ChrisBRG Публикувано 26 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2015 Около инжектора на 2 ри цилиндър се пооцапа с малко и аз си помислих, че е от гарнитурката на инжектора. Купих я и я смених,(фрезовах и леглото), обаче проблема се оказа доста по-сериозен. В последно време на къси разстояния, след като запаля и времето е около 0 градуса, след придвижване от 3 - 4 километра, отдолу отляво, като се застане пред колата излизаше бял дим и миришеше на неизгоряла нафта. Запалих малко трудно след смяната, От една дупчица до колектора на 2 ри цилиндър (общо са 3 на брой и тази е най-малката) пуши и хвърля нафта като парен локомотив. Възможно ли е това да е от колекторната гарнитура? Най-силно е при палене, после намалява. Ако е така не би ли трябвало да са изгорели газове, а не бял дим и дизелово гориво? Идват ми наум какви ли не апокалиптични идеи ... гарнитура на главата, спукана глава, изгорял клапан, счупен сегмент .... Коледа е .... дано да се случи чудо, че не ми се мисли за сериозен ремонт в Швеция, по добре да я кача на автовоз до България. Весела Коледа и Щастлива Нова 2016 на всички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 27 Декември 2015 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2015 Колега, свали дюзата на втори цилиндър и развий капачката й. После я почисти заедно с разпръсквача. Огледай да не е пукната капачката и ако "не" - сглоби я отново, като обезмаслиш добре резбата и използваш качествен осигурител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChrisBRG Публикувано 27 Декември 2015 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2015 (Редактирано) Огромно благодаря за съвета. Още утре ще пробвам. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 29 Декември 2015 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChrisBRG Публикувано 29 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 (Редактирано) Колега, свали дюзата на втори цилиндър и развий капачката й. После я почисти заедно с разпръсквача. Огледай да не е пукната капачката и ако "не" - сглоби я отново, като обезмаслиш добре резбата и използваш качествен осигурител.Всичко се оправи! Благодаря! Бях обърнал един дъговиден притискач обратно, съответно не знаех и че трябва леко да се чукне по дюзата за да потъне добре .....Днес обаче, месец почти след като се оправиха нещата започна да губи антифриз. Направих и за месец поне 2000 км, Сутринта карах баща си до летището и както обикновено си паля, но този път видях надписа, че антифриза е с много ниско ниво. Купих от бензиностанцията и долях с розов антифриз и литър вода както си му е реда (според описанието така е до -37 градуса). Направих 100 км до летището, после се мотах там 3 - 4 часа и се върнах още 100 км обратно. Не се появи съобщение за антифриза. Оставих колата на улицата и се опитах да я подкарам отново вечерта. За голямо мое учудване отново се появи надписа за ниско ниво на антифриза. Утре сутрин ще се опитам да погледна като махна въздушния филтър поне, за да мога да видя нещо повече. На пръв поглед по болтовете около оная същата дюза имаше утаена ръжда, което ме навежда на мисълта, че е се вдига доста пара и по пластмасовия капак се стича отново надолу. Дано да не е гарнитура. Все пак не вдигна температура повече от 90 градуса за 2 х 100 км преходи. Там отдолу се намира и печката, която при мен е автоматична. Четох още по форумите, че някакъв О пръстен по радиаторите можел да остарее ...... Дано да е нещо простичко.Моля, ако някой има идея - пишете. Благодаря предварително. Редактирано 29 Януари 2016 от ChrisBRG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 29 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2016 Когато е обърната тази пружина, мотора чука като стар дизел. Как не си го чул това?Вместо въздушния филтър, по-добре махни въздуховода на всмукателните колектори и огледай около клапаните за следи от антифриз. Горното го направи веднага след като си карал колата. И гледай добре около втори цилиндър най-вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChrisBRG Публикувано 17 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 (Редактирано) Всичко се оправи! Благодаря! Бях обърнал един дъговиден притискач обратно, съответно не знаех и че трябва леко да се чукне по дюзата за да потъне добре .....Днес обаче, месец почти след като се оправиха нещата започна да губи антифриз. Направих и за месец поне 2000 км, Сутринта карах баща си до летището и както обикновено си паля, но този път видях надписа, че антифриза е с много ниско ниво. Купих от бензиностанцията и долях с розов антифриз и литър вода както си му е реда (според описанието така е до -37 градуса). Направих 100 км до летището, после се мотах там 3 - 4 часа и се върнах още 100 км обратно. Не се появи съобщение за антифриза. Оставих колата на улицата и се опитах да я подкарам отново вечерта. За голямо мое учудване отново се появи надписа за ниско ниво на антифриза. Утре сутрин ще се опитам да погледна като махна въздушния филтър поне, за да мога да видя нещо повече. На пръв поглед по болтовете около оная същата дюза имаше утаена ръжда, което ме навежда на мисълта, че е се вдига доста пара и по пластмасовия капак се стича отново надолу. Дано да не е гарнитура. Все пак не вдигна температура повече от 90 градуса за 2 х 100 км преходи. Там отдолу се намира и печката, която при мен е автоматична. Четох още по форумите, че някакъв О пръстен по радиаторите можел да остарее ...... Дано да е нещо простичко.Моля, ако някой има идея - пишете. Благодаря предварително.Мдааа оказа се нещо съвсем различно. Маркучът за охлаждане на печката опираше в един остър ръб, близо до радиатора и се наложи да го заменя. Справих се на място, трябва да ми издадат сертификат за гинеколог които може да лекува зъби ... ама не през устата. Редактирано 17 Февруари 2016 от ChrisBRG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване