Jump to content

Относно закупуване на А8 D3


Recommended Posts

Здравейте,от известно време следя обявите и имам голям интерес към модела или по-точно А8 Д3 4.2 бензин 2002-2005г. Но за съжаление нямам никакъв опит и наблюдения върху тази кола :(

Ще помоля колегите тук с такива,ако искат да споделят мнения и дори не бих и отказал да се видим и запознаем лично :)

За момента съм се спрял на две коли от обяви,но само по снимки и инфо не съм ходил да ги видя на живо именно заради това,че не сам в какво по-точно да се оглеждам.

Също така бих искал да разбера какви са горе долу разходите около този автомобил,като: Каско,гражданска,данък,обслужване и др.

 

http://www.cars.bg/c1135837

 

http://www.mobile.bg/11428091651384017

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загледай се в капака на колата от втората обява и го сравни с този на първата, къде свършва и какъв е наклонът спрямо фара.

Това е някаква афтърмаркет предна броня за кола, която не е фейслифт и освен, че е грозно, не е оригинално.

Има доста писано по форума за този модел, прочети....има какво да се научи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитирам си личното съобщение от преди няколко дни до друг колега с подобни въпроси : ) 
Допълвам : Каско - зависи от отстъпките и дали е на вноски -  излиза около 850 
Гражданска - пак по различни отстъпки 400 +/-
Данък - зависи от общината в София - 570лв
Стига да имам възможност от към време, важи предложението за оглед и помощ и за теб :))) 
Поздрави, 

Здрасти,
Малко се забававих с отговора, но това е защото точно сега си обслужвам моята и исках да ти дам коректни цени.Сега съм на редовното обслужване и нещата стоят така.
Масло двигател ( незнам точно колко литра събира, защото ще я взема днес/утре) 0w30 ( обесниха ми, че за лятото е по-добре, а за зимата 5w30) + всички филтри и работа ми излиза 400лв.Ако си решил мотор като моя 4.2 бензин, трябва да имаш предвид, че гарнитурите са консуматив.Сега сменям 2 на капаците доколкото разбрах, а тях ги има само оригинални от порше и 150 лв е парчето.Демек около 850 лъвчета ще ми излезе обслужването на мотора този път.
Бензиновия филтър може да  се сменя през 2 цикъла на маслото, но може и всеки път както си реши човек.Другото което ще сменя сега са 2 предни диска + накладки.Тук аз лично не правя компромиси и им казах да поръчат най-доброто и 2 диска + накладките излизат около 1000лв.
Когато я купувах сменях задните дискове + накладки и излязоха около 600 лв с работата.
Сменях акумулатор скоро - по номер на шаси заместител одобрен от ауди - 350лв +/-
Относно най-коментираната тема за тази кола - окачването ще ти кажа, че 90 % от изписаното са глупостите от типа за лисицата и гроздето.Да по-скъпо е обслужването, но изобщо не е по-слабо самото окачване.Няма гаранция, че пружината ще издържи пред възглавницата и обратното...шанс от ситуация, колко е износена и т.н.На мен веджнъж ми се случи да ми се спука предна лява и рециклирането с работата излезе около 500 лв. Това беше преди около 2 години и от тогава нямам никакъв проблем.Сега цените са с около 30 % надолу и продължавата да падат.Неприятно е защото колата има много защити и пада ниско долу, а практически това означава, че не може да се кара ако има някакви неравности, но като ремонт става бързо.Приемаш го и това за консуматив  :))))
За обслужването на самия мотор (ремъци, ролки, обтегачи и т.н).Тук нещата стоят така,че няма как да смениш половината.Винаги се сменява всичко на куп + водна помпа ( винаги).Много къртовска работа и  не е изгодно както за теб така и за майсторите да го правят по-етапи.Частите излизат около 1000лв висок клас (зависи какво избираш като качество, може да паднат на 750-800).За работа се взима доста, но си зависи при кой си : )))
Слабите места които най-често се обаждат са моторчетата на ръчната ( моето го оправях и пак се прецака-200 лв са на старо, но аз не успях да октрия в българия здраво-неотваряно вече....), но това не пречи на карането само не трябва да се пуска самата ръчно, ако се прецака.Другото което при мен се обади и разбрах, че си е хрончно е едно почукване в кормилната рейка някъде при връзката с волана.Но е и това се лекува естествено.
Сменял съм и доста други дребни неща, но като всяка кола от най-високия клас си иска нейното.Знаеш, че зависи много от това какъв екземпляр намериш.Мой съвет е да търсиш нещо след 2006 - след фейслифта, ако бюджета позволява.Там са изчистени много от дребните дефекти при тези до 2006.
Друг съвет, ако все пак ще си вземеш нещо преди фейса ( което изобщо не е проблем), не се увличай по тези правени с големи решетки, S8/W12 фейсове и т.н...самата манипулация си е преправяне и добавяне на елементи за да се напаснат нещата, абе компромисна работа, плащаш повече пари за решетки и калници, но годината на колата не се променя  :))
Това е засега което се сещам, питай каквото те интересува, когато се решиш да взимаш  и ако колата е в софия, пиши.С удоволствие ще дойда да погледна и да съдействам.Имам оригинален ваг кабел и няма да ти се налага да плащаш диагностики на майстори.Когато купувах моята нямах някой минал през всичко да ми каже тези работи и имах пропуски които да боря в цената : ))))
Успех  :)

Поздрави 

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за подробната информация :)

Стандартното обслужване като:масла,филтри,ремъци,дискове,накладки или възглавници не ме притесняват по никакъв начин,относно цените съм ги проверил.Работата си е от мен така че и това е решено.

Идеята на темата е точно за такива дребни неща който откри колегата "yavor20V" и за това което ти ми казваш с рейката и моторчетата на ръчната.Неща в който трябва да се загледам и да знам какво да търся при огледа на тази кола!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Обявата в mobile много ми хареса:

 

 С този автомобил ще властвате на пътя. С 330 конски сили и TDI чист бензинов двигател

защото не си прочел другата:

напално опслужен афтомобил всички вазможни екстри за модела качвашсе и караш. нова газова оредба 2 год. гаранция   :steinigung: 

Редактирано от С.Стефанов
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек

Колко човека мислиш,че карат 4.2 Д3 във форума.

Погледни на Явор темата

Има писано много ,а и не само там.

Иска средства такава кола и то сериозни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...