ole Posted October 28, 2016 Report Share Posted October 28, 2016 Здравейте. Наскоро оправях клапите на А3-ката, бяха на метал без почти останал дунапрен по тях и парно вече има чудно. Но има едно странно поведение на климатроника, което не го забелязвам при моята А4-ка Б5. Паля студена колата, климатроника е на 24 градуса примерно и скоро след тръгването с покачване темп на антифриза почва да духа топличко и загрява купето. После обаче почва странното. Ако реша че ми е студено и искам да загрее повече вътре, до покачване на градусите до 29,5 вкарва леееко топла струя, но определено не е достатъчно топла. Човек ако не знае ще реши че тая кола няма парно, обаче цъкна ли още един път + да стане на HI и вече струята става толкова топла, че не мога да си държа ръката на нея. На Б5-цата ми не е така, с покачване на темп, ако тръгна от 22 градуса, всеки градус на горе струята става бързо по-топла. Ще проверя климатроника за грешки, но като оправях клапите всичките моторчета и клапи си работеха кореткно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
arsenal88 Posted October 28, 2016 Report Share Posted October 28, 2016 (edited) колега възможно е да ти е датчика за вътрешната температура от който климатроника черпи информация за температурата в купето. Edited October 28, 2016 by arsenal88 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ole Posted October 28, 2016 Author Report Share Posted October 28, 2016 Когато сглобявах всичко обратно, самия датчик го почистих с един спрей за почистване (обезмасител на спрей) защото беше мееега мръсно и общо взето датчика представляваше една топка мръсотия. Трябва ли да има грешка, ако има проблем с него? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now