Jump to content

ATJ Пуши много


AEL2.5

Recommended Posts

Здравейте след смяна на гарнитура на глава навъпросния мотор започна да пуши и тресе на ниски обороти на диагностика показва пропуснато запалване на 4 ти цилиндър и стойности от 2.98 мг

DSC_0064.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Показателите са лоши. Какво значи пропуснато запалване? "смяна гарнитура глава" не е особено подробно описание. От това, което си написал, на мен ми изглежда на лоша компресия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компресия мерена 30 атмосфери пробвах с размяна местата на дюзата слагам я от 4 ти на 3 ти цилиндър и веднага отчита пропуснато запалване на 3 ти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Малко развитие  сменена дюза на 4 ти цилиндър, след което регулиране и на др дюзи нещата влезнаха в норми, мотора работи стабилно върви много, но има едно пушене на ниски обороти бял дим. При форсиране и задържане или в движение като се натисне педала до долу изпушва и изчиства дима.  Някои мнение по въпроса?

 

Редактирано от AEL2.5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешно зацепен ангренаж, лошо разпрашаване на горивото от дюзите, прекалено големи дюзи за авансите, на които работи(ако са сменяни).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това би го разредила, което също може да доведе до подобен феномен. Но 30 атмосфери налягане в ГМТ е над минимума. Тъй като не упоменаваш разлика между цилиндрите, приемам, че е еднакво на всички?


Защо ти е изобщо да слагаш по-дебела?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...