Jump to content

s7r3l0k

Members
  • Мнения

    2082
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно s7r3l0k

  • Рожден ден 23 Юни

Друго

  • Kaра
    Honda

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

s7r3l0k's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

2

Community Answers

  1. s7r3l0k

    Идентификация части

    "Металното" ти е клапана за вторичен въздух, част от EGR-а. Маркучето, което всъщност е тръбичка, е за сервото. Тежък проблем е при бензиновите вагове от онова време, винаги се нацепва така. Скъпо удоволствие е, но се сменя с нова, оригинал.
  2. Е аз вече споменах, че основният проблем на мотора и съответно купетата, на които е накачен, е че са вече прекалено амортизирани, но колегите бързаха да ги заливат с хвалби. Колегата по-горе също е добър пример - около 10 хил лв за леко занемарен екземпляр. За мен това е неадекватна цена. На тези коли следващата им спирка е Надин. При Б6, ако има само зле напасната предна броня и/или фарове, причината не винаги е удар. При модела, заради надлъжно разположения мотор, при всяко обслужване на ремъци и ролки, вероятно и други ремонти, се сваля предната броня и фарове минимум. Мой познат го яде същият с Б6 душегуб. Връщал се е по 2-3 пъти след обслужване, да му напасват предницата.
  3. s7r3l0k

    Табло

    Настоящото табло в кофата или на някой заинтересован електричар за експерименти/части. Търси си VDO или по-ново производство Jaeger, като краен вариант, ако не намираш VDO.
  4. Не знам защо се пита за нещо, като вече е решено, че ще се купува. Хората ти казаха да избягваш ПД и аз съм съгласен с тях. Проблема на тези мотори идва не само от лошия дизайн, а от това, че са прекалено стари (разбирай амортизирани), с огромен пробег, забрави ги тези 300 000км. Страшен професионалист не би ти препоръчал подобна кола. Успех и дано не изтеглиш късата клечка, че една неприятна авантюра лесно може да ти коства около 50% от цената на автомобила.
  5. Оригинален нов може и да се намери, но ще е солен като цена. Втора ръка може да се потърси от доста модели във ВАГ групата. Мога да дам едно предложение, но никога не съм се занимавал с това и не знам доколко е възможно, ще трябва да потърсиш сам. Свържи се с някои от сериозните сервизи за чиптунинг и попитай дали е възможно, вместо цяла процедура по тунинг, единствено да направят MAF off/delete за автомобила. Знам, че за печките може, като вместо дебитомера, отговорността за вземане на данни се прехвърля на MAP сензора. Не мога да кажа при бензиновите как е. Не ходи по всевъзможни гаражни тунери.
  6. s7r3l0k

    Изгорели газове.

    Трудно ми е да повярвам. На място в покой ако не мирише, а само в обороти, за мен значи проблем с гарнитура или опръстен. Отново сме на гарнитура по изпускателната система или опръстен на EGR-а. Има и една тръбичка, която връща газовете за доизгаряне, която е на егр и турбото и се забелязва трудно, там също има потенциал да излизат газове при пробив. Всичко останало не знам дали ще мирише на газове - например теч от ЕГР или капак на главата, където маслото попада по мотора и турбото и изгаря, съответно мирише или например течащи маркучи за обратно гориво, теч от дюзи, където горивото попада върху гореща повърхност. Те обаче биха имали различна миризма, която ще е постоянна. Не знам как ще усетиш миризмата в обороти, като се предполага, че си в движение, тоест въздушната струя ще го разсейва това нещо. На две А3-ки съм го имал това нещо, и по двете беше проблем с компоненти по изпускателната система.
  7. s7r3l0k

    Изгорели газове.

    Пробив в меката връзка, зле заварен изтърбушен катализатор или някаква друга намеса по изпускателната система, пробив в някоя гарнитура по изпускателната система... Дали не е бил проблема от по-рано, а чак сега в жегите със свалени прозорци да е забелязан.
  8. Потърси по БОШ номера, а не VAG ОЕМ номера му. Така е по-вероятно да попаднеш на артикула или негов заместител, отново същата марка. С този OEM номер излизат два дебитомера по Бош: 0 986 280 209 и 0 280 218 023 . Дали са оригинал и заместител, различни или едно и също нещо - не знам. Bosch не продават само сензор без корпус. Това A3 си поостаря и все по-често се срещат оригинални части, които вече не се произвеждат и няма наличности по складовете. В такъв случай бих препоръчал проба с дебитомер втора ръка, от сигурно място, със съвпадащ БОШ номер.
  9. s7r3l0k

    Скърцане в предница

    Дано са оригинални, че неоригиналните карат 2-3 месеца и всичко се започва отново. Темата е разисквана милион пъти. За щастие, скърцането е само дразнение за слуха, не е фатално.
  10. В 5000лв бюджет има коли, които се вместват и са на сходни години с ония строшен автомат, само че не са от ВАГ групата и не са седани. На мястото на автора, бих се огледал за евтин и доста по-маломощен хеч от бюджетна марка. Б7 е Б6 в нова кожа с няколко нови моторетки, които не ги знам влизат ли в "онзи" списък с масларниците 1.8 и 2.0TFSI до 2012/2015г. Не знам кое ѝ е модерното. Добрите екземпляри се търгуват по над 10 000лв. Горния DTM с разход от 15/100 градско не бих му обърнал внимание даже.
  11. Писал, ама 5000 за колата само или 5000 за кола и регистрация, евентуално обслужване.... Щото варела от горната обява е под 4к. Ако реши с 5к да купува, да регистрира, обслужва и да му останат за ремонт, ще е доста интересно. 1.8Т за 5000лв няма. Има същите съборетини, като горното TFSI.
  12. Преди няколко месеца "сменях" една такава, точно на ALH мотор, ако става въпрос за металната тръба. Провери първо откъде точно тече, ако не се вижда! Така няма да направиш същата грешка като мен - идва човек и спешно иска смяна, поръчвам му тръбата, но се оказва, че само уплътнението тече. Сега си имам безполезна тръба, защото в по-чести случаи, теква само уплътнението. Ако ще сваляш металната тръба, се свалят един куп други глупости, за да може да излезе. С тях е препоръчително да се смеят и други уплътнения, евтини са. Имай го предвид.
  13. И аз съм непушач - еми отрових се по пътя на връщане. Дупката от фаса си стои за съжаление, но колата е стара и собственика не го прие много тежко, а и го компенсирах в някаква степен. Малко офтопик влязохме, но поне сега колегата знае къде да не ходи за неговият бъдещ километраж! Към автора - имаш добър избор. Фена е готов да ти помогне с обучението при наличен пин на новото табло. За София, колегата Пламен Николов (bsdnikolov) предполагам ще ти свърши работа, ако трябва сам да си търсиш табло и не се възползваш от обявата в OLX. Ако удариш на греда в София, колегата @evg_eni, който се включи в дискусията, смятам че също безгрижно ще свърши процедурата, знам че опита определено го има.
  14. @FEN_NA_TDI Точно при Тошков ходих. Бившото ми А3 беше там през 2015-2016 някъде. Услугата, заедно с монтаж на темпомат и още дреболии по други системи, беше 250лв. Това А3 сега не го карам аз, но е с фабричен темпомат и всичко беше далеч по-бързо и лесно, имаше подготвено всичко необходимо и беше без допълнителните процедури - пак 250лв. Като работа, която върши нямам забележка, но все пак я върши години наред. Останалото обаче вече е на по-ниско ниво, а цените за варели като A3 8L не са в час, според мен. Не ми хареса, че дори не попита може ли да пуши в автомобила, а той е на непушач. Не питай после как съм обяснявал на човека с А3-ката, защо има дупка в седалката и всичко смърди на фасове. Да не говорим, че напълно отказа да провери, може ли километража да се върже за афтърмаркет плеъра, за да се появяват станциите на диплея. Сега по колата има някакви ел ремонти, но човека нямам къде да го насоча вече, че не смея там да се праща кола повече.
  15. Обявата с включеният монтаж изглежда примамлива. Честно казано, последният път като си имах вземане-даване с монтаж, от колега в Пазарджик, за същото удоволствие, с предоставено табло, не помня дали не поиска 250лв за процедурата да прехвърли километри, да обучи 4 ключа с вече налични транспондери (максималния брой за един автомобил) и да пусне буксата за дисплея. А като бонус колата получи и дупка в едната седалка от цигара, защото не можа да не запали за 15 минути фас. Още имам горчив вкус в устата от цената.
×
×
  • Create New...