grafa Публикувано 11 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2016 Здравейте. Колата е 99-та, 1,9 AFN. Преди да позагрее климатроника прави следните номера (не винаги, но често) - знаете, че периодично качва по една чертичка, колкото по-топла става колата. При мен обаче постоянно сякаш пуска и спира перката. Ако е стигнала до 3 черти, връща на 0, после пак на 3, после отново наобратно, като в това време май не духа много много. В един момент се нормализира и започва да работи постоянно. Другият ми въпрос е - как мога да разбера, да ли колата е чипвана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grafa Публикувано 13 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Пълно мълчание Държи се сякаш отчита грешно температурата и постоянно засилва и намалява потока на въздух. Като често чертичките не отговарят на това което духа. В един момент се оправя, както казах.Друго нещо - температурата я показва във фаренхайнт градуси. Как мога да го сменя на целзии? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_1 Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 (Редактирано) С кой климатроник си фейслифтовия или обикноврния най вероятно имаш проблем със самото управлиние а за да обърнеш да показва в целзий се натискаше някаква комбинация от бутони но не се сещам в момента Редактирано 13 Февруари 2016 от ilian_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grafa Публикувано 13 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 С фейслифтовия - малкото екранче и големите копчета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grafa Публикувано 14 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Пуска се климатроника, задържа се копчето за рециркулация и с + на температурата се сменя между C и F градуси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grafa Публикувано 17 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Четох из някакви чужди форуми. Там пише, че вентилатора на климатроника се оправлява от резистори (или транзистори), които се намират някъде около самият него и май има вероятност от там да ми идва проблема. Въпроса е, че не знам при кой да отида за проверка. Идеи?Тази сутрин започна да духа нормално около 20-25 минути след като тръгнах. Повечето време изобщо не пускаше вентилатора, след това започна да прави следното - духа за няколко секунди, спира за няколко минути и пак. Накрая тръгна нормално. Предполагам, може да се пробва и с резет на климатроиника, и да се прочете за грешки. Като взех колата, май нямашетези проблеми (първата седмица например). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grafa Публикувано 18 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2016 Продължавам монолога - направих самодиагностика на климатроника, излезе следната грешка - 18.3 Непостояно напрежение на духалката за свеж въздух /not OK/.От къде идва напрежението към тази духалка и защо е непостоянно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване