Jump to content

ГИ ловато въпрос


Recommended Posts

Здравейте, газовата с която съм няма датчик за температура на охл. течност, а превключването става след определено време (3-4 минути, мисля), докато е студена колата. Проблемът е, че след първото палене, ако се наложи да спра някъде, след като е минала вече на газ и съм покарал да речем 0,5-1км (температурата е около 50-70гр.), после като запаля, отново трябва да мине горепосоченото време, за да премине на газ. Има и редки случаи, когато си минава нормално, т.е. за около 15-20сек. При загрял двигател, се случва рядко (но се е случвало) да чакам 2-3мин, докато обърне на газ. Обикновено чакам към 15-20сек.

Въпроса е как газовата разбира кога двигателя е топъл достатъчно? Мога ли нещо да променя, ако купя програмата за настройки?

Редактирано от cecko06
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се монтира датчик за температурата и тогава да се рови по софта.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте, появи се проблем, който почна да зачестява. 4-5 пъти до сега се случва след като запаля, да превключва на газ след около 15сек. След това изключвам ръчно и като покарам, за да позагрее, я включвам и минава почти веднага на газ. След това всичко е наред - от вечерта си паля и си минава автоматично когато трябва.

Това означава ли, че МАП сензора е за смяна, защото в него е вграден датчика, който мери температурата на газта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Самия редуктор няма място за датчик, но попаднах на мнения как може да се приспособи. Кабелите не видях къде са срязани. Може би са срязани близо до компютъра.

ПП: тук може да се види - https://www.dropbox.com/sc/844lsgswtta3hld/AACDBRdm7Rn1j7gF747iQjO-a

Определя колко време да работи на бензин, спрямо температурата на газта (горе долу е като външната, като стои колата през нощта).

Като след ресет на компютъра, почна да минава нормално, т.е. преди чаках повече от колкото трябва (спрямо външната температура), а сега е както трябва.

Редактирано от cecko06
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А снимка на редуктора може ли да пуснеш, това че кабелите за Т. датчика са срязани близо до компа е поправимо.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мястото за Т. датчика е на страната под очертаното с червено

ece7355b8ad461a2ed33be822d9e779e.jpg

А кабелите за него са с оранжев и кафяв цвят. Странно решение от страна на монтажниците да ги отрежат.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих отрязани тези 2 кабела:

https://www.dropbox.com/sc/pj0bu9pl6qebdt7/AAAQ9bht0IyHQEIX1bDnleOga

Възможно ли е да са те?

Или да търся по задълбочено тези цветове, които писа :)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От снимката немога да различа добре цветовете. Ако са оранжево и кафяво са твоите кабели, но е възможно да са и жълт и лилав, които са за ланда сондата.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих оранжев и кафяв. Сега ще видя да сложа датчика, който имам от стария редуктор.

Редактирано от cecko06
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като го свържеш трябва да я закачиш със компютъра и да укажеш че има монтиран Т. датчик.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Муцев, благодаря ти много за помощта.

Датчика го монтирах от другата страна, където е за захващане на редуктора. Мислех, че ще има загуби, но мери точно, сравнявайки с температурата на колата.

ПП: още един въпрос - опцията за директно палене на газ, вреди ли на двигателя, настроил съм я на 70+гр.? Двигателя е 2.0 150 к.с. Twin Spark на Alfa Romeo.

Или по-добре да минава 5 сек след запалване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може за вбъдеще да имаш запушвания по бензиновите дюзи, остави си я да пали на бензин и след 5 сек. да минава на газ.

Sent from Мобифоня powered by Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...