chkl Публикувано 29 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2015 Здравейте, някой може ли по тази схема да обясни как се маха картерната вентилация при 1.8т агу ,че по останалите теми в форума немога да разбера нищо. Благодаря предварително.1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chkl Публикувано 30 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Няма ли кой да помогне , и да каже как се маха. Предполагам има и други колеги с същия двигател който се интересуват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Синия клапан го махаш и на негово място поставяш болт М20 със скоба и маркуча свързанкъм него ,който остава свободен го пускаш под купето ,за да излиза навън маслената пара.Лилавия маркуч ,(който е на всмукателния колектор) го режеш от края на зеления клапан и го запушваш с болт М10 и скоба.Зеления клапан го махаш заедно със тройника и съединяваш краищата на червения маркуч.Накрая трябва да си махнал 2 та клапана (зелен и син) да си изкарал края на червения маркуч под купето лилавия да си го запушил.ЧЕРВЕНИЯ НЕ СЕ ЗАПУШВА НИКЪДЕ.Също може и да махнеш изцяло металната тръба (червената) и да пуснеш маркуч директно от кривката до някъде под колата.И двата варианта ще ти свършат работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 (Редактирано) Добре, а вакум в червените маркучи се появява само, когато има вакум в лилавия маркуч, така ли? В смисъл след като затапиш лилавия по червените вече няма да има вакум и няма да смуче неотчетен въздух от отворения края? Редактирано 30 Октомври 2015 от Jawbreaker Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 (Редактирано) Да. Точно от този лилавия маркуч или зеления клапан дърпа неотчетен въздух. Редактирано 30 Октомври 2015 от StarDust Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jawbreaker Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Имах предвид, че няма да смуче от отворения край на червените маркучи, който ще го изведеш под купето. Сега четох, че при пълна газ по червените маркучи всъщност се появява и налягане, демек ще изпуска въздух, пак неотчетен или нещо не разбирам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chkl Публикувано 30 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Ако долният клапан и трайника не се премахнат това проблем ли ще е, защото незнам с какво да ги снадя за металната траба. А до колкото съм разбрал ,ще стане ли да пусна един маркуч доло от картера със снадка ,и вече горе с някакъв тройник да го свържа с маркуча който идва от капака на клапаните ,и след това да си пусна друг маркуч някаде под колата. Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 30 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2015 Налягането на картерната вентилация е единствено в лилавия маркуч. Само от него може да дърпа неотчетен въздух,ако е скъсан/пробит. Тъй като този маркуч вече е затапен с болт, шанса да дърпа неотчетен въздух от картерната венвилация е нищожен. През металната тръба (червения) минават маслените пари,който идват от картера. От там няма как да дърпа въздух. Поне аз така си обяснявам нещата.Можеш да свържеш кривката от картера с металната тръба с част от маркуча,който ще пускаш под колата. Идеята ми е: махат се двата клапана,затапва се маркуча. След това се маха металната тръба и се пуска маркуч от кривката до капака на клапаните,от там с тройник и под колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chkl Публикувано 31 Октомври 2015 Автор Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 Тези дни смятам да се заемам. Благодаря ти много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StarDust Публикувано 31 Октомври 2015 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2015 За нищо. Можеш да направиш снимков материал,защото всеки месец има теми за картерната вентилация, а никъде няма снимки как се прави за AGU мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chkl Публикувано 1 Ноември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 1 Ноември 2015 Да снимки задалжително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IvKoNi86 Публикувано 20 Май 2018 Доклад Share Публикувано 20 Май 2018 За Aum мотора по същия начин ли е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Г.Михов Публикувано 13 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 13 Октомври 2018 (Редактирано) Имъм същия мотор колега и аз се чудя да тая картерна вентилация Редактирано 15 Октомври 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване