arsenal88

Members
  • Content Count

    198
  • Joined

  • Last visited

About arsenal88

  • Rank
    User

Друго

  • Kaра
    Mercedes w205 250d

Контакти

  • Website URL
    http://www.avtoklimaticisofiq.com

Персонална информация

  • Location
    София бул Климент Охридски
  • Interests
    тел 0894761944

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Виж си бушоните ,ако са здрави провери до вентилатора под жабката на буксата му дали има ток.Ако има плюс и минус тогава го сменяй.Ако не стига ток провери и съпротивлението.
  2. Колега под акумулатора има една кутийка черна в която влизат 2 букси.Виж на буксата която е с повечето кабели най вероятно ти се е скъсал или изгнил някой кабел.Имал съм такъв проблем и съм го решил със записване на прекъснат кабел
  3. нещо съм се объркал за това ,че не си на low.А каква температура вади от средните духалки.Смисъл ,че високото налягане ти е 13 бара .Температура на изпарителя ти е 1,5 градуса.Това ,ще рече че климатика си прави перфектни градуси.
  4. На мен ми прави впечатление ,че тези стойности ти ги дава при температура на климатроник а 23градуса.Самия климатроник дава сигнал към клапана на компресора н280 каква е желаната температура от климатроника и не го помпа на максимум ,а го кара да работи колкото да поддържа 23 градуса.Пробвай го на low.Иначе и според мен са ти перфектни стойностите.
  5. ауди а3 няма капилярна тръбичка а трв. Клапана се проверява като се закачат манометри и се види при включил компресор какви наляганя държи.Трябва да прави около 10-12 бара разлика между ниско и високо
  6. това което аз виждам е ,че налягането на системата е височко.При форсиране стига 27 бара и системата изключва.Причината може да е или мръсен или повреден климатичен радиатор и замърсен воден радиатор или задръстена капилярка.
  7. Аз залагам на клапан на компресора или износен компресор.
  8. Съскането означава че системата не е напълно празна и че сомпресора включва.Провери си каличеството фреон като за начало.
  9. ЦЕНИ ЗА СЕЗОН 2019г1. Дозареждане на автоклиматична система+Диагностика(тест за херметичност) - 59лв 2. Цялостно зареждане на фреон+масло+оцветител+Диагностика(тест за херметичност) - - - 79 лв3. Диагностика + тест за херметичност - -безплатна за АУДИ форум4. Цялостно зареждане на фреон за автомобили с над 700 грама фреон- - - - - - - - - - - - цена 10 лв/100 грама5. Тестване на системата с оцветител и UV лампа за микротечове---25 лв6. Смяна на сервизна игла ERRECOM на цена от 5 лв до 9 лв/бр 7. Смяна на сервизен вентил ERRECOM (комплект с иглата) цена от 12 лв до 18 лв8. Смяна на уплътнения ------цени по договаряне9. Смяна на маркучи за ниско и високо налягане ---цени по договаряне 10.Смяна на капилярна тръбичка цена от 10 до 20 лв 11.Смяна на датчик(пресостат)--------------15 лв12.Препарат (USA) за запушване на малки пропуски за автоклиматици с до 1000г фреон -------- 45 лв13.Компютърна диагностика----------------- 15 лв14.Ремонт и рециклиране на компресори за автоклиматици(смяна на осев уплътнител,подмяна на гарнитури,съединител,бобина,ако компресора е задрал в повечето случай не подлежи на ремонт)15.Смяна лагер на ролката на компресора (Цената зависи от това дали може да се свали ролката без да се сваля компресора и от самия лагер-аз работя с NSK-японски,но за някой модели имаме и KBS)ГАРАНЦИЯ ДО КРАЯ НА СЕЗОНА ЗА ВСЯКА ИЗВЪРШЕНА УСЛУГА ИЛИ ПОДМЕНЕНА ЧАСТКакво представлява цялостното зареждане на климатичната инсталация : Надуване на автоклиматичната система ако е необходимо Вакумиране на системата с вакуумпомпа. Поставяне на UV оцветител и масло. Цялостно пълнене на системата с необходимото количество фреон R134a. Замерване на изходящият въздух от въздухоотводите БЕЗ ПОЧИВЕН ДЕН тел 0894761944 (Моля записвайте си час предварително с цел по бързото обслужване)Адреса на сервиза е Бул.Климент Охридски 166РАБОТНО ВРЕМЕ ОТ ПОНЕДЕЛНИК ДО ПЕТЪК от 09:00 до 20:00 часа ****** СЪБОТА И НЕДЕЛЯ от 09:00 до 17:00 часа*************Тел:0894761944http://www.avtoklimaticisofiq.com гр София
  10. На денсото цената му е много завишена в интеркарс със цялата отстъпка го има за 490 лв
  11. Може стига да не е прецакана иглата под него.Внимателно развивай.
  12. Аз го чета с делфи,но трябва да е в модула за климатроника.
  13. А на живи данни тоя датчик дава ли стойноти за налягане и дали са реални.Трябва да са около 5 бара
  14. Здравей колега.Закачи я на диагностика и прочети пресостата какво налягане дава на живи данни.Мисля че от там е проблема.