Jump to content

1.8T AGU намалено усветление в купето


drbrcho

Recommended Posts

   Здравейте колеги!

 

Имам следният проблем. Когато запаля усветлението в купето както и фаровете е намалено, но след като форсирам до 3500-4000 оборота се оправя до следващото запалване на колата. 

До сега съм направил следното:

1.Закачихме колата на VAG COM имаше само една грешка и тя беше в Engine категория:

Power Supply B+ Terminal 30: Voltage too Low

2.Реших да замеря волтажа по следният начин:

  2.1.Запален двигател без да съм подал газ имам резултат 12.40v

  2.2.Запален двигател след като съм подал газ 14.40v

3. Под стойката на акумулатора имаше няколко кабела за маса от купето които почистих също.

4.Акумулатора беше сменен с нов. ( без резултат)

5.Алтернатора също сменихме но вместо 70А имаше наличен само 90А и разбира се сложихме него (без резултат)

6.Друго което ми направи впечатление не съм сигурен дали е свързано с проблема е, че колата държи 900 до 1000 оборота и при ускорение доста често забива за около секунда.

 

Редактирано от drbrcho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери си масата на двигателя минава край стартера виж го за окиления или дали не е хлабав 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 17/03/2016 at 6:43 PM, malin4o_75 said:

на мене ми прилича на реле-регулатор

Колега имаш предвит Комутатора ли ? Ако да, сменен е с чисто нов преди известно време. 

On 17/03/2016 at 8:46 PM, borislav95 said:

Колега провери си масата на двигателя минава край стартера виж го за окиления или дали не е хлабав 

Мерси за съвета колега. Бях проспунал тази маса, действително беше окислила и ръждива но след като почистих и закачих всичко отново.. уви резултат нямаше :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, drbrcho написа:

Колега имаш предвит Комутатора ли ? Ако да, сменен е с чисто нов преди известно време. 

Мерси за съвета колега. Бях проспунал тази маса, действително беше окислила и ръждива но след като почистих и закачих всичко отново.. уви резултат нямаше :(

имам предвид реле регулатор който седи вътре в алтернатора
на предишна предишна кола имах същия проблем и се оказа точно той

https://www.google.bg/search?q=%D1%80%D0%B5%D0%BB%D0%B5+%D1%80%D0%B5%D0%B3%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80&biw=1680&bih=887&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi82cbO-MvLAhUILZoKHdN8A54Q_AUIBigB#imgrc=uEmg9cEA-wEjvM%3A

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Аз го знам ксто "четки". Отворих да видя как изглеждат и бяха равномерно износени, по мое мнение с още живот. Ще отида днес да купя нови да видим. Надявам се да има промяна.

 

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега огледай си обстойно масите на двигателя и Самият + дали няма окиси някъде дори и при нормални обороти трябва да е 14.10 В . Някак  си ми се струва че като подадеш газ и от вибрациите някой кабел си прави връзка и затова почва да зарежда правилно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 19/03/2016 at 22:55, borislav95 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Днес имах повече време огледах всички възможни + и маси по двигателя даже разкачих пластмасата под волана да огледам там. Почистих сглобих и отново същият проблем. Реших да направя нещо друго знам , че не е хубаво (поправете ме ако греша) изключих +са на алтернатора, закачих мултицет на маса и на +са на алтернатора запалих и имах 0.56в-0.75в след като подадох леко газ показа 18в (ако помага някък). Незнам вече какво да правя.. :wall: 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам напредък с проблема. Оказа се ,че така наречения "blue exciter" кабел който се включва в алтернатора е скъсан(но не мога да намеря края който идва от купето). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...