Jump to content

Ауди А3 1.9 тди 110 коня


audi33!

Recommended Posts

Здравейте , искам да попитам как се премахва егр клапана , и колата е с променлива геометрия и би трябвало след 3000 обората да тругва още пожече а тя след 2500 си набира по един и същи начин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И що така с лошо? По тая логика един голям процент от българските А3-ки са за турбо. Аз пък за спорта ще кажа, че е клапан Н75.
Апък иначе за да не пишем простотии ,а да отговорим по темата - ЕГР-а се затапва с две тапи. Купи си ги и всичко ще ти стане ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вакуумни маркучета, клапан, актуатор, дебитомер, тръгнало турбо и още, и още. Колеги са се оплаквали от същите проблеми при износен вал и други проблеми със самия двигател, а не периферията. Отиди в сервиз, повечето масони тук ще ти докарат само излишни нерви, притеснения и депресия, като се почне с ремонти за по 4-цифрени суми.

Това не е конкретен проблем с единствено един източник. Диагностиката му изисква да се види и пипне, а не да се прави през форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...