AEL2.5 Публикувано 27 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 Здравейте след смяна на гарнитура на глава навъпросния мотор започна да пуши и тресе на ниски обороти на диагностика показва пропуснато запалване на 4 ти цилиндър и стойности от 2.98 мг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 27 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 Никой ли няма мнение относно показателите и проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 28 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 Показателите са лоши. Какво значи пропуснато запалване? "смяна гарнитура глава" не е особено подробно описание. От това, което си написал, на мен ми изглежда на лоша компресия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 28 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 Компресия мерена 30 атмосфери пробвах с размяна местата на дюзата слагам я от 4 ти на 3 ти цилиндър и веднага отчита пропуснато запалване на 3 ти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 1 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юли 2016 (Редактирано) Малко развитие сменена дюза на 4 ти цилиндър, след което регулиране и на др дюзи нещата влезнаха в норми, мотора работи стабилно върви много, но има едно пушене на ниски обороти бял дим. При форсиране и задържане или в движение като се натисне педала до долу изпушва и изчиства дима. Някои мнение по въпроса? Редактирано 1 Юли 2016 от AEL2.5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 2 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2016 Грешно зацепен ангренаж, лошо разпрашаване на горивото от дюзите, прекалено големи дюзи за авансите, на които работи(ако са сменяни). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 4 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 По дебела гарнитура? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 4 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 Това би го разредила, което също може да доведе до подобен феномен. Но 30 атмосфери налягане в ГМТ е над минимума. Тъй като не упоменаваш разлика между цилиндрите, приемам, че е еднакво на всички? Защо ти е изобщо да слагаш по-дебела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 4 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 Еднаква е компресията от ангренажа мърдах вала като е в предварение разпределителния вал не пали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AEL2.5 Публикувано 7 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 Проблема е решен пръстени на дюзите и за сега е ок Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване