dorsy Публикувано 14 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2016 Здравейте. От доста време колата спира на пресекулки. Очевидно предните или задните дискове са криви. Как обаче да разбера със сигурност кои точно. Затруднен съм от това, че колата е куатро и не може да стане със дърпане на ръчната на 1-2 зъба и последователно завъртане на задните колела на ръка. Дайте някакви предложения! Иначе предните дискове ги смених преди около 30 000 км, а задните не съм откакто колата е моя и са видимо доста изтънели. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 14 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 14 Юли 2016 Щом са ти за смяна задните дискове ги смени, по спирането на пресекулки е от предните, има много ментета и аз също се сдобих с такива, първите 1000км нямаше ядове, но след това почна са спира така. Дисковете са феродо, накладките текстар. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dorsy Публикувано 16 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Юли 2016 Ще започна със задните и след като ги сменя, ако не се оправи пак ще сменям предните. Спрял съм се на TRW, какво ви е мнението за тях като марка. Смятам и дисковете и накладките да са такива. И още едно въпросче. Мога ли да сложа вентилирани, при положение, че оригинално са плътни дисковете без да сменям и апаратите? Гледам, че се продават вентилирани за мойта кола, даже преобладават и има ли изобщо полза от това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 16 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 16 Юли 2016 Предните ти дискове не са ли вентилирани? С какъв мотор си? Аз съм чувал много добри отзиви от АТЕ. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dorsy Публикувано 17 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2016 (Редактирано) На 16/07/2016 at 23:47, ole написа: Цитиране на предходно мнение! Не, не са. И предните и задните са плътни. Виждам обаче, че може да се сложат вентилирани. Обаче има разлика както в дебелината, така и в диаметъра на диска и не знам дали ще стане със старите спирачни апарати. Относно марката освен ATE и TRW, TEXTAR, FERODO, ZIMERRMANN и brembo са горе-долу в един ценови диапазон, обаче незнам кои са най-добри. Специално за brembo чета, че масово пазара бил наводнен с техни ментета. То е ясно, че всяка една от посочените марки се е наложила и ако не се попадне на менте не би трябвало да има проблеми. Нека се изкажат и други колеги, коя марка препоръчват. Редактирано 18 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 17 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 17 Юли 2016 Мда, ментета има на всичко. Един колега с Б6-ца зима дискове АТЕ от gsb от форума и е доволен. Ако решиш да правиш конверсията към вентилирани дискове, което според мене е задължително за голяма и тежка кола, мога да ти дам апарати за вентилирани дискове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване