arsenal88

Members
  • Content Count

    205
  • Joined

  • Last visited

About arsenal88

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Mercedes w205 250d

Контакти

  • Website URL
    http://www.avtoklimaticisofiq.com

Персонална информация

  • Location
    София бул Климент Охридски
  • Interests
    тел 0894761944

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Няма как да са клапите след като тръбите са топли.Най вероятно е проблем с компресора.
  2. Намира се вътре е компресора.Жълт със гайка за ключ 17
  3. Здравей колега,ако компресора вътре е в добро състояние без износване и стружки тогава най вероятно проблема е в контролния клапан.
  4. Или е проблема във вентилатора или в управлението.Вентилатора се намира под чистачките там е и управлението.
  5. Мога да ти дам китайски потенциометри на заем докато ти дойдат твоите, ако ти се наложи.
  6. Закачи я на диагностика,най вероятно проблема е електрически.Виж на живи данни датчика за налягане на климатика.Или както го описваш е по вероятно нивото на фреона да е на границата и да ти прави тия номера
  7. Виж си бушоните ,ако са здрави провери до вентилатора под жабката на буксата му дали има ток.Ако има плюс и минус тогава го сменяй.Ако не стига ток провери и съпротивлението.
  8. Колега под акумулатора има една кутийка черна в която влизат 2 букси.Виж на буксата която е с повечето кабели най вероятно ти се е скъсал или изгнил някой кабел.Имал съм такъв проблем и съм го решил със записване на прекъснат кабел
  9. нещо съм се объркал за това ,че не си на low.А каква температура вади от средните духалки.Смисъл ,че високото налягане ти е 13 бара .Температура на изпарителя ти е 1,5 градуса.Това ,ще рече че климатика си прави перфектни градуси.
  10. На мен ми прави впечатление ,че тези стойности ти ги дава при температура на климатроник а 23градуса.Самия климатроник дава сигнал към клапана на компресора н280 каква е желаната температура от климатроника и не го помпа на максимум ,а го кара да работи колкото да поддържа 23 градуса.Пробвай го на low.Иначе и според мен са ти перфектни стойностите.
  11. ауди а3 няма капилярна тръбичка а трв. Клапана се проверява като се закачат манометри и се види при включил компресор какви наляганя държи.Трябва да прави около 10-12 бара разлика между ниско и високо
  12. това което аз виждам е ,че налягането на системата е височко.При форсиране стига 27 бара и системата изключва.Причината може да е или мръсен или повреден климатичен радиатор и замърсен воден радиатор или задръстена капилярка.
  13. Аз залагам на клапан на компресора или износен компресор.
  14. Съскането означава че системата не е напълно празна и че сомпресора включва.Провери си каличеството фреон като за начало.