NIKO

Members
  • Content Count

    16,125
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

5 Followers

About NIKO

  • Rank
    матричар
  • Birthday 03/19/1968

Друго

  • Kaра
    от-до.

Контакти

  • ICQ
    1234546

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Варна
  • Interests
    ...---...

Recent Profile Visitors

19,226 profile views
  1. слагай един оргинален кастофон и действай!
  2. колега, извинявайте, но синя кола с къкви амортесъори е?
  3. тоя мотор да го добуташ до 200 катъра, ще купиш още една като твойта, а дотам пътят е осеян с мноооого засади, пропадЪци и нервни сривове.
  4. С удоволствие ти 'зимам е'на стотачка за такава елементарна работа..... Така, значи....., Как се вадят клеясали рамена на чистачкиииии....... Много е желателно, да имате допълнителна, нарочно направена дълга гайка М8 (под дълга разбирай пет-десет ширини на нормалната), като въпросната се навива на мястото на заводската и се оставя малък луфт до челото на рамото, да кажем 1.5-2 мм. Хващаш рамото, напъваш го все едно го вадиш и ЕДНОВРЕМЕННО С ТОВА ПРАВИШ РЕЗКИ СИЛНИ УДАРИ ПО ГАЙКАТА С ЧУК, не с чукченце, а с ЧУК. Внимаваш за стъклото, като е добре да сложиш парче шперплат за щит, ако си с две леви ръце, да не се плъзне чукченцето към стъкленцето, че има и такива ситОациЙ. В определен момент ще усетиш рязкото "отлепяне" на рамото и чукването му в гайката. Воала, раменцето е де-мон-ти-ра-но. Местиш инсталацията на другото и в Атака! Вече демонтажа на механизма е детска игра, вадят се корите и имаш прекрасен достъп. Два дена.....,ебаааа тия ламери.
  5. Направи си от термосвиваем шлаух, едва ли ще намериш такава втулка.
  6. Преди години борих подобна вибрация, след маса смени и въртели, се оказа паднала от кардана баланс тежест, малка, точково заварена ламаринка. Пратих го за баланс и така и си отиде навеса без вибрациЙ.
  7. Сложи други джанти.
  8. Едно време бай Гой в гаражчето, киснеше такива спечени неща в нафта, сега си има нарочни за целта, проникващи смазки, напръскай сичко стегнало, чакай нощ, при развиване първо ЗАТЕГНИ част от оборота, тогава развивай. И не се развива на юруш, първо витка-две, връщаш, още малко, връщаш и така до края. Излишно е да се споменава, инструмента да е подходящ, без износване, държан и опериран в правилните посока и момент на сила. Обезмаслявай гайки/болтове преди развиване, мазното пречи.
  9. Кои неща как стават? Развиваш, така стават нещата, ако не стане, късаш болтове/шпилки и сменяш. Чак видео....... Друг е въпросът, ако нямаш правилния инструментариум и нужните умения, там вече обяснения не помагат.
  10. Т'ва е тапа, не болт, за нивото на олиото в кутията е.
  11. Има ве, ценичката обачИ няма да ти хареса.