NIKO

Members
  • Content Count

    15,724
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

5 Followers

About NIKO

  • Rank
    матричар
  • Birthday 03/19/1968

Друго

  • Kaра
    от-до.

Контакти

  • ICQ
    1234546

Персонална информация

  • Gender
    Мъж
  • Location
    Варна
  • Interests
    ...---...

Recent Profile Visitors

17,982 profile views
  1. Диагностика. Резултати. Главочесане. ЕвентОално решение.
  2. Опитай да дишаш през фланелка, сгъната на няколко слоя. Намокрена.
  3. Щото без колектора и баба може, така най-лесно. Не знам при кои ходиш, ама масовката из Варната са пълна скръб, на няколко места ми отказаха смяна на втората сонда, щото било "трудно, до невъзможно, без сваляне катализатора"...... Пълно с щайгари.
  4. И сам можеш, особено ако нямаш изпарител там в нишата отпред, дърпаш на една страна разширителя на антифриза и имаш достатъчно място за действие. Въпрос на инструменти и богат ругателен речник. По спомен, източваше се антифриз от кранчето долу на радиатора.
  5. Колега @nikrga, изключително високо ценя Вашият интелектуален капацитет, както и широката Ви техническа Ерудиция, затова в знак на уважение, този път ще премълча хвалебствията, които ме изпълват с Благоговение и ще ги запазя за някой друг, по-малко епохален момент на Вашето величие!
  6. Съжалявам колеги, но маслен филтър преди монтаж НЕ се пълни. Символът на всеки един филтър (масльонка с капка), не означава "Напълни преди монтаж", а е просто "Намажи/омасли уплътнението ПРЕДВАРИТЕЛНО!". А защо не трябва да се пълни (всъщност е и АБСОЛЮТНО забранено), оставям на вас уважаеми колеги, да прецените и усвоите като фактологиА.
  7. Мрежичката е лепена с ултразвук, има разтопени пинчета по периферията си, които трябва да се счупят, за да се демонтира. Естествено само от свалена кора. Има ги нови по алитата и ибеите.
  8. Колега @nikrga, Вие пълните ли си предварително с масло масленият филтър, при смяната на маслото?
  9. Няма особено значение, какъв е "херметика", просто трябва да се ползва правилно, което включва ПЕРФЕКТНО ОБЕЗМАСЛЯВАНЕ на глава/капак (предхождано от изстъргване на всякакви остатъци от гарнитури/силикони/други и ако има, изчистване на "лъскавината" на метала с метална вата/финна шкурка, до матиране), премахване на технологичния парафинов слой от гарнитурата (също махане на "блясъка" с шкурка) и също ПЕРФЕКТНО ОБЕЗМАСЛЯВАНЕ. ЧАК тогава, "херметика" ще проработи както се полага. На мазно/мръсно/лъскаво сложиш ли гарнитура/мазило, 'се едно пикаеш срещу вятъра. И капак НИКОГА НЕ СЕ ПРЕНАТЯГА, желателно е да се ползва схема и динамометрика. Или монтьорски усет.
  10. Слага се, ама "херметик". Ако се напляска ПРАВИЛНО, няма капак/глава, които да протекат повече, прави, криви, се тая. Е, и нова гарнитура.
  11. Прайш Основен Ремонт на Двигателя, сменяш с нови ВСИЧКИ командни, изпълнителни, сензорни и сателитни електроники/възли/датчици&Sie, преглеждаш вся и всьо кабель и буксичка/ки, палиш, О Чудо, Чакмак! И си ти. Караш и пейш.