itsaka Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 Здравейте! Може ли някой който разбира да ми каже има ли вариант чрез VCDS-то на 1ви канал да променя стойностите на количеството гориво? Пробвам с парола 12233, но каквато и стойност да задам, няма разлика. Някой запознат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 2 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Това е ПД, от вагком можеш да влияеш само на стартовото гориво, и то в много тесен спектър. Ако харчи много на празен ход, трябва да търсиш причината другаде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 2 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 На празен ход показва 1.0 / 1.1, а в движение в ниските обороти е много, много мудна... На празен ход показва 1.0 / 1.1, а в движение в ниските обороти е много, много мудна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 2 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2016 Ами тази турбо дупка в ниските обороти я нямаше преди смяната на ангренажа и на 1ви канал работеше на 4-5 мг. мисля че. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 4 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2016 Провери на 4ти канал 4тата стойност synchro angle/torsion value каква е. Симптомите според мен сочат към грешно зацепен разпределителен вал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 4 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2016 Значи колега, поиграх си с тези три болта на разпределителния вал и какво се получава... Когато направя на 4-ти канал градуса да е както трябва 0.0 / -0,5 милиграмите на 1-ви канал се вдигат много 10-11. А ако реша да направа милиграмите на 6.5/7.0 пък градусите се вдигат много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
itsaka Публикувано 7 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Възможно ли е да е до зацепването? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Когато ти показва 0 градуса на тази стойност, значи е перфектно зацепен. При моята мг стоят на 4.5-5.5 при загрял двигател без климатик. Синхронизацията е на 0 до +1 и ангренажа ми е на 80к. Ако трябва да съдя по това, ще кажа, че колата има друг проблем, който я принуждава да инжектира повече гориво, за да поддържа празен ход. Дали е нещо по периферията, или е проблем със самия двигател, е много обширна тема. Можеш да видиш какво е положението на 13ти канал(smooth Idle control), проверка на всички неща, които се търкалят от пистовия ремък(приема се че всичко по ангренажа е сменено/проверено заедно със самия ремък), би могъл да отвориш капака на главата, за да огледаш разпределителния вал. За последното имаше много добра статия в myturbodiesel.com. Теоретично погледнато и загуба на компресия може да предизвика този феномен. Без повече информация обаче вече навлизаме в областта на гаданията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване