SSP Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Здравейте,от известно време следя обявите и имам голям интерес към модела или по-точно А8 Д3 4.2 бензин 2002-2005г. Но за съжаление нямам никакъв опит и наблюдения върху тази кола Ще помоля колегите тук с такива,ако искат да споделят мнения и дори не бих и отказал да се видим и запознаем лично За момента съм се спрял на две коли от обяви,но само по снимки и инфо не съм ходил да ги видя на живо именно заради това,че не сам в какво по-точно да се оглеждам.Също така бих искал да разбера какви са горе долу разходите около този автомобил,като: Каско,гражданска,данък,обслужване и др. http://www.cars.bg/c1135837 http://www.mobile.bg/11428091651384017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Загледай се в капака на колата от втората обява и го сравни с този на първата, къде свършва и какъв е наклонът спрямо фара.Това е някаква афтърмаркет предна броня за кола, която не е фейслифт и освен, че е грозно, не е оригинално.Има доста писано по форума за този модел, прочети....има какво да се научи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SSP Публикувано 19 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Изчел съм всички теми,който не са много и тези за фейса също А това което си видял от снимките,аз не го бях забелязал мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlean Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Обявата в mobile много ми хареса: С този автомобил ще властвате на пътя. С 330 конски сили и TDI чист бензинов двигател Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SSP Публикувано 19 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 хахахах описанието е страшно,представям си ако той го е писал какво ще е като се видим на живо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
EntireWorld Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Цитирам си личното съобщение от преди няколко дни до друг колега с подобни въпроси : ) Допълвам : Каско - зависи от отстъпките и дали е на вноски - излиза около 850 Гражданска - пак по различни отстъпки 400 +/-Данък - зависи от общината в София - 570лвСтига да имам възможност от към време, важи предложението за оглед и помощ и за теб )) Поздрави, Здрасти,Малко се забававих с отговора, но това е защото точно сега си обслужвам моята и исках да ти дам коректни цени.Сега съм на редовното обслужване и нещата стоят така.Масло двигател ( незнам точно колко литра събира, защото ще я взема днес/утре) 0w30 ( обесниха ми, че за лятото е по-добре, а за зимата 5w30) + всички филтри и работа ми излиза 400лв.Ако си решил мотор като моя 4.2 бензин, трябва да имаш предвид, че гарнитурите са консуматив.Сега сменям 2 на капаците доколкото разбрах, а тях ги има само оригинални от порше и 150 лв е парчето.Демек около 850 лъвчета ще ми излезе обслужването на мотора този път.Бензиновия филтър може да се сменя през 2 цикъла на маслото, но може и всеки път както си реши човек.Другото което ще сменя сега са 2 предни диска + накладки.Тук аз лично не правя компромиси и им казах да поръчат най-доброто и 2 диска + накладките излизат около 1000лв.Когато я купувах сменях задните дискове + накладки и излязоха около 600 лв с работата.Сменях акумулатор скоро - по номер на шаси заместител одобрен от ауди - 350лв +/-Относно най-коментираната тема за тази кола - окачването ще ти кажа, че 90 % от изписаното са глупостите от типа за лисицата и гроздето.Да по-скъпо е обслужването, но изобщо не е по-слабо самото окачване.Няма гаранция, че пружината ще издържи пред възглавницата и обратното...шанс от ситуация, колко е износена и т.н.На мен веджнъж ми се случи да ми се спука предна лява и рециклирането с работата излезе около 500 лв. Това беше преди около 2 години и от тогава нямам никакъв проблем.Сега цените са с около 30 % надолу и продължавата да падат.Неприятно е защото колата има много защити и пада ниско долу, а практически това означава, че не може да се кара ако има някакви неравности, но като ремонт става бързо.Приемаш го и това за консуматив )))За обслужването на самия мотор (ремъци, ролки, обтегачи и т.н).Тук нещата стоят така,че няма как да смениш половината.Винаги се сменява всичко на куп + водна помпа ( винаги).Много къртовска работа и не е изгодно както за теб така и за майсторите да го правят по-етапи.Частите излизат около 1000лв висок клас (зависи какво избираш като качество, може да паднат на 750-800).За работа се взима доста, но си зависи при кой си : )))Слабите места които най-често се обаждат са моторчетата на ръчната ( моето го оправях и пак се прецака-200 лв са на старо, но аз не успях да октрия в българия здраво-неотваряно вече....), но това не пречи на карането само не трябва да се пуска самата ръчно, ако се прецака.Другото което при мен се обади и разбрах, че си е хрончно е едно почукване в кормилната рейка някъде при връзката с волана.Но е и това се лекува естествено.Сменял съм и доста други дребни неща, но като всяка кола от най-високия клас си иска нейното.Знаеш, че зависи много от това какъв екземпляр намериш.Мой съвет е да търсиш нещо след 2006 - след фейслифта, ако бюджета позволява.Там са изчистени много от дребните дефекти при тези до 2006.Друг съвет, ако все пак ще си вземеш нещо преди фейса ( което изобщо не е проблем), не се увличай по тези правени с големи решетки, S8/W12 фейсове и т.н...самата манипулация си е преправяне и добавяне на елементи за да се напаснат нещата, абе компромисна работа, плащаш повече пари за решетки и калници, но годината на колата не се променя )Това е засега което се сещам, питай каквото те интересува, когато се решиш да взимаш и ако колата е в софия, пиши.С удоволствие ще дойда да погледна и да съдействам.Имам оригинален ваг кабел и няма да ти се налага да плащаш диагностики на майстори.Когато купувах моята нямах някой минал през всичко да ми каже тези работи и имах пропуски които да боря в цената : ))))Успех Поздрави Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SSP Публикувано 19 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 Благодаря много за подробната информация Стандартното обслужване като:масла,филтри,ремъци,дискове,накладки или възглавници не ме притесняват по никакъв начин,относно цените съм ги проверил.Работата си е от мен така че и това е решено.Идеята на темата е точно за такива дребни неща който откри колегата "yavor20V" и за това което ти ми казваш с рейката и моторчетата на ръчната.Неща в който трябва да се загледам и да знам какво да търся при огледа на тази кола! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
С.Стефанов Публикувано 19 Май 2015 Доклад Share Публикувано 19 Май 2015 (Редактирано) Обявата в mobile много ми хареса: С този автомобил ще властвате на пътя. С 330 конски сили и TDI чист бензинов двигателзащото не си прочел другата:напално опслужен афтомобил всички вазможни екстри за модела качвашсе и караш. нова газова оредба 2 год. гаранция Редактирано 19 Май 2015 от С.Стефанов Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SSP Публикувано 24 Май 2015 Автор Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 (Редактирано) Е и от 250 прегледа на темата,събрах само две полезни мнения ли.. Редактирано 24 Май 2015 от SSP Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ц Е Ц О Публикувано 24 Май 2015 Доклад Share Публикувано 24 Май 2015 ЧовекКолко човека мислиш,че карат 4.2 Д3 във форума.Погледни на Явор тематаИма писано много ,а и не само там.Иска средства такава кола и то сериозни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts