Jump to content

Проблем с омаслена задна част на двигател


Коленце

Recommended Posts

Здравейте колеги , наскоро си взех въпросната кола , и скоро като погледнах под капака и зад двигателя се хванах за главата , имам за смяна гарнитура на капака на клапаните ,но това е ясно , можете ли да ми кажете от къде идва това масло зад двигателя и има ли нещо общо с тая Лула на картерните газове ?Не разбирам много нещата , така че може да ми пишете и цифри ориентировъчни за ремонт . Не мога да преценя дали има разход на маслото , но по щеката видимо всичко е наред.А ако има някой компетентен от Добрич може да се видим да погледне :)

Поздрави !

Spoiler

 

 

IMG_0719.JPG

IMG_0717.JPG

Редактирано от Коленце
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди три години и аз имах такъв проблем. Маслото се стичаше от задната част на двигателя и капеше от кожуха на съединителя.

Решихме, че е изпуснал задния симеринг на коляновия вал и го сменихме. Е...и съединителя естествено...

Да, ама не....След като запалихме колата маслото прокапа отново....

що псувни се изпсуваха няма да ти разказвам....

Накрая се оказа изключително идиотско нещо - датчика за маслото.....Случайно стиснах каучуковото капюшонче и маслото ме опръска в лицето...Просто мембранката се спукала и по кабелчето се стичало масло и оттам надолу по блока....

Не казвам, че и при теб ще бъде същото, но просто го споделям, като опит. Проверете и това за да не разглобявате двигател без причина, като мен!:wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска сутринта пипнах този пластмасов тройник в горната задна част на двигателя и от долната страна беше доста омаслено , как да разбера дали е за смяна целия тройник или само гумичката ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коле, батко, от тоя "тройник" няма как да тече масло, оттам би трябвало да тече само вода/антифриз(какото си му налял), мазното идва най-вероятно от гарнитурата на капака на главата. Виж и варианта на градския.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отляво на блока. Месингов шестостен с каучуково калпаче и едно кабелче, което излиза от него.  Разположен е отстрани на блока - не можеш да го сбъркаш с датчика за температурата на охлаждащата течност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...