-
Content Count
16,125 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
7
About NIKO
-
Rank
матричар
- Birthday 03/19/1968
Друго
-
Kaра
от-до.
Контакти
-
ICQ
1234546
Персонална информация
-
Gender
Мъж
-
Location
Варна
-
Interests
...---...
Recent Profile Visitors
19,226 profile views
-
слагай един оргинален кастофон и действай!
-
колега, извинявайте, но синя кола с къкви амортесъори е?
-
тоя мотор да го добуташ до 200 катъра, ще купиш още една като твойта, а дотам пътят е осеян с мноооого засади, пропадЪци и нервни сривове.
-
с к`ви парИ разполагаш?
-
С удоволствие ти 'зимам е'на стотачка за такава елементарна работа..... Така, значи....., Как се вадят клеясали рамена на чистачкиииии....... Много е желателно, да имате допълнителна, нарочно направена дълга гайка М8 (под дълга разбирай пет-десет ширини на нормалната), като въпросната се навива на мястото на заводската и се оставя малък луфт до челото на рамото, да кажем 1.5-2 мм. Хващаш рамото, напъваш го все едно го вадиш и ЕДНОВРЕМЕННО С ТОВА ПРАВИШ РЕЗКИ СИЛНИ УДАРИ ПО ГАЙКАТА С ЧУК, не с чукченце, а с ЧУК. Внимаваш за стъклото, като е добре да сложиш парче шперплат за щит, ако си с две леви ръце, да не се плъзне чукченцето към стъкленцето, че има и такива ситОациЙ. В определен момент ще усетиш рязкото "отлепяне" на рамото и чукването му в гайката. Воала, раменцето е де-мон-ти-ра-но. Местиш инсталацията на другото и в Атака! Вече демонтажа на механизма е детска игра, вадят се корите и имаш прекрасен достъп. Два дена.....,ебаааа тия ламери.
-
Направи си от термосвиваем шлаух, едва ли ще намериш такава втулка.
-
В сервиз. т'ва мяза на давено.
-
Преди години борих подобна вибрация, след маса смени и въртели, се оказа паднала от кардана баланс тежест, малка, точково заварена ламаринка. Пратих го за баланс и така и си отиде навеса без вибрациЙ.
-
Сложи други джанти.
-
- 345 replies
-
- fix display
- color-fis
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Едно време бай Гой в гаражчето, киснеше такива спечени неща в нафта, сега си има нарочни за целта, проникващи смазки, напръскай сичко стегнало, чакай нощ, при развиване първо ЗАТЕГНИ част от оборота, тогава развивай. И не се развива на юруш, първо витка-две, връщаш, още малко, връщаш и така до края. Излишно е да се споменава, инструмента да е подходящ, без износване, държан и опериран в правилните посока и момент на сила. Обезмаслявай гайки/болтове преди развиване, мазното пречи.
-
Кои неща как стават? Развиваш, така стават нещата, ако не стане, късаш болтове/шпилки и сменяш. Чак видео....... Друг е въпросът, ако нямаш правилния инструментариум и нужните умения, там вече обяснения не помагат.
-
Т'ва е тапа, не болт, за нивото на олиото в кутията е.
-
Има ве, ценичката обачИ няма да ти хареса.