Jump to content

1.9 TDI 131 AVF - промяна количество гориво...


itsaka

Recommended Posts

Здравейте! Може ли някой който разбира да ми каже има ли вариант чрез VCDS-то на 1ви канал да променя стойностите на количеството гориво? Пробвам с парола 12233, но каквато и стойност да задам, няма разлика. Някой запознат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е ПД, от вагком можеш да влияеш само на стартовото гориво, и то в много тесен спектър. Ако харчи много на празен ход, трябва да търсиш причината другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На празен ход показва 1.0 / 1.1, а в движение в ниските обороти е много, много мудна...

На празен ход показва 1.0 / 1.1, а в движение в ниските обороти е много, много мудна...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери на 4ти канал 4тата стойност synchro angle/torsion value каква е.


Симптомите според мен сочат към грешно зацепен разпределителен вал.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи колега, поиграх си с тези три болта на разпределителния вал и какво се получава... Когато направя на 4-ти канал градуса да е както трябва 0.0 / -0,5 милиграмите на 1-ви канал се вдигат много 10-11. А ако реша да направа милиграмите на 6.5/7.0 пък градусите се вдигат много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато ти показва 0 градуса на тази стойност, значи е перфектно зацепен. При моята мг стоят на 4.5-5.5 при загрял двигател без климатик. Синхронизацията е на 0 до +1 и ангренажа ми е на 80к.

Ако трябва да съдя по това, ще кажа, че колата има друг проблем, който я принуждава да инжектира повече гориво, за да поддържа празен ход. Дали е нещо по периферията, или е проблем със самия двигател, е много обширна тема. Можеш да видиш какво е положението на 13ти канал(smooth Idle control), проверка на всички неща, които се търкалят от пистовия ремък(приема се че всичко по ангренажа е сменено/проверено заедно със самия ремък), би могъл да отвориш капака на главата, за да огледаш разпределителния вал. За последното имаше много добра статия в myturbodiesel.com. Теоретично погледнато и загуба на компресия може да предизвика този феномен. Без повече информация обаче вече навлизаме в областта на гаданията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...