NIKO

Members
  • Content Count

    15,877
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

5 Followers

About NIKO

  • Rank
    матричар
  • Birthday 03/19/1968

Друго

  • Kaра
    от-до.

Контакти

  • ICQ
    1234546

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Варна
  • Interests
    ...---...

Recent Profile Visitors

18,303 profile views
  1. не че нещо, `ма джанти кат` кажеш, то си има сумА и характеристики, е нещо от сорта на "междуцентровооооо....", "цооолаааааааж....", "ЕТ-ъъъъъ......", "J-ййййй, разбирай ширинкаааааа", ей такива хубави числа и буквички.
  2. А колко уместно е, да се пусне една търсачка: автовоз коли от испания
  3. Не винаги, но понякога след такова почистване (ползват киселинни химии), радиаторчето в купето протича.
  4. ауди а6 ц5 1.8т дросел клапа
  5. Идеално! По този въпрос нещо?
  6. Ако говорим за тавана, резултатът от такава варварщина е трагичен и така се унищожава оригиналният плат, защото веднъж напоен с лепило, няма начин, да се изчисти без последствия. Прави се следното: вади се тавана, платът се отлепя внимателно от изгнилият дунапрен, чисти се с дихлорид (или се дава на химическо чистене) остатъка от дунапрена, пере се, чисти се кората от лай...те остатъци, нов слой дунапрен се лепи, отгоре лепиш оригиналният плат и воала, оригинален "нов" таван. Това само в случай, че платът е цял и без сериозни и видими повреди. Кофтито е, че после се пере целият салон, ако е същият цвят, изпраното направо вади очи. А да, преди да се залепи изпраният плат, се третира с праймер за текстил, за да не проникне в тъканта лепилото. Ако тапицерът е в час, трябва да е наясно с тия еквилибристики.
  7. Е онези горе до музея провери ли ги, на бул. "Ян Хуняди" 6, май Мегатекс бяха? Там съм намирал оригинални платове за четири типа салони, седалки, тавани, кожи разни.
  8. т`ва се оправя лесно, въпросът е, да имат същата дамаска, и седалката и облегалката са за ремонт.
  9. Освен скъсаната дамаска, обикновено се оправя и подложката в скъсаното място, както и се освежава самата седалка, където стои величайшият задник, че почти винаги е компрометирана, хлътнала и повредена, в сравнение с другите. И е хубаво, да се изперат после всички седала, да се оеднакви изгледа на старата и нова дамаски.
  10. има си доставчици на автомобилни дамаски, всеки има набор от най-разпространените такива, ще ти намерят твоята оригиналната и вече каквото сабя покаже, гаранцията е работата на конкретния тапицер, видиш ли нещо негово, става ясно дали-или.
  11. тоя срок, май беше нещо от сорта на "14 дена от покупката", ако не бъркам...