Jump to content

itsaka

Members
  • Мнения

    98
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Друго

  • Kaра
    VW

Последни посетители

540 профилни разглеждания

itsaka's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Колеги, имате ли представа какво означават тези грешки? Няма, няма и таблото светва като коледна елха. Колата има опция да следи въздуха в гумите, може ли и от това да ги показва тия грешки, ако спада някоя гума? 3 Faults Found:01200 - ABS Valves Supply Voltage 014 - Defective Freeze Frame: Fault Status: 00001110 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 79 Reset counter: 151 Mileage: 202671 km Time Indication: 0 Date: 2016.09.14 Time: 12:40:0300003 - Control Module 014 - Defective Freeze Frame: Fault Status: 00001110 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 79 Reset counter: 151 Mileage: 202671 km Time Indication: 0 Date: 2016.09.14 Time: 12:40:0300650 - Clutch Pedal Switch (F36) 008 - Implausible Signal - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101000 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 138 Mileage: 203258 km Time Indication: 0 Date: 2016.10.07 Time: 17:10:14
  2. Да стокови са колега, а може би има разлика и от там, че едното е комби, а другото седан + комбито е на 17-ки, а седана на 16-ки.
  3. Ами колега, имам и 8 клапановия мотор - BMP, там милиграмите са на 6 - 6.6, а синхронизацията не мърда от 0.0. Колата в ниските ускорява много добре, върви както трябва, докато при BKP-то милиграмите са 3.3, а пък синхронизацията мисля, че беше нещо от сорта на 0.76. Чудех се какво може да променя за да не стигам до сваляне на ремъка и отново презацепване. Защото наистина BKP-то има някак си мудно ускорение, сравнение с BMP-то.
  4. Здравейте! Искам да попитам на 2.0 TDI 140 BKP мотор за да регулирам милиграмите на горивото на 1-ви канал (VCDS), на кой от двата горни вала е необходимо да направя корекцията? Също колко градуса трябва да показва на 4-ти канал за синхронизацията на валовете?
  5. Изключен климатик колега, без фарове, без нищо. Алтернатора при обслужването го обслужих и него, зарежда на 13.35. Също така когато колата не е загряла ми се струва, че в ниските си върви добре, тогава и стойностите на място са 0.8/.09.
  6. Здравейте колеги! Значи имам няколко въпроса относно 1.9 TDI 131 AVF мотора. Когато колата работи на място дава много висок разход - 1.0/1.2 l/h. Това е когато е загряла на 90 градуса, а когато я запаля студена работи на 0.8-0.9 l/h, което пак е високо. Другото което ми прави впечатление е, че в ниските обороти колата е много мудна, нужно е да се смени предавка за да започне ускорение, иначе след 1800-2000 оборота дърпа рязко, върви много. Все си мисля, че в ниските обороти би трябва да ускорява малко по пъргаво, а да не е чак такъв "чист" дизел. На VCDS, стойностите на дюзите са в много добро състояние, все около 0.0, а относно дебитомера, турбото, когато е в ниски обороти дебитомера иска 845, той дава 450-500 и постепенно вдига, когато стигне до 1800-2000 оборота и стойностите на дебитомера и стойностите на турбото са 1 към 1 каквито ги иска. Пробвах с друг дебитомер, мап сензор - нещата са по същия начин. В момента съм намислил да сменя гумичките и държачите на дюзите. Какво е вашето мнение?
  7. Възможно ли е да е до зацепването?
  8. Значи колега, поиграх си с тези три болта на разпределителния вал и какво се получава... Когато направя на 4-ти канал градуса да е както трябва 0.0 / -0,5 милиграмите на 1-ви канал се вдигат много 10-11. А ако реша да направа милиграмите на 6.5/7.0 пък градусите се вдигат много.
  9. Ами тази турбо дупка в ниските обороти я нямаше преди смяната на ангренажа и на 1ви канал работеше на 4-5 мг. мисля че.
  10. На празен ход показва 1.0 / 1.1, а в движение в ниските обороти е много, много мудна... На празен ход показва 1.0 / 1.1, а в движение в ниските обороти е много, много мудна...
  11. Здравейте! Може ли някой който разбира да ми каже има ли вариант чрез VCDS-то на 1ви канал да променя стойностите на количеството гориво? Пробвам с парола 12233, но каквато и стойност да задам, няма разлика. Някой запознат?
  12. Колеги, нещо ново: от както затапих с ламаринка ЕГР-а, когато колата е нито студена, нито загряла паленето се оправи, въртеше по 2-3 и палеше, а сега когато махнах ламаринката при същото положение, колата взе да върти отново по-много пъти и чак тогава пали и изпушва, по-старому. Някакви идеи на какво може да се дължи?
  13. Колеги, от както затапих ЕГР-а с ламаринка, чека светна за 2ри път. Този път грешката която я дава е самият ЕГР. Между временно погледна 4-ти канал на место когато работи колата загряла иска 0.8, то дава 1.2-4 или пък 1.0 иска, дава 1.4. Това нормално ли е? Явно ще трябва да махна утре тази ламаринка.
  14. Значи ето на какво се дължи и тресенето. Ами ясно, нещата отиват на към ремонт. Само, че не знам, не съм много сигурен къде да я нося.
  15. При палене иска 11.0, а то дава 9. и нещо 10. След като запали, иска на место 7.0, а то дава 5.8 - 6.0 - това е на 4 канал.
×
×
  • Create New...