DogForLife Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 (Редактирано) А - халдекс дискове B - задна "ос" C - диф на задната "ос" Когато въртиш кардана на угасен двигател точка "А" (дисковете) не са зацепени и няма как да предаваш въртене към точка "B" След като имаш зацепване на точка "А" (от дисковете на халдекса) тогава се предава движение по "ОС" която съм означил с "B" "Ц" диференциал на задната "ос" "B". Когато точка "C" е заварена имаме проблем сходен на твоя. Бих те посъветван да отвиеш пробката която е до дясното колело и да погледнеш дали има заварка на диференциала. Всичко което казвам е лично моя теория, която може да е грешна, но аз бих проверил. Редактирано 17 Ноември 2016 от DogForLife Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JDM as Fuck Публикувано 17 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 Точно по тази снимка се водя ! Да знам как работи халдекса и за тези дискове които го зацепват и мие ясна работата му та въпросната пробка Б е развъртяна и не се вижда заварка там или тъка ми каза приятел който го свали аз утре се прибирам и ще го погледна и ще видя дали има вариянт да се разглоби като на снимката за да се види откъм точка Ц да няма проблем . Човекът който говорих с него за халдекса каза , че най-вероятно е развален стъпковия мотор и от там дисковете са постоянно зацепени но ще видим да но да е прав да не се занимавам повече с това ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 17 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2016 Ако дисковете са ти постоянно зацепени няма да имаш проблема със подскачането на задницата при завиване. В ляво от точка "С" има пробка, нея отвий и кажи какво виждаш - зъбчатки или заварени зъбчатки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JDM as Fuck Публикувано 21 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2016 Гледахме го от всякъде дифа и не се вижда да му има нещо единствено , че изстече твърде малко масло от него към 200гр , а трябва да е литър купих 1 литър и днес ще се събира ... Относно контролера там е бил проблема стъпковият мотор е бил блокирал следствие имало високо налягане и семеринг е заминал и целия контролер бил в масло но съм имал късмет , че електрониката е останала здрава пък ще видим днес или утре като се изскара колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JDM as Fuck Публикувано 23 Ноември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Колата вече няма проблем с постоянното 4х4 най-накрая... Проблема беше в контролера ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DogForLife Публикувано 23 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 23 Ноември 2016 Значи моята теория се оказа грешна. Екстра, че колата е на пистата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6I6O Публикувано 28 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2017 Здравейте, скоро си вземах една Octavia1 4x4 с проблем в управлението на халдекса,.Та дали ще може някакви координати на човека или сервиза, който или където го ремонтира твоето управление? Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JDM as Fuck Публикувано 29 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Септември 2017 Пацо 0888941461 от София Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6I6O Публикувано 2 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2017 Благодаря, колега говорих с човека и се разбрахме ще свършимработа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване