Jump to content

Картерна вентилация


chkl

Recommended Posts

Здравейте, някой може ли по тази схема да обясни как се маха картерната вентилация при 1.8т агу ,че по останалите теми в форума немога да разбера нищо. Благодаря предварително.


1

post-87263-0-82795000-1446145276_thumb.j

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли кой да помогне , и да каже как се маха. Предполагам има и други колеги с същия двигател който се интересуват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Синия клапан го махаш и на негово място поставяш болт М20 със скоба и маркуча свързанкъм него ,който остава свободен го пускаш под купето ,за да излиза навън маслената пара.Лилавия маркуч ,(който е на всмукателния колектор) го режеш от края на зеления клапан и го запушваш с болт М10 и скоба.Зеления клапан го махаш заедно със тройника и съединяваш краищата на червения маркуч.Накрая трябва да си махнал 2 та клапана (зелен и син) да си изкарал края на червения маркуч под купето лилавия да си го запушил.ЧЕРВЕНИЯ НЕ СЕ ЗАПУШВА НИКЪДЕ.

Също може и да  махнеш изцяло металната тръба (червената) и да пуснеш маркуч директно от кривката до някъде под колата.И двата варианта ще ти свършат работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а вакум в червените маркучи се появява само, когато има вакум в лилавия маркуч, така ли? В смисъл след като затапиш лилавия по червените вече няма да има вакум и няма да смуче неотчетен въздух от отворения края?

Редактирано от Jawbreaker
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид, че няма да смуче от отворения край на червените маркучи, който ще го изведеш под купето. Сега четох, че при пълна газ по червените маркучи всъщност се появява и налягане, демек ще изпуска въздух, пак неотчетен или нещо не разбирам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако долният клапан и трайника не се премахнат това проблем ли ще е, защото незнам с какво да ги снадя за металната траба. А до колкото съм разбрал ,ще стане ли  да пусна един маркуч доло от картера със снадка ,и вече горе с някакъв тройник да го свържа с маркуча който идва от капака на клапаните ,и след това да си пусна друг маркуч някаде под колата. Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Налягането на картерната вентилация е единствено в лилавия маркуч. Само от него може да дърпа неотчетен въздух,ако е скъсан/пробит. Тъй като този маркуч вече е затапен с болт, шанса да дърпа неотчетен въздух от картерната венвилация е нищожен. През металната тръба (червения) минават маслените пари,който идват от картера. От там няма как да дърпа въздух. Поне аз така си обяснявам нещата.


Можеш да свържеш кривката от картера с металната тръба с част от маркуча,който ще пускаш под колата. Идеята ми е: махат се двата  клапана,затапва се маркуча. След това се маха металната тръба и се пуска маркуч от кривката до капака на клапаните,от там с тройник и под колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нищо. Можеш да направиш снимков материал,защото всеки месец има теми за картерната вентилация, а никъде няма снимки как се прави за AGU мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
  • 4 months later...

Имъм същия мотор колега и аз се чудя да тая картерна вентилация 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...