petio_venkov

Members
  • Content Count

    3,090
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About petio_venkov

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    мбол

Персонална информация

  • Location
    Сините вълни

Recent Profile Visitors

3,282 profile views
  1. Биалетки за 10 мин. и цяло окачване ли сравняваме
  2. Верно, че има само една А6...това фейс, префейс, са дребни подробности. Важното е, гражданската да не е скъпа
  3. Препоръчвам, стискане на клемата с менгеме (100% успеваемост при мен). Ако няма ефект, другата процедура...и накрая, нов кабел.
  4. пОгледни отзад, дОле Освен, батери мениджъра да ми прави мизерии...но го гледаха и нямаше отклонения... Вече нямам идеи.
  5. Такааа... Реших да погледна какво е положението в багажника и... https://linksharing.samsungcloud.com/jXHzFBN7z06D Bosch S5 A15 950 A 105 Ah Уж е сух, но си е кипял като за световно, при положение, че му е надяната тръбичка, за извеждане при нужда.
  6. Нямам утечка, копчето си изгасва след 2-3 мин. Ходих преди да правят замервания в сервиз, че като ми замина предния акумулатор, си мислех, че имам утечка, а явно греещата клема отпред е била причината, да не се зарежда нормално. Зарядното дава 2-3 ампера на час. Няма как, да вдигне 110-ка за 6 часа, при положение, че тръгвам от няма 12 волта. Може и да бъркам...
  7. Леко развитие по темата... 2 дни го зареждам (чрез клемите отпред). При включването, беше на 11,9V заряд, а след 48 часа - 12,8V. Малко ми се струва, а не е като да е много стар. Има-няма, на 3 години да е (Бош AGM). Зарядното ми е от Лидл и не е от най-мощните, но пък пише, че се справя с акумулатори, до 110V (като моя). Някакви съвети?
  8. Вече не грее, зарежда нормално. Стана ми странно, че не можех да си оправя датата и часа, а не е като да не съм разкачал акуто и друг път. След няколко неуспешни опита, на другия ден бяха сверени, без да пипам 😮 А след 2 дни, направо ми светкаше на малкия фис иконата за акумулатора. Надписи "запалете веднага. Ако не запалите до 3 мин, еди какво си". Шантава работа. Така или иначе, ще го проверя и заредя, но питах за евентуални манипулации с кабел...явно няма.
  9. Най-накрая я закарах, да го видим този проблем с парещата плюсова клема. Менгемето си каза думата. След това, обаче, забелязвам, че нещо не е като хората...не ми позволи, да си настроя датата и часа (няколко пъти пробвах и все се рисетваше по дифолт). Покарах и уж се зареди доволно батерията, но след 2 дни изпищя, че е на почти нулата. Нямам утечки. Въпросът ми е...прави ли се нещо със софт, след интервенцията с клемата, или просто са се понатрупали грешчици, които трябва да позабърша?
  10. @balgol започни от акумулатора. Нямаш идея, какви грешки набива, от слаба батерия.
  11. Бъркаш двата щата. Ако си бил нахлузен в задръстване доста време, средния може да стане и 25. След това, ако идва въпросното спускане, доста време ще му трябва на средния, за да падне на 10, примерно. А моментният е на 0, само ако си на D, S, спускайки се без газ.