Jump to content

Рециклиране на вакуумен Landi Renco- въпрос за настройка.


Recommended Posts

След доста неуспешни опити за реглаж и висок разход реших да сваля и почистя(огледам) изпарителя.Мембраните се оказаха вдървени и избрах вместо нов турски изпарител да рециклирам този.Та взех си уж от скъпите оригинални италиански мембрани,но в магазина ми казаха,че се регулира нещо и вътре в самия изпарител.Не знам дали просто не искаха да им го оставя и да ми вземат още някой лев отгоре или наистина е така.Ако някой е запознат с конкретния модел моля да сподели дали има някои тънкости относно рециклирането.Предварително благодаря на отзовалите се  .LANDI RENZO 5853 GPL

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е един от изпарителите с възможно най-много настройки... който ти е казал че има тънкости не те е излъгал. Искаш ли да стане по-добре го занеси на някой който си разбира от работата, ако е за спорта - успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега за предложението,но вече ми го предложиха.Първо каква е гаранцията,че ще бъде направено във въпросния сервиз?Никаква.Второ дори и да е така както казваш,което не успорвам,защо не споделиш?Четох единствено за регулиране на първа камера със сгъстен въздух и докарване на 0,6 бара на изхода,което смятам че имам възможност да направя с нужните манометри и компресор.Ако ти или някой друг е запознат с тънкостите преди сглобяване ще бъда адски благодарен да сподели.Не ми е проблем 20 30 лв да дам за въпросното рециклиране,въпроса е че съм се парил доста от недобросъвестни майстори и предпочитам после да се сърдя на себе си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти препоръчвам да си смениш сам мембраните, да докараш празен ход около 1000 оборота и да има нормална динамика. Отиваш при някой газ сервиз на газоанализатор да ти настроят изпарителя. Не ми се вярва да ти вземат повече от 10 лв. Аз преди време смених мембраните на ланди SE81 и с ръчна настройка докарах празен ход 1000 оборота и да има добра динамика. Махнах си стъпковия мотор и сложих обикновен реглажен кран. Дълго време карах така и бях доволен. По едно време реших да си направя една сверка на газоанализатор, оказа се че почти бях уцелил настройките. Смени всички опръстени гумички и пружинки в комплекта. Ще ти останат някои неща, но не се притеснявай, той е универсален комплект за няколко вида изпарителя, сменяш това което ти е необходимо. Предполагам знаеш, че за да ти работи нормално ламбда контрола/ стъпковия мотор/ трябва да имаш работеща ламбда сонда.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление ударих греда-кръглите ламаринки който са на голямата мембрана не знам дали оригинално е така,но е по тънка и от капачка на буркан и не е с идеална форма,криви ръбчета и си мисля че е натикан некъв боклук,а на другата малката кръгла ,която отделя вакуум-маркучето е с две кръгли по дебели ламаринки и едната беше спукана.При развиването я дотроших.За съжаление в скъпия комплект който взех липсват и не знам дали ще ги открия като резервна част.

post-94639-0-49468600-1436698526_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега видях,че си от русе.Имам познат който има сервиз за поставяне и ремонт на газови уредби,който може да има такива ламаринки и да ти даде съвети как да си оправиш изпарителя.Намира се до немската гимназия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както колега ти е предложил отидете при човека да го направи. А и не смятам че мога да ти го обясня във форума и да ме разбереш... дори нагледно да ти го покажа пак има какво да пропуснеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Разглобих изцяло и почистих целия изпарител.Няма как да се откажа да го рециклирам,тъй като вече се набутах (надявам се че не съм се набутал) за оригинални мембрани.Днес си взех от един магазин за газови газов филтър и едната му метална част е идентична с по малката спукана ламаринка.Единствения недистатък е ,че диаметъра е малко по малък от оригиналния.Чрез механичен инженерен способ  :hilezh:  :hilezh:  :hilezh:  който само аз си знам поразкрачих диаметъра,така че да затваря малката за вакуума от колектора.Питанката ми е малката кръгла ламаринка при работа на газ и с вакуум сигнал от колектора,трябва ли почти херметически да затваря пластмасовия елемент на изпарителя?Другата голяма ламаринка остава да и се направи отвор в центъра.Надявам се няма да стана за смях-направена е от дъното на голяма кутия от Нескафе-размерите и теглото и съвпадат с това което открих вътре.

post-94639-0-08240600-1437074475_thumb.j

Редактирано от xploid
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

намерих си подходящи ламаринки от друг изпарител.Отказах се от циганиите които бях намислил първоначално.При настройването от вилката за високото налягане чрез натягане на п-образната тел какъв манометър да използвам?Колко да е чувствителен ми е мисълта,с какъв обхват?При настройването какво трябва да е положението на голямата вилка за чувствителност на мембраната и трябва ли да е затворен напълно отворът,който тя затваря с новата си гумичка?Знам че ще подразня доста от колегите с въпросите си,но нямам грам доверие във сервизите ни тук.Никак не смятам че ще ми е лесно да се справя сам признавам си.Ако някой колега има възможност,свободно време и желание да ми съдейства съм готов да почерпя (да си платя).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турските са по 35 лева нови,в продавалника изпарители има по 5 10 лв,сложи си един ако нямаш пари за по скъп,с този само си губиш времето и резултата е съмнителен или няма да върви, или ще гори, гърми и други бонуси...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами дай да видим с какво мога да ти помогна по спомен. На какъв двигател слагаш този изпарител? Аз живея в дружбите, ако решиш нещо пиши. Имам един като твоя ама го сложих на една В3ка

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има си официален представител на марката... За какво доверие и какви майстори става дума? Ако ще се учиш разбирам ама да излизаш с номера че няма майстори... ние доматето с колците не го ядем :) Поне приеми помоща на колегата погоре (ако е сигурен във възможностите си)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сетих се къде им е сервиза.Засега ще мина на компромисен вариант с едно старо Ловато,рециклирано веднъж.До последно беше в добро здраве и бях много доволен откъм разход вървеж и пъргавина-беше на голф 2ка с карбуратор Пиербург.Не знам с какво тва Ланди го превъзхожда,но всеки ми казва да си пооправя него.Колкото до доверието колега когато носих голфчето да му монтират газ уговорката беше за италиански компоненти,а единственото италианско нещо бече въпросното изпарителче,всичко останало беше турско и при първата смяна на газовото филтърче клапана се оказа не турски ами не знам какъв пакистански може би щом не открих подходящ филтър,който беше с размерите на филтър от цигара.Наложи се да сменя целия клапан.Колкото до колегата от Русе,благодаря за предложената помощ и при нужда ще намеря начин да се свържем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...