sievers Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 (Редактирано) Здравейте,имам теч на масло от ЕГР-а колата е 1.9 tdi AHF мотор. На пръв поглед ми казаха, че вероятно имам луфт в турбината и затова избива маслото от там ? Моля да споделите мнение ако вече сте се сблъсквали с такъв проблем. Това ли е признака, че турбото си заминава ?Благодаря Ви предварително!П.с. четох че се сменя някаква гарнитурка на ЕГРа и теча спирал, но ми казаха че тогава колата щяла да изхвърля маслото през ауспуха.Поздрави, Ники Редактирано 12 Февруари 2016 от sievers Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 (Редактирано) Двете нямат нищо общо. Въздуховодите винаги имат минимално омасляване най-малкото заради картерната вентилация. При мен например след почистване на ЕГР-а, спря да тече масло от него. Преценката за това дали трябва да се смени гарнитура може да се направи, ако разбереш откъде точно тече. Признак за проблем с турбото може да е по-скоро сравнително бързо спадане на нивото на маслото в картера. Редактирано 12 Февруари 2016 от Buddah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sievers Публикувано 19 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Up Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s7r3l0k Публикувано 20 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2016 И какво ъпваш? Казали са ти нещо. Да не говорим, че има куп теми по въпроса. Аз не съм виждал 15+-годишна ВАГ печка, на която да не избива масло, било то много или малко, от EGR-а. Нали се сещаш, че за 15 години това уплътнение вътре се изпича и вече не играе никаква роля като уплътнител. А чувал ли си, че EGR-а има капацитет/живот от около 200 000 км? Купи си нов EGR и като си тръгнал да даваш пари за глупости, една нова турбина ще си дойде на мястото в бюджета. А сега сериозно, като те дразни теча, смени уплътнението. Като си във филма с турбината, следи за нивото на маслото.Няма смисъл да се филмираш. Карай си и си свиркай, защото има голям шанс турбото изобщо да не те предупреди преди да си отиде. Неведнъж съм виждал умрели турбини, които по нищо не си е личало, че ще заминат.ПП. Един съвет - не ставай роб на купчина стари железа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване