Jump to content

Проблем с парктроника


Ballantiness

Recommended Posts

Здравейте,парктроника ми НЕработи-нито предния нито задния,възможно ли е заради един датчик и да не работят и другите?

Иначе когато вкл.задна се чува сигнал за около 2-3секунди и до там?

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип има вече една или две теми точно с това име само в този раздел и може би още няколко из другите раздели... (Edit: Даже две от темите са си на първата страница :))

 

Най-вероятно ти е заминал датчик. Един прекъсне ли, цялата система спира да работи. Дългия сигнал те известява че системата не работи. Направено е понеже някои коли са без визуализация или може да е изключена.

 

За да разбереш кой датчик е сгънал трябва да се провери с диагностика. Възможно е да са повече от един, но системата спира при първия регистриран че не работи. Т.е. Може да го смениш и след 5 минути или 5 дена да спре друг. Възможно е и да проработят временно, но тръгнал ли е датчика няма спасение, ще си спре тотално в един момент. Рядко проблема е в буксите, но се случва.

 

Edit2: За да съм максимално полезен, ето и откъде, като вариант, може да си вземеш евтин датчик (освен втора ръка разбира се) - Autopro.bg

 

Имай на предвид, че датчиците са 2 вида: с буксата на 90 градуса или напълно прав (не върши работа с букса на 45 градуса). Държачите на бронята за прав и правоъгълен са различни, т.е. ако заминалият е от единия вид, трябва да се смени със същия. На някои места е възможно да набуташ от другия вид, но няма да е "чист" вариант.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се ровеше много,а и това което четох никъде непрочетох дали ако един изгори цялата верига спира(или не съм дочел)по-лесно ми бе да питам... :D

Инече пробвах с това за цъкането на самите датчици,отпред май нищо не цъка,а отзаде от ляво надясно 3тия НЕцъка...та за отзаде от кои тип са:прав или Г?

Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с цъкането тук го няма просто зщото те реално всички не ти работят в момента. Само на диагностика ще видиш кой е или ако ти се занимава един по един да ги сменяш.

 

Ако не се лъжа отпред всички са правоъгълни, а отзад е миксирано, като има разлика между седан и авант, но не мога да ти кажа на кое място какъв седи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,само да спомена,че досега карах берлинго 2002г и се надявам да не е проб.,че задавам такива елементарни въпроси,все пак от магаре на кон...така става... :D

Та аз докато си взема този кабел,докато го разуча...отиде 1 седмица...ама ще го мисля

Редактирано от Ballantiness
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти всеки сервиз има няква универсална диагностика, която ще свърши работа да изчете грешката, ако не ти се ходи в Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е добре.

А тези ъпдейти,за които се пише,кодинги и другите термини чрез този кабел ли стават или това е само за диагностика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кодинги можеш с него, но за ъпдейти не става. В линка който ти пратих има препратка към сравнителна таблица където се вижда какво може да прави кабела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Само последно да те питам всички тези неща като упдейт,рефлаш ит.н. има ли ги тука описани как стават и за какво служат или в  Гуугъл?

Редактирано от Ballantiness
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...