borsuka Публикувано 13 Август 2016 Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 Здавейте колеги искам да питам дали има начин за изваждане на повдигачите без да се разкачва отпред всичко и агренажа.дали ще стане с разлабване петите на разпределителните валове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 13 Август 2016 Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 Може и без разкачане на предницата.Сваляш капаците на главите и пластмасовите на ангренажа.С планките нагласяш на белези разпределителните валове.Развиваш и откачаш шайбата на разпределителният вал на едната глава без да махаш ремъка(само я пускаш да опре надолу ).вадиш разпр валове,сменяш повдигачите и връщаш пи обратният ред.След като сглобиш едната глава същито правиш и с другата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 13 Август 2016 Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 (Редактирано) Абе се си мисля, че не е баш така. Щото има един обтегач и охлабиш ли ремъка..изкача до край. После само на менгеме можеш да го събереш. А има и едно колело допълнително ....за помпата Аз правих подобна галимация, ама първо свалих целият ангернаж и свих обтегача. После си свалях и качвах колела на воля (на събран ангренаж). След като нахлундзих колелата, и ги прикарах без да ги затягам на конуса си отпуснах обтегача и си ги стегнах. Като бях докарал всичко на блокирано. Долу до ремъчната шайба има леко прорезче точно за вадене на щифта на обтегача когато е събрано всичко. Редактирано 13 Август 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 13 Август 2016 Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 Стaвa Дaкa ,тествaно е лично от мен.Минaлaтa седмицa обясних и нa Цветaн и той по същият нaчин смени вaлове кобилици и повдигaчи.просто кaпaкa нa aнгренaжa не позволявa шaйбaтa дa пропaдне нaдолу ,с много леко усилие после си влизa във вaлa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 13 Август 2016 Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 А с това какво става? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 Рaзбрaх те зa кой обтегaч говориш.Не могa дa ти кaжa кaк стaвa зaщото не се виждa,но нямaше проблем при откaчaнето и слaгaнето нa aнгренaжните колелa нa вaловете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 Добре де, когато се свалят колелата на валовете и ремъка не е откачен няма ли натоварване върху тях? Защото си мисля, че сериозно може да се откине нещо с тая манипулация Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 (Редактирано) Натоварване няма, ремъка не е разтегателен. При откачането движението по самият конус дава хлабина.ако обтегача е свит. При мене бяха сменявани само два вала когато купих ДушеГУ. Когато разглобих ангренажа се оказа блокирал точно този обтегач. Бута до някъде и след това останалото разстояние, което трябва да избута си е свободен ход. Когато сложих новият ангренаж и превъртяха резбите се опитах точно при разтегнат обтегач да слагам ремък... Не можах. Та бях принуден да го свалям и сгъвам на менгеме. Та отам ми идва мисълта: Ако работи както трябва този обтегач (при мен беше нов) не би могло да се сложи колелото после. Видя ми се, че ремъка(също нов) се опъва прекалено много и има опасност да се умори прекалено бързо. На алуминиевата ангренажна плоча има с тапа. Под нея има шестограмен отвор за свиване-опъване точно на този обтегач, ама не можах дори с шестограм да го свия новия... Редактирано 14 Август 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 при мен всичко беше ново сменено преди 10хил км така че изкл обтегач да е блокирал.просто когато откачиш колелото то няма толкова ход надолу за да пропадне по скоро само напред колкото да излезе от конуса на разпр вал.Досега съм минал 13хил км след интервенцията и няма проблем.Колегата tseco и той смени валове миналата седмица по същият начин и не е имал проблеми със закачането на колелата на разпр валове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tseco Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 Даа,благодарение на Пламен направих интервенцията и аз,Олроуда мърка добре и върви добре,макар само 2 паднали кубилици да имаше всичко останало бе износено до неузнаваемост,но все пак му е за пръв път. Относно ангренажните колела направих както Пламен казва,само че аз не го пуснах надолу ами го вързах с една свинска опашка за един отвор на очиларката,и така си смених всичко,сглобих и няма проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
borsuka Публикувано 14 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 Благодаря за отговорите колеги интервенцията ще я правя в вторник дано да няма изненади. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 Аз пък не можах?!?! Може би заради новият ремък и новият обтегач, или от страх да не потроша още нещо не приложих як напън... Предницата така и така беше на земята, та не ми беше въобще трудно да почна отначало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване