integrale45

Members
  • Content Count

    8,424
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About integrale45

  • Rank
    Антонио
  • Birthday 10/04/1977

Друго

  • Kaра
    Аudi 80 quattro 20V

Контакти

  • AIM
    integrale
  • MSN
    e-mail tbm@mail.bg

Персонална информация

  • Gender
    Male
  • Location
    Русе кв.Дружба-3
  • Interests
    Аudi RS6 sedan
    Lancia Delta HF Integrale

Recent Profile Visitors

15,252 profile views
  1. Колата е В6 авант куатро BFB и понеже имам лек шум в кутията от лагера на диференциала и съединителя е нов,на около 3000 км,мисля да сложа 6 степенна кутия от BFB комби, кардан и диференциала,на мястото на 5 степенната кутия.
  2. BFB със 6 скорости на колко мм е съединителя? Има ли разлика в комплектите съединител на 5 и 6 степените кутии с BFB
  3. Проводникът за уреда, който излиза от буксата на таблото на А6 е само един-сив с черна линия . Свързах го към проводника,който идва от резервоара и е влизал в буксата на старото табло на В4
  4. Вероятно знаеш,че кошниците с поплавъка на А4 quattro и В4 quattro са еднакви. Поплавъка на кошницата на предно стои по друг начин и бензиномера там отчита наобратно. Това го разбрах от колега от форума и като реших да свържа двата кабела,мисля,че беше сив с черна черта, уреда започна да отчита
  5. Относно бензиномера и аз четох,че уреда ще показва обратно,но при мен показва нормално без преработки. Писал съм го няколко пъти в темата защо.И за оборотомера не е нужно нищо допълнително, защото таблото,инсталацията и двигателя са от една кола.
  6. Скоро ще измина 100 000 км. с двигателя. В момента е на 96 000 и се оказа,че най добрата комбинация за газов инжекцион е изпарител KME GOLD GT и рейка BARRACUDA. Изпарителя държи налягане и няма прекъсване и глъхнене. Инсталацията на ГИ не е сменяна. Все още съм с турбината к03 029. Това са кадри от видеоклип.
  7. Купувам заден диференциал за Ауди 80 В4 куатро с пр.ч. 4.11. Стават от мотори с 2.3,някои 2.6 и 6А. Примерни кодове AZD AZC
  8. Провери си вакуумните маркучета покрай карбуратора и зелената сфера. Втората дроселова клапа се отваря чрез вакуум, ако не се отваря, мотора работи само на първа клапа и затова не върви. Ето схемата за маркучите
  9. Режат се и бомбетата. При предно амортисьора се завива в купето, а при куатро се завива целия ботуш отвън. Трябва ти друга кола за донор човек, който е наясно какво се прави. Ако я направите, дано да успеете са се движи направо. План "В"- продаваш твоята и купуваш куатро. Бързо, лесно, качествено и ако имаш късмет може да ти излезе без пари.