arsenal88

Members
  • Content Count

    207
  • Joined

  • Last visited

About arsenal88

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Mercedes w205 250d

Контакти

  • Website URL
    http://www.avtoklimaticisofiq.com

Персонална информация

  • Location
    София бул Климент Охридски
  • Interests
    тел 0894761944

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Сложи оригинален и ,ще се оправи
  2. Може или да е датчик налягане или регулиращи я клапан на компресора
  3. Няма как да са клапите след като тръбите са топли.Най вероятно е проблем с компресора.
  4. Намира се вътре е компресора.Жълт със гайка за ключ 17
  5. Здравей колега,ако компресора вътре е в добро състояние без износване и стружки тогава най вероятно проблема е в контролния клапан.
  6. Или е проблема във вентилатора или в управлението.Вентилатора се намира под чистачките там е и управлението.
  7. Мога да ти дам китайски потенциометри на заем докато ти дойдат твоите, ако ти се наложи.
  8. Закачи я на диагностика,най вероятно проблема е електрически.Виж на живи данни датчика за налягане на климатика.Или както го описваш е по вероятно нивото на фреона да е на границата и да ти прави тия номера
  9. Виж си бушоните ,ако са здрави провери до вентилатора под жабката на буксата му дали има ток.Ако има плюс и минус тогава го сменяй.Ако не стига ток провери и съпротивлението.
  10. Колега под акумулатора има една кутийка черна в която влизат 2 букси.Виж на буксата която е с повечето кабели най вероятно ти се е скъсал или изгнил някой кабел.Имал съм такъв проблем и съм го решил със записване на прекъснат кабел
  11. нещо съм се объркал за това ,че не си на low.А каква температура вади от средните духалки.Смисъл ,че високото налягане ти е 13 бара .Температура на изпарителя ти е 1,5 градуса.Това ,ще рече че климатика си прави перфектни градуси.
  12. На мен ми прави впечатление ,че тези стойности ти ги дава при температура на климатроник а 23градуса.Самия климатроник дава сигнал към клапана на компресора н280 каква е желаната температура от климатроника и не го помпа на максимум ,а го кара да работи колкото да поддържа 23 градуса.Пробвай го на low.Иначе и според мен са ти перфектни стойностите.
  13. ауди а3 няма капилярна тръбичка а трв. Клапана се проверява като се закачат манометри и се види при включил компресор какви наляганя държи.Трябва да прави около 10-12 бара разлика между ниско и високо
  14. това което аз виждам е ,че налягането на системата е височко.При форсиране стига 27 бара и системата изключва.Причината може да е или мръсен или повреден климатичен радиатор и замърсен воден радиатор или задръстена капилярка.