Ето за това говорех,че при някои случаи чупи компресор,но не замърсява системата.Миналата година правих A6 4f три пъти чупи компресор в рамките на годината.От тръбите течеше сива течност.
Когато компресора блокира има вероятност да изхвърли стружки към кондензатора.Тогава при смяна на нов компресор нямаш хубава циркулация на фреона и компресора се опържва за няколко месеца.Кондензаторите след 2000г не подлежът на промивка.Има и вариант да се счупи компресора ,но да не изхвърли стружки.
Закачи я на диагностика,най вероятно проблема е електрически.Виж на живи данни датчика за налягане на климатика.Или както го описваш е по вероятно нивото на фреона да е на границата и да ти прави тия номера
Виж си бушоните ,ако са здрави провери до вентилатора под жабката на буксата му дали има ток.Ако има плюс и минус тогава го сменяй.Ако не стига ток провери и съпротивлението.
Колега под акумулатора има една кутийка черна в която влизат 2 букси.Виж на буксата която е с повечето кабели най вероятно ти се е скъсал или изгнил някой кабел.Имал съм такъв проблем и съм го решил със записване на прекъснат кабел
нещо съм се объркал за това ,че не си на low.А каква температура вади от средните духалки.Смисъл ,че високото налягане ти е 13 бара .Температура на изпарителя ти е 1,5 градуса.Това ,ще рече че климатика си прави перфектни градуси.