Закачи я на диагностика,най вероятно проблема е електрически.Виж на живи данни датчика за налягане на климатика.Или както го описваш е по вероятно нивото на фреона да е на границата и да ти прави тия номера
Виж си бушоните ,ако са здрави провери до вентилатора под жабката на буксата му дали има ток.Ако има плюс и минус тогава го сменяй.Ако не стига ток провери и съпротивлението.
Колега под акумулатора има една кутийка черна в която влизат 2 букси.Виж на буксата която е с повечето кабели най вероятно ти се е скъсал или изгнил някой кабел.Имал съм такъв проблем и съм го решил със записване на прекъснат кабел
нещо съм се объркал за това ,че не си на low.А каква температура вади от средните духалки.Смисъл ,че високото налягане ти е 13 бара .Температура на изпарителя ти е 1,5 градуса.Това ,ще рече че климатика си прави перфектни градуси.
На мен ми прави впечатление ,че тези стойности ти ги дава при температура на климатроник а 23градуса.Самия климатроник дава сигнал към клапана на компресора н280 каква е желаната температура от климатроника и не го помпа на максимум ,а го кара да работи колкото да поддържа 23 градуса.Пробвай го на low.Иначе и според мен са ти перфектни стойностите.
ауди а3 няма капилярна тръбичка а трв.
Клапана се проверява като се закачат манометри и се види при включил компресор какви наляганя държи.Трябва да прави около 10-12 бара разлика между ниско и високо