NIKO

Members
  • Content count

    14,138
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About NIKO

  • Rank
    матричар
  • Birthday 03/19/1968

Друго

  • Kaра
    от-до.

Контакти

  • ICQ
    1234546

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Варна
  • Interests
    ...---...

Recent Profile Visitors

15,105 profile views
  1. И щом гроздето ти е толкова сладко, защо си "на газ романо"? Какъв ти е проблемът с въпросното 1.8 Т, наказван си от такова и сега си го връщаш задочно ли?
  2. Едва ли ще ти отговори, не е влизал от март 2016-та. Всеки стругаро-фрезист, би изработил зъбно колелце като тия в дросела, въпрос на оборудване и материал.
  3. Батя, остави рутинното обслужване(макар че и там има съмнителни цифри), въпросът е друг, че или се хвалиш как ларж разплащаш сметки, или не знаеш стойността на парите, или е нещо помежду двете, или е нещо неприятно за казване.... А най-любопитното е, че май има и лек елемент на радост.... Накратко, не, не е впечатляващо, напротив. Но всеки си харчи парите така, както сам намери за удачно.
  4. То да е само толкова: , а има и още ДВЕ за смяна!
  5. Подгряване на предно стъкло Ауди А4 Б5 2001 г.

    Човека има подгряване, не бива да противоречим! Началник, това, което считаш за "подгряване" на предното стъкло, си е просто проста() "функция" на климатроника, който ОБДУХВА САМО предното и страничните(предни) прозорци. Това, като натиснеш оня бутон със символа джам. "Екстри" иначе много, ама баш тая на В5 трагично липсва....
  6. С коя система?
  7. пОснах сАлза и продължих с джобния тенис.
  8. Подгряване на предно стъкло Ауди А4 Б5 2001 г.

    Е, новото с подгряване ли е?
  9. Подгряване на предно стъкло Ауди А4 Б5 2001 г.

    А как разбра, че старото е с подгряване?
  10. Не знам, за мен си е забавление и релакс, единствения тънък момент, е демонтажа (съответно обратното) от вратите. А и мноо мразим, след "майстор", да оправям счупени фиксатори на корите, да търся липсващи болтове, да поправям счупени пластмаси и да чистя мазни/черни пръстенца по тапицерия и околности! Че и да им платя за гяволъка.... Сам!
  11. Е, откачи ли куплунга? КаЙ чесно, че отряза "жиците"!
  12. Какво ли......, масовката кара коли на "истински и РЕАЛНИ километри", но в един друг живот. Съответно освен всички други възли и бравите са на края на живота си, но пък собственика иначе кара "запазен" драгстер. Моите ремонти са се изразявали в корекция на пластинки на микрети, почистване на моторчета, леки ремонти на някоя втулка/лостче/осичка и наѝ-вече препояване на спойките по платчиците. Нищо друго. То няма и какво да им се счупи, освен да се износят през милионния "реален" пробег.
  13. "измъчване на мотора", тук интересът ми увяхна окончателно. Облъченият "потребител", винаги ще си бъде най-добрата инвестиция за всеки хитроват търгаш. А ако е и незнаещ, е направо Раят на Земята.
  14. Нямам идея, брави си ремонтирам сам, ако не е сложна и безвъзвратно повредена електроника, няма нещо, което да не може да се оправи. Откъдето и да го погледнеш, това си е електромеханичен възел, на пръв поглед сложен, на втори не чак толкова, всеки със средни технически умения и инструментариум, би се справил с тия "чудеса" на човешкия гений.
  15. Да, планират и кога ще се препродаде и на колко собственика колата. РЕМОНТИРАЙТЕ ги тия брави ве, к'ви са тия 500-600-1000 лева, луди ли сте?!?