Jump to content

ТРУДНО палене с тресене и тракане


D.Stoykov

Recommended Posts

Здравейте, колеги. От 10 дни насам влязох в нов филм и се опитвам да свържа проблемите за да ме насочат към нещо конкретно, но не успявам, затова ПОМАГАЙТЕ! Двигател BPW - PD 2.00 TDI 140 ps

1. Колата започна да пали трудно, понякога въртя по 5-6 пъти продължително независимо дали е студено ( отрицателни т-ри  или + 7-8 градуса). Усещането е сякаш няма гориво и след продължително въртене - качва налягане и пали, След това вече пали лесно, но ...

2. Вчера тръгвам и след 100 м. претриса и гасне както е на обороти на първият светофар. След което яко въртене поне 6-7 пъти продължително и запали, но почти бях загубил надежда и вече си представях как тикам до някъде и викам пътна помощ :(

3. След това отивам на работа и паркирам в закрит паркинг, където е около 10 градуса в тези дни. След 5-6 часа престой при завъртане за запалване сякаш цилиндрите запалват един след друг последователно, придружено с тресене и тракане на клапани, повдигачи или дюзи - не знам кое от всичко това трака така. След леко подаване на газ тракането спира или поне осезаемо заглъхва.

4. Последните два дни при първо палене сутрин - запалва на 2-3 завъртане на вала и 4-5 пъти двигателя сам се форсира до около 2500 оборота и след това успокоява на 1000, а малко по късно слиза на около 860 оборота. Отново тракане, което след малко изчезва. 

5. На ниски обороти след като малко загрее (50-60 градуса) започва едно отчетливо прекъсване НЕРАВНОМЕРНО и без определен интервал, което сякаш се мъчи да изгаси двигателя и се усеща на моменти като удряне, сякаш изключваш контакт и гасиш и веднага след това го връщаш или сякаш в някой цилиндър буталото удря като воден стълб и прекъсва. И така една неравномерна работа с моментни опити за гаснене. Ужасно е, колата е автоматик и се налага на светофарите да изключвам на неутрална и да подавам газ до 1100 оборота за да не угасне. Когато е на 1100 оборота и нагоре - няма проблем докато не стигне 1600 и тогава се усеща едно биене като дисбаланс при работа на мотора. 

Каква е най вероятната причина? Дюза, Тандем помпа, повдигачи на клапани, клапан .......

Колата е обслужена преди 3-4 хил. като е сменено всичко с оригинално (ремъци, ролки и т.н) а преди около 50 хил. съм сменял маховик.

Edited by D.Stoykov
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...