m_a_r_t_o Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 Здравейте колеги! След като отдавна предоставих Б4-то на баща ми, сега отново съм собственик на марката в лицето на А2.Преди няколко дена с жената купихме А2, с колата осново всичко е наред, доста ни допадна. Но както винаги с новите стари коли има някои разкриващи се в последствие проблеми.При нашия екземпляр, основно проблемите са електрически, дребни но дразнещи.Прочетох тук там из форума имам някои насоки за размисъл, а и без майстор няма да мине. Идеята ми е, ако някой от четящите се е сблъсквал с някой от проблемите, които ще изброя и знае лесно решение в домашни условия, да даде съвет, че да остане по-малко за оправяне при майстора.А проблемите са: 1.При запалване се чува цъкане с различна амплитуда от към бутона на авариините. В последствие при шофиране на два-три пъти десния мигач не сработи. Четох че е възможно проблем в релето, на А2 също ли е в копчето за аварийни?2. Плафоните светят постоянно на позиция за отворени врати, дори и след запалване на двг. Единствено на О стоят изгасени, но си е тъмно в колата и е кофти.3.Копчето на шофьорската врата за заключване не работи. За отключване се чува шум от сработване на централното при натискане.4.Зумера за включени фарове при отворена врата не работи.Незнам дали има връзка между проблемите, кара ме да си мисля, че вина има комфорт модула, но незнам къде се намира. И като за капак ключа не е оригиналния с бутоните, а си е пренарязан, несгъваем ауди ключ.Да се чуди човек как съм я купил, но при огледа видях само ключа и неработещия бутон за заключване и на фона на доброто състояние на колата ги преглътнах недостатъците. Най-нужни са ми плафоните и зумера до някъде, като се замисля. Благодаря на включилите се по темата предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 16 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2016 1.При запалване се чува цъкане с различна амплитуда от към бутона на авариините. В последствие при шофиране на два-три пъти десния мигач не сработи. Четох че е възможно проблем в релето, на А2 също ли е в копчето за аварийни? Да в копчето е. Дали е от него не мога да кажа ,но вероятно да. 2. Плафоните светят постоянно на позиция за отворени врати, дори и след запалване на двг. Единствено на О стоят изгасени, но си е тъмно в колата и е кофти. Предполагам някой от микро ключетата на вратите е сдал багажа. Също може да е прекъсната жица в снопа между вратата и купето. С ваг ком може да напвавиш диагностика да те насочи за проблема. 3.Копчето на шофьорската врата за заключване не работи. За отключване се чува шум от сработване на централното при натискане. Също повредени жици в снопа споменат по горе. Възможен проблем в самия бутон. Сваляш кората => мултицет проверка на копчето. 4.Зумера за включени фарове при отворена врата не работи. Зумета е в инструменталното табло. Може да е сдал багажа. Според мен първо отстрани другите проблеми зумера ,ще почака. Това ,че ключа е различен от оригиналния може да значи ,че някой е слагал допълнително заключване (радиоуправляемо) и да е довел до проблем 3.Комфорт модула според мен е последна дупка на кавала, Намира се в пода на шофьора (има капак под мокета) ,там също е и компа на мотора.От другата страна при пасежера също има капак. Там се намира Босе усилвател ако си с босе музика. Усилвател за задните колони ако има такива. Направи пълна диагностика с ваг ком първо. И може да снимаш ключа да го видим какъв е. Ако може и разглобен по платката веднага ще се издаде има ли допълнително слагано радио оправление на центалното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 17 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 Страшно изчерпателен, благодара колега!Не съм се сещал, че с Ваг-ком могат да се диагностицират проблеми от подобен род. Мислех да ходя при човек занимаващ се с аларми, но първо един ваг-ком и тогава при него.А така като гледам мога да си помогна като проверя кабелите в гуфрето на вратите и бутона за заключване.Капачето в мокета на шофьорските крака го забелязах преди, но не съм поглеждал какво се намира там.Ще хвърля едно око и там, да няма окиси, влага. Ще я водя на майстор, но да се оправи времето, че като гледам навън какво е...Щом има някакво развитие ще пиша, къде е бил проблема.А ето и ключа, но освен чипа за имобилайзера друго няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 17 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2016 Значи като гледам ключа е като моя. Стандартен без радио оправление (за да съм 100% сиг в това трябва да дадеш номера на комфорт модула) ,на централното. Лично аз си монтирах радио оправление ,но при мен предо това имаше сложено което не работеше. Ето я темата където се мъчеш с това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnko_82 Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Здравейте,имам А2 1,4 бензин. Когато изключа от скорост много често колата гасне. Ако някой е имал тоз проблем и го е отстранил моля да сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tuning7350 Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Qnko_82Може да са много неща! Закачи я на диагностика, и ще си каже. Като начало почистване на дросел клапа!Есичко написано води до комфорт-модула! Дори, и цъкането на реле. Най лесна проверка е със замяна на модула от познат или колега. Кажи номера на модула, и ще ти кажа с какви номера ще стане за теоята кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
m_a_r_t_o Публикувано 18 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 Здрвейте отново! На последък не разполагах с много време, за да обърна внимание на А2та, тъй като се отвори доста работа по фарове и брони на една от др две коли, за които се грижа.Аудито го караме предимно в града и с карането някои от изброените проблеми странно се промениха, като... се оправиха Цъкането от копчето за аварийни престана, за 200-300км градско мигачите нито веднъж не отказаха и онзи ден пред Кауфланд, като дръпнах ключа и зумера за фаровете пропищя. Сега го пробвам всеки път и винаги сработва. Странна работа, но все пак добре.Има ли някакъв чалъм без да прецакам нещо, за надигане на парчето мокет над комфорт модула, че се мъчих, но с голи ръце не става?Поздрави на всички колеги! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kenwood2 Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Мокета при педалите ли? Ако за него говориш дърпаи от към седалката първо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване