Jump to content

Проблем с Адаптивно окачване


trapera94

Recommended Posts

Колеги нов проблем! Имам проблем с въздушното окачване светна жълта лампа и иконките за вдигане и сваляне посивяха т.е. неможе да се регулира. Някакви идей ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, вържи я на диагностика да се види точно грешката. Реално при генериране на "фатална" грешка, окачването спира да работи с цел да не се допреебе. Като рестартираш колата проработва ли менюто поне за някакво време или директно е изключено (което най-вероятно ще си остане така до изтриване на грешката, която може да се набие и веднага след това).

 

В моя случай това се случваше защото компресора прегряваше от постоянна работа. Дефект някъв в платката и трябваше да го сменя целия. Ако колата ти не кляка на някое от колелата, най-вероятно става дума я за проблем с компресора, я с някой клапан или самата ел. система. До един момент на мен проблема ми беше в ел. системата. Имах прекъснат кабел, където когато пусна на dynamic буквално след 2-3 минути (в движение) окачването изгасяше, докато не рестартирам колата. На комфорт се случваше веднъж на седмица. Когато компресора почна да прегрява обаче, имаше случаи в които с рестартиране не тръгваше. Резултата от постоянната работа също значеше пълно износване на компресора. Също така грешката беше просто за "теч в системата", а изпускане всъщност нямаше никъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи на мен от известно време ми кляка задна дясна гума като я оставя за през ноща ! Но след като я запаля се оправяше и си работиха всички режими (в повечето пъти) защото имаше и пъти в който не искаше да се вдигне на лифт. Днес един приятел ми каза да и направи калибрация на левал контрола,но излезна грешка и вече нейска да се изтрие. Изтрива се и за миг пак се появява. Колата не е клекнала а си стой на средно ниво. 

Да и на мен ми излезна грешка за преграване но се изтри,но има друга грешка която се получи след опита за адаптация на височината. Записал съм я след малко ще я напиша каква е !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човек, щом ти кляка колата на следващия ден на сервиз да рециклираш възглавница, иначе поразиите са по-големи.. компресорът започва да работи нон-стоп да компенсира и е чао. Накрая освен възглавница ще правиш и компресор.

 

Тоя твоя приятел не се занимавай с него, че ще ти излезе скъпо. Отиди в С-матик сервиза, там само въздушно окачване правят. Ако не можеш да диагностицираш сам, там оставяш колата да преспи и ще ти кажат какво и е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

01437 control position not learned  

Това е грешката колеги която се иска да се трие да ще ходя някаде да правя възглавница дано да е само тя ! 

Но съм от Пловдив и малко е трудна процедурата :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ти кляка видимо задна дясна е възглавница. При мен клякаше цялата защото възглавницата изпускаше малко и явно се разпределяше равномерно, та мерих с линия разстоянието до от калника до джантата да видя къде прави най-голяма разлика.

 

Не го отлагай. 

 

А относно грешката.. имам чувството, че с тая адаптация не сте се справили и се е намазало нещо.

 

 

 

 

 

Редактирано от hysterics
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, ако изпуска много и не може да направи налягане системата е възможно. Но е възможно и компресора да е заминал. Със сигурност с повече опити не и помагаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента ти е блокирало адаптацията, защото системата не функционира достатъчно добре за да я извърши. Пак като защитна мярка просто не се опитва да го направи отново, докато проблема не се отстрани. Ако не е клекнала все още я карай възможно най-скоро на сервиз, че иначе ще трябва да плащаш за репатрак :). Smatic са твойте хора. Надявай се само да е от скоро проблема и компресора да не си е видял сметката от преработване, че при мен точно така беше станало. Иначе една изпускаща възглавница може да смъква и другата със себе си, нищо че е здрава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ем от около 1 месец е може и малко по-малко ама там някаде.А тука от седмица разбрах (по-точно) видях,че сутрин е клекнала от едната страна :(

Ако е и компресор той рециклира ли се ? или трабва нов ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рецеклира се, но преди това трябва да се отстранят всички проблеми, за да не се преебе пак. Освен това се рециклира само механичната му част - уплатнения, бутало, цилиндър и т.н. Т.е. ако нещо не е наред в електрониката му, само ще си дадеш парите на вятъра. Нов се намира в порядъка (оригинален) от 550лв до 750лв. Но пак първо бъди сигурен, че си отстранил проблема. Рециклирането е 200-250лв заедно с релето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А рециклирането на въздушната възглавница дълготрайно ли е?

Щото съм чувал наляво надясно.. рециклирах и след 2 месеца пак клекна.

Кви пари е една нова възглавница ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги реших проблема,беше задна възглавница!Един сервиз от Пловдив ми я свали и я прати на сматик. Но последствие ми казаха,ме и компресора давал малко налягане и помпел много бавно и хората от Сматик им казали,че за тези коли компресорите се правили трудно и трабвало няколко работи да се сменят и излизало около600 лв.(Тука само да вметна нещо съм съмнително ми се струва )И в крайна сметка взех друг компресор за 700 лв нов и се реши всичките проблеми. 

За смяната на възглавницата + смяната на компресора и адаптация ми взеха 570лв и отделно още 700 лв това е крайната сметка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом си минал през посредник, най-вероятно са те понатоварили малко с цената, но това е очаквано. 

Дано нямаш повече проблеми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и според мен са те натоварили. Моя компресор също се скапа, сматик ми взеха 250лв и някви пари за работа, рециклираха компресора и му смениха и главата, защото се беше сцепила и изпускаше налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз следващата седмица ще я давам, най-вероятно за задна възглавница, въпреки че се надявам на клапан :), та ще споделя резултати.

 

интересува ме също дали някой си е карал колата на тресалка (София), където да могат да тестват въздушно окачване, че искам да видя в какво състояние са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще видим. Така си мисля, защото досега ми клякаше веднъж на месец, като седя седмица без да се кара и не мръдна и сантиметър. Но последните няколко дни почна да кляка по-често. Още тази седмица щях да я дам, но ще трябва първо да се разходи колата до Румъния и като се върне ще я лекуваме :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...