-
Content Count
16,062 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
7
About NIKO
- Currently Viewing Topic: Navy не работи
-
Rank
матричар
- Birthday 03/19/1968
Друго
-
Kaра
от-до.
Контакти
-
ICQ
1234546
Персонална информация
-
Gender
Мъж
-
Location
Варна
-
Interests
...---...
Recent Profile Visitors
18,992 profile views
-
Добре ве спецове, кажете/препоръчайте нещо до 4К, да става за товарене и да е здраво, не по-голямо от 14"?
-
То всеки кош някога е бил нов.
-
Продавам AUDI A4 / B7 1.8T (BFB) quattro с ръчни скорости
NIKO replied to VBI's topic in Продава - автомобили Ауди
Ако се задържи до юни, я отнасям. -
Т`ва ти е клапатаза реглаж на температура отляво, най-шибаната за вадене. Махни педала на газта, осигурява що годе някакъв достъп, а най-лесно се вади, ако легнеш на предните седалки на лявата си страна, краката ти са навън от пасажерската седалка. И пцувай!
-
ДЪРПАЙ!!!
-
тоя един милиметър по радиус как ще го "компенсираш" без преработка? Иначе за едната идея става, разстъргват се секторно отворите (на фреза/координат) на 112 мм. междуцентрово (отворите стават елипсовидни) и ще го монтираш, но това е трика на тънкача, ай не се излагайте с такива еквилибристики, спирачки са това.... Ако машинистът измести новата делителна окръжност дори с две-три десети, дисковете стават неизползваеми, ще тресе като топкова мелница.
-
ако изчакаш до май-юни, имам нов оригинален тръбопровод за продан.
-
Какво разбираш под "нормална"?
-
За Хари Худини чувал ли си? Ако си от неговият калибър, ще се справиш. Иначе сваляш броня.
-
Колега, моля разяснете малко по-подробно фактологията, ще е изключително интересно за аудиторията.
-
да, първо мини оттам, тогава чак се кахъри за моШност.
-
е, пуска се диагностика и съобразно показаното, се действа. Тия кодове и грешки на климатроника не са за всеки, най-добре си пусни VCDS.
-
Изпразваш фреона (ако имаш), точиш антифриза, зареждаш се с инструменти и търпение и сваляш таблото. ЦЯЛОТО!!! Оттам махаш корубата на парното/климатроника, сменяш радиаторче/та на парно/климатроник, цепиш корубата, облепяш клапите с нещо подходящо и по обратен ред, ремонтирВаш потенциометрите и моторчетата на клапите и накАнец монтирВаш всичко обратно. Ако не си го правил, дай си три-чет'ри дена. Имам цяла коруба ремонтирана, с работещи мотори и облепени клапи - продавам, дет' са вика. Заради дунапрените, все едно нямаш никакъв реглаж на топло/студено и горе/среда/долу, клапите имат огромни дупки и все едно не са там, затова смесва студено и топло и нямаш никой по духалките. И да те зарадвам, по сервизите за цялата тая галиматия, вече се иска 650 левченца.
-
Ми к'во му плащаш, мятай се и се топли! По-кофти няма да стане.