Jump to content

NIKO

Members
  • Posts

    16,264
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About NIKO

  • Birthday 03/19/1968

Друго

  • Kaра
    от-до.

Контакти

  • ICQ
    1234546

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Варна
  • Interests
    ...---...

Recent Profile Visitors

20,702 profile views

NIKO's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

5

Community Answers

  1. ма т`ва 240 със задкрилките, или без?
  2. и с ква цел е цялото упражнение?
  3. И ако (като) покаже същото?
  4. Осигури си достъп до пръскалката в бронята, някъде там имаш изваден щуцер, или пукнат маркуч (черен пластмасов е обикновено). Вчера правих такъв "излив" на едно Поло, беше заврян под акумулаторна кутия и ЕКУ, пол'вин кола за разглобяване.
  5. Всичко ново е "читав избор". Докато се износи. Рейка втора ръка НЕ се купува, освен ако не се пробва на навеса, преди да се свали.
  6. Влизаш в първият попътен "Бриколаж" (или от сорта), купуваш си две еФтЕни (3-4-5 ле'а някъде на брой) чистачки със съответната дължина на перото, издърпваш ги (перата) от държачите и ги нанизваш на твойте (държачи). Когато се амортизират, повтаряш операцията. Абсолютно безмозъчно е, да се дават ТАКИВА (каквито им искат) пари за "ОЕМ" чистачки.
  7. когато "майстор" предложи "запечатване със силикон" за да се "спрат течове", БЯГАЙ С ДВЕСТА оттам. Тоа е далеееееееееееееЕЕЕЕЕЕЕЕЕЧЕ от това, което "прави". Демек е пълен профан в "автосервизният" "бизнес".
  8. високата влажност винаги дава тоа "ефект" на "пъргавост".
  9. онаа "перка" отпреТ на маторя да се връти слочайно? (и не си "дръж" драгстера работещ на празен хоТ, ньие добре за енджина)
  10. Стииигаве, серьозно ли ма?
  11. Мацваш си ено CTEK-че , монтирВаш окомолатора на него и след осемь мьиесеца пейш и палиш. (а, седемь мьиесеца)
×
×
  • Create New...