georgiivanov Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Здравейте!Днес забелязах,че дясната половина на колата духа студено,а лявата топло.Пробвах да ги обърна но лявата неще на студено(дясната си е наред).Някой да се е сблъсквал с подобен проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Виж с VCDS лявата клапа: Measuring blocks:Chanel 3 - Left temperature flap control motor -V158.:Block 1 - Actual feedback value of left temperature flap control motor potentiometer -G220Block 2 - Specified feedback value of -G220Block 3 - Learned feedback value of potentiometer -G220 at bottom limit, air is routed past heat exchanger, cooling mode, (specification 10 ... 70)Block 4 - Learned feedback value of -G220 at top limit, air is routed through heat exchanger, heating mode, (specification 190 ... 245) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiivanov Публикувано 26 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Има грешка,която не мога да изтрия 01809 Acuating Motor for Temperature Flab;Left (V158) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Е, ето ти го и проблемът. V158 е моторчето на лявата температурна клапа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiivanov Публикувано 26 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 А да знаеш къде се намира и как да стигна до него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 (Редактирано) Редактирано 26 Февруари 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiivanov Публикувано 26 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Налага ли се да сваля таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 (Редактирано) Според Ауди, да:– Remove the dash panel complete with the dash panel cross-member. →General body repairs, interior; Rep. gr.70 Редактирано 26 Февруари 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiivanov Публикувано 26 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 Лошо....Благодаря ти! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2016 (Редактирано) Ето снимка от италианския ауди форум: Здравейте хора. Оказва се , не, че на другия ден съм с булката в колата и да кажа .. на з ****, че студено е то ? и невестата казват, защото аз съм голямо тук. Общо Сложих ръката си в отвора за въздух, за да се затопли и студен въздух, докато тя отива на топло. За дома и включете ми VCD дискове 11.8 кабелни и да получа тази грешка: ? 01809 - Задвижваща Motor за Температура Flap; Ляв (V158) 003 - механична повреда Freeze Frame: Fault Status: 01100011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 6 нулиране на брояча: 138 Общо, която има petado ме сервомотора което кара Люковете на ръката ми, той е останал в режим "климатик". Имате ли възможност да се промени и да започна разкомплектоване на автомобили и погледнете в ElsaWin и изненада! м **** да променят motorcito, който между другото е 110 leureles трябва демонтаж на цялата таблото, т.е. по-ниски крака, ръкавици, за времето, радио бутони, волан, тапицерия лостове на водача, покритие стълб, централен високоговорител, вентилационни отвори, пластмасови триъгълници е в скоростния лост, картина, наред с други неща ... Хайде на , разглобява средната кола ... Сега възмутен чудно, защо з **** направим нещо, очевидно във всяка Volkswagen PETA 2x3 толкова трудно за достъп? че ядосан съм ...... ще сложа снимки на бич XDD. През google преводача е превода, за това е толкова брутален. Редактирано 26 Февруари 2016 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgiivanov Публикувано 27 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Колеги оправих се.Свалих кората под волана,чукнах машинката и тя заработи.Сега всичко е наред,но ме съмнява ,че има слаба спойка.Ако пак направи проблем,ще се наложи сваляне на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Някъде бях чел за рязане на кората, но не помня къде. Като гледам снимката на разглобената кола направо бих я срязал... Sent from my E5823 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване