Jump to content

arsenal88

Members
  • Posts

    210
  • Joined

  • Last visited

Друго

  • Kaра
    BMW X5 F15 306hp

Контакти

  • Website URL
    http://www.avtoklimaticisofiq.com

Персонална информация

  • Location
    София бул Климент Охридски 166
  • Interests
    тел 0894761944

Recent Profile Visitors

2,530 profile views

arsenal88's Achievements

Доктор на АУДИ науките

Доктор на АУДИ науките (6/6)

  1. Ето за това говорех,че при някои случаи чупи компресор,но не замърсява системата.Миналата година правих A6 4f три пъти чупи компресор в рамките на годината.От тръбите течеше сива течност.
  2. Когато компресора блокира има вероятност да изхвърли стружки към кондензатора.Тогава при смяна на нов компресор нямаш хубава циркулация на фреона и компресора се опържва за няколко месеца.Кондензаторите след 2000г не подлежът на промивка.Има и вариант да се счупи компресора ,но да не изхвърли стружки.
  3. Сложи оригинален и ,ще се оправи
  4. Може или да е датчик налягане или регулиращи я клапан на компресора
  5. Няма как да са клапите след като тръбите са топли.Най вероятно е проблем с компресора.
  6. Намира се вътре е компресора.Жълт със гайка за ключ 17
  7. Здравей колега,ако компресора вътре е в добро състояние без износване и стружки тогава най вероятно проблема е в контролния клапан.
  8. Или е проблема във вентилатора или в управлението.Вентилатора се намира под чистачките там е и управлението.
  9. Мога да ти дам китайски потенциометри на заем докато ти дойдат твоите, ако ти се наложи.
  10. Закачи я на диагностика,най вероятно проблема е електрически.Виж на живи данни датчика за налягане на климатика.Или както го описваш е по вероятно нивото на фреона да е на границата и да ти прави тия номера
  11. Виж си бушоните ,ако са здрави провери до вентилатора под жабката на буксата му дали има ток.Ако има плюс и минус тогава го сменяй.Ако не стига ток провери и съпротивлението.
  12. Колега под акумулатора има една кутийка черна в която влизат 2 букси.Виж на буксата която е с повечето кабели най вероятно ти се е скъсал или изгнил някой кабел.Имал съм такъв проблем и съм го решил със записване на прекъснат кабел
  13. нещо съм се объркал за това ,че не си на low.А каква температура вади от средните духалки.Смисъл ,че високото налягане ти е 13 бара .Температура на изпарителя ти е 1,5 градуса.Това ,ще рече че климатика си прави перфектни градуси.
×
×
  • Create New...