NIKO

Members
  • Content Count

    14,432
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About NIKO

Друго

  • Kaра
    от-до.

Контакти

  • ICQ
    1234546

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Варна
  • Interests
    ...---...

Recent Profile Visitors

15,521 profile views
  1. Физико-химичен анализ ако очакваш, е нЕма да стане. Вземи купи промивка, ползвай я, източи бълвоча и си налей нов антифриз. Старите кошници така праят, черно и кърваво, напрао страх!
  2. Фарлай го kolata боклок е голама.
  3. Абе не че нещо, ама и металите, било те и легирани/закалени/високовъглеродни/износоустойчиви, си имат някакъв експлоатационен лимит. Тия милиони с навременната поддръжка, са малко под въпрос...
  4. Е, не е помпа, рейчицата е. Трабвало е да ремонтираш старата, има си комплекти втулки, О-пръстени и семеринги за целта.
  5. На пре, или фейс каляска?
  6. NIKO

    Турбо лаг

    Е, аз нека си "приспамвам", а твоята кола да върви с баааавно натискане на газта, понеже известният мапер е казал, че така трябва. Преди години, имах проблем с нова турбина, малък ъпгрейд и ремапа, обиколих де що има мапер и студио из Бг, така и не успяха да се справят. Накрая Келеша (Бог да го прости) се върна (беше в някаква отпуска) и оправи нещата за ден. Доста си игра в интерес на истината. И аз получих маса такива "съвети", "абе карай така, няма да натискаш, или само мноого плавно, за да не влиза в авариен режим". Все мастити "мапери" от "сой". Успех с калкулациите!
  7. Това прекрасно, но забрави и другият още по-важен компонент, модула. Ако не поддържа темпомат, освен НАСА и малките зелени човечета, няма да пуснат екстрата.
  8. NIKO

    Турбо лаг

    Добър "мапер", добри "съвети"!!! Значи, налага ти се да изпревариш рязко и експлозивно, вадиш тефтера и започваш да смяташ скоростта на натискане на педала, броиш обороти, чакаш турбини, и чудото става!!! Точно така, трябва да "работи" един турбо мотор!!!!
  9. До стетоскопа стигне ли се....., лошо....., чакаме @loshdancho....
  10. Е то това си се подразбира, не е нещо ново и непознато.... По принцип стане ли дума за тоя болт(и на главата), не трябва да има изненади, всеки сервизен бюлетин(програма) на производителя, изрично указва вида и типа на инструмента, за всяка една операция. Във Варна, лично аз знам едно магазинче, където вадят де що има инструментариум, разпространен, не толкова и много рядък, скарани са леко с ценовата логика, но стават за спешни ситуации.
  11. Има ги и нови някъде по ибеите и алитата, това на снимката, е адаптори от префейс инсталация, към фейс фарове. Ако си на ти с поялника, взимаш моргаджийски букси за фаровете(фейсовите), кормиш старите от префейс фарките и поиш същите адаптори. А да, също от старите машинки за реглажа, режеш буксите, също ще трябват.
  12. Във всяка морга, ще ти ги резнат за секунди.