NIKO

Members
  • Content Count

    16,062
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

5 Followers

About NIKO

Друго

  • Kaра
    от-до.

Контакти

  • ICQ
    1234546

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Варна
  • Interests
    ...---...

Recent Profile Visitors

18,992 profile views
  1. Добре ве спецове, кажете/препоръчайте нещо до 4К, да става за товарене и да е здраво, не по-голямо от 14"?
  2. То всеки кош някога е бил нов.
  3. Тогава приспособяваш главини.
  4. Т`ва ти е клапатаза реглаж на температура отляво, най-шибаната за вадене. Махни педала на газта, осигурява що годе някакъв достъп, а най-лесно се вади, ако легнеш на предните седалки на лявата си страна, краката ти са навън от пасажерската седалка. И пцувай!
  5. тоя един милиметър по радиус как ще го "компенсираш" без преработка? Иначе за едната идея става, разстъргват се секторно отворите (на фреза/координат) на 112 мм. междуцентрово (отворите стават елипсовидни) и ще го монтираш, но това е трика на тънкача, ай не се излагайте с такива еквилибристики, спирачки са това.... Ако машинистът измести новата делителна окръжност дори с две-три десети, дисковете стават неизползваеми, ще тресе като топкова мелница.
  6. ако изчакаш до май-юни, имам нов оригинален тръбопровод за продан.
  7. Какво разбираш под "нормална"?
  8. За Хари Худини чувал ли си? Ако си от неговият калибър, ще се справиш. Иначе сваляш броня.
  9. NIKO

    EGR проблем

    Колега, моля разяснете малко по-подробно фактологията, ще е изключително интересно за аудиторията.
  10. да, първо мини оттам, тогава чак се кахъри за моШност.
  11. е, пуска се диагностика и съобразно показаното, се действа. Тия кодове и грешки на климатроника не са за всеки, най-добре си пусни VCDS.
  12. Изпразваш фреона (ако имаш), точиш антифриза, зареждаш се с инструменти и търпение и сваляш таблото. ЦЯЛОТО!!! Оттам махаш корубата на парното/климатроника, сменяш радиаторче/та на парно/климатроник, цепиш корубата, облепяш клапите с нещо подходящо и по обратен ред, ремонтирВаш потенциометрите и моторчетата на клапите и накАнец монтирВаш всичко обратно. Ако не си го правил, дай си три-чет'ри дена. Имам цяла коруба ремонтирана, с работещи мотори и облепени клапи - продавам, дет' са вика. Заради дунапрените, все едно нямаш никакъв реглаж на топло/студено и горе/среда/долу, клапите имат огромни дупки и все едно не са там, затова смесва студено и топло и нямаш никой по духалките. И да те зарадвам, по сервизите за цялата тая галиматия, вече се иска 650 левченца.
  13. Ми к'во му плащаш, мятай се и се топли! По-кофти няма да стане.