне на клипове и т.н.
  8. Здравей. Вероятно е от капака на главата. Същата мизерия е и при напречните 1.9TDI в А3. Ако се потвърди, че теча е от там, смени гарнитурата, поне при А4 това е възможно. Добри са гарнитурите на Elring и Reinz. 200-300гр масло не е драма. Говорим за турбо мотор на около и над 20 години с огромен пробег. Не съм виждал дизел от тези години без наличие на известно количество масло по турбо пътищата. А щом няма и голям разход на масло, изобщо не е повод за тревоги.
  9. Точно. На А3 задните апарати са проблемни. Проверява се състоянието, съответно при нужда се прави ревизия. Ревизията може да включи само уплътненията, а ако се наложи, се сменя и бутало на апарата. Ако се стигне до ревизия, направи такава и на двата апарата, независимо кой е проблемния. И да не забравиш отделно водачите, доста често се водят отделен комплект от основния. В случай, че се работи по задните спирачни апарати: Ако не си сменял скоро спирачна течност, смени я. ATE SL6 DOT4. Не е скъпа, около 20лв е 1л, което е достатъчно за цялата система.
  10. Когато застанеш пред колата, не трябва да виждаш нищо, освен радиаторите. Това значи подкалници, броня, фарове, греда на бронята, очиларка/маска, други дребни детайли, които пречат. Предварително източваш радиатора, вадиш маркучите от него, вадиш буксите на фаровете, перките, халогените, ако имаш такива, датчика за външна температура и т.н. Разкачаш климатичният от водния радиатор и го издърпваш нагоре, заедно с вентилаторите. После прехвърляш вентилаторите, заедно с дифузьорите им на новият радиатор и сглобяваш по обратният ред. Бих казал, не повече от 2-3 часа работа, ако не се мотаеш или нямаш проблеми с ръжда. Не знам защо би отнело цял ден, освен ако не е имало проблемни за развиване болтове. Да не забравиш да сложиш тампоните на радиатора, където им е мястото, за да не потрошиш новият. По спомен са 4 на брой - 2 големи и 2 по-малки.
  11. Така, да обновя темата, защото нямах възможност да погледна колата на спокойствие много дълго време. Виенето е от триенето на диска и накладките в един малък участък от диска. Какво видях още обаче. Някой след мен е отварял там и е наранил главината, като явно след това диска не е могъл да легне правилно на главината. В следствие на което е пилен ръба на главината където ляга диска за да се прибере на мястото си. Сега за по-лесно, ще чакаме удобен момент, за да се прати диска и да се провери дали не е крив и ще се сменят 2 главини + дискове и накладки, ако диска е прегрят и изкривен от въпросното триене.
  12. Мой близък докара автомобила със следният проблем, който мога да потвърдя, защото сам го чух. Виенето е от задно дясно колело, единствено на задна скорост, когато се паркира перпендикулярно назад, но го чух и при движение само назад, при успоредно паркиране също. Има ли движение на предните колела в някоя посока, се чува отзад виенето. Само че не всеки път. Понякога нищо, никакъв шум няма, но това е по изключение. Самото виене наподобява виене на проблемна рейка. Виене при движение напред няма. По задният мост има сменени дискове и накладки, както и сменени водачи на апаратите, спирачни маркучи. Последното ме кара да мисля, че не е задържащ спирачен апарат, защото лично аз сменях дисковете и накладките (преди по-малко от 10 000км) и маркучите и съм се погрижил всичко да бъде смазано, добре сглобено и обезвъздушено при всяка процедура, а не звучи остро като свирене от накладка, а е ниско като тон виене, като от резонанс. Единственото нещо, което остава е луфт в колесният лагер, който досега не съм чувал да причинява подобен шум, а при движение напред напълно да отсъства виене или какъвто и да шум. Самият лагер се движи по-трудно от нормалното, но отново казвам - шум няма. Въпросът е, възможно ли е това да е лагера, за да се премине направо на смяна на двата задни лагера или да започна с проверка на спирачните апарати, водачите и т.н. Колата е с предно задвижване.
  13. Качеството на Текстар от няколко години е доста занижено. Лично аз не бих ги препоръчал. Брал съм ядове с цели техни комплекти точно на А3. Миналата година монтирах на А3 задни дискове и накладки АТЕ и досега не са ми съобщили за проблем. Колата се кара много. Произведени бяха в Китай частите. Като търсих комплекта, имах същите съмнения относно качеството на стоката на АТЕ. Тогава човека от който пазарувах препоръча Zimmermann дискове, ако не ми се рискува.
  14. На А3 фаровете никога няма да светнат като на Е-класата. Конкретно фейслифтовите фарове са едни от най-слабо светещите фарове в "модерен" автомобил. Ако искаш да подобриш донякъде положението, ги даваш за вграждане на нови лупи. Тотала за лупи + труда по вграждането + рециклиране на фаровете + добър ксенон + монтаж е около 700-800лв.
  15. Да се повторя. Селектора се проверява лесно, много бързо, втора ръка е около 50лв, намира се лесно като част. Най-малкото, ако е съединителя, рано или късно ще те остави на пътя, ако не се погрижиш и така ще ти излезе по-скъпо, ако има и други щети. Колегата вече е споменал колко по-зле могат да станат нещата. Маслото ти е най-лесната работа, не знам защо се концентрираш толкова много върху него. Една туба масло за кутията е 20лв и се сменя в рамките на 10 минути. Нека проверят всичко изброено, пък маслото пак можеш да им поръчаш да ти го сменят. Особено ако се наложи смяна на селектора. Смяната на масло, което е на незнайни километри, никога не е лоша идея, просто в случая изглежда, че не е там източника на проблема. А3 не е лош автомобил, но има потенциала да ти бръкне дълбоко в джоба, особено дизелите, въпреки че са на преклонна възраст. Малко е късно обаче за размисли по тази тема, след като го имаш от почти година.