Jump to content

Изпарител SE 81SIC не се регулира първата степен.


Recommended Posts

Смених всички мембрани у клапани и ужасът започна. Не мога да регулирам налягането в първата степен. Когато запаля колата и я загрея  налягането сто и на 0.4. След като я задържа на около 4000-5000 оборота пада да на 0. При ускорение на около 4000 до 5000 оборота започва да забива муцуната и само като отнемем и подаван газ до долу се ускорява иначе ту увисва ту се мъчи да ускори. До 3000 оборота върви долу-горе добре Няма проблем с регулирането на празния ход. Не ми е ясно по-рано какво е било налягането в първата степен, но се ускоряваше до 6000 оборота без проблем. Филтрите са чисти и в чашката на клапана няма боклуци. Регулировките съм ги правил на закачен в бутилката изпарител и като натискам вилката на ниското стои това налягане като натискам и пускам рязко се установява на около 0,6 до 0,8, рядко отива на 1.2. Това не ми е ясно защо е така ама май не би трябвало да прави такива разлики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж оригинални има всичко вътре. Ползвал съм и по рано от същите. Мембраната за високото е дебела и с няколко слоя плат. Сравнително твърда е но е долу горе еластична. Люлката и клапана за високото са от него нови. Но в комплекта няма пружина за високото. Всъщност не съм виждал да я има в комплект. 


Много ме озадачи това, че като форсирам на място на 5000 оборота след няколко секунди налягането пада на 0 и като отпусна пак отива на 0,4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако си изчистил перфектно изпарителя (има една магистрала между 1-ва и 2-ра степен) дигни налягането на 1-ва на 0.7 и МНОГО е важно лосчето на 1-ва степен да е оригинално. Ако пак пада нялягането или клатана ти спира дебита или от бутилката не идва достатъчно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довечера ще сменя пак всичко в първа степен. Лостчето не изглежда като това което съм ползвал до сега. Гумичката стърчи от задната страна на предишното не беше така. Като подавам плюс на клапана и натискам рязко  да отварям втората степен налягането варира от 0.5 до 1.25. зависи колко рязко ще натисна и отпусна клапана на втората степен. И аз си мислех за дебита до изпарителя но първо ще видя първата степен. Със старата мембрана и клапан на първа степен като натиснех при студен двигател хвърляше чак течна фаза. Сега не е така. Довечера продължавам. Всичко добро! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених лостчето и поизкривих пружината. Сега е регулирана на около 0.65. Не можах да стигна с тая пружина по-нагоре. Лостчето отгоре имаше да стърчи от гумата която е шприцвана. Вероятно се е опрало в мембраната.Сега винта за чувствителноста работи на около 3 оборота. Настройките ги правя с компресор на 8 атмосвери на входа. Когато форсирам налягането на 5000 оборота пада на около 0.3. Според мен това е нормално. Имам вероятно проблем и с LCS-а защото при рязко подаване понякога глъхне и оборотите падат, а след това се форсира добре. Ще слагам тройник за да го установя. Интересува ме някой дали знае от къде може да се вземе такава пружина за първата степен моята вероятно е омекнала. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има един вносител за България и той е в Ямбол, но предполагал че няма да го имат. Щом си го докарал до 0.6 е добре. Обаче тества ли да не сондата да ти прави парчета ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...