Jump to content

Въздушни възглавници


MitkoDimitrov86

Recommended Posts

Колеги сложих си пак възглавницата и за 1 час спада веднага когато е на комфорт или автоматик! 

На динамик май май не спада.

Какво може да е ? 

Не съм правил още адаптация и седи леко по-вдигната от другите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

колега, защо не я закараш в сервиз? Може и двете да са заминали, може и амортисьори да са протекли и преебават възглавниците, имаш прекъсната верига до клапана на левия амортисьор и ниско напрежение, може и релето да ти е за смяна

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази грешка се изтри явно е била само като се откачи амортесьора.Казаха ми,че може да е от клапанен блок!

Щом са двата предни,ама как може да се провери и каде се намира някаде след компресора ? 

Колега нямам никакво време да ида до София и да я оставя на smatic.Затова гледам да намеря проблема и ако го знам е по лесно пращат се части или се рециклират старите. В Плд няма сервиз който е специализиран за въздушно за жалост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги свга говорих с един друг майстор и той ми каза,че много вероятно е да една възглавница а другата страна да спада защото компенсирала това дали може да е истина ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кръгът е свързън, но чак да едната възглавница пък да кляка от другата страна, по-скоро не.


При мен клякаше цялата кола, като най-много от възглавницата, която изпускаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възглавниците не са вързани помежду си. Общата връзка е клапанното тяло, намира се от дясно зад бронята, трябва да свалиш гумата и подкалника. Може и тръбичка да е, за да ти спада за 1 час теча е голям. пръскай клапанното тяло с вода и сапун и гледай дали изпуска, там е и разтоварващия клапан. При всяко отваряне на врата трябва да чуваш едно цъкане от там и леко изпускане не въздух. Пробвай като спреш колата и от менюто я остави на Jack mode и виж дали пак спада.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах го на крик и пак спада ! 

Да като отварям пасажерската врата се чува чъкане.Да значи лявата страна спада с поне 3-5см повече от дясната незнам дали има значение !

Звънях на airflex и пича ми каза,че може да е от втулката на амортесьора незнам дали е възможно ама след като се сваляхме този амортесьор и пак качихме много съвпадения стават. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

eми сваляш амортисьора, и вижте възглавницата, правите си накрайник за компресор, помпате я с въздух и гледате дали изпуска. Да не изпуска от снадката между амортисьора и тръбата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

52 minutes ago, Manniakk said:

Възглавниците не са вързани помежду си. Общата връзка е клапанното тяло, намира се от дясно зад бронята, трябва да свалиш гумата и подкалника. Може и тръбичка да е, за да ти спада за 1 час теча е голям. пръскай клапанното тяло с вода и сапун и гледай дали изпуска, там е и разтоварващия клапан. При всяко отваряне на врата трябва да чуваш едно цъкане от там и леко изпускане не въздух. Пробвай като спреш колата и от менюто я остави на Jack mode и виж дали пак спада.

 

Е защо пада цялата кола като е спукана една, ако не са свързани?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми има вариант да я спуска за да е равна, затова като заключиш окачването колата не се самонивелира. Примерно аз имах пробита задна лява и колата спадаше само от тази страна, реално спадна само 1 път и я закарах да я сменят направо. Не съм чакал да падне цялата. Ако погледнеш клапанното тяло има 6 входа - 1 за компресора, 1 за разтоварващия клапан и 4 за всяка възглавница

 

 

VENL-5X22-AUVW-v1__66140.1465844358.1280

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбрах да значи заключих го вечерта и на сутринта пак беше спаднала со края ама другата страна беше 5см по-висока.

Най-интересното е че пратих амортесьора на сматик и те казаха нищо му няма слагам го и колата почна да кляка.

Преди време ми беше спукана задната възглавница ама само тя си спадаше в сматик я направиха и всичко е 6.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

връзки мисля че няма, мога да проверя утре в elsa дали пише нещо, но провери първо лесните, на предните 2 амортисьора, и на блока. ако имаш теч ще си спада, но може и да гръмне компресора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на него може само връзката където влиза тръбата, за да тестваш самата възглавница трябва да се свали кожуха, възглавницата е вътре, не знам да не би при транспорта предния път да се е повредила - в сервизното ръководство имаше доста специфики при транспорта, колко са важни - не знам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, Manniakk написа:

ми има вариант да я спуска за да е равна, затова като заключиш окачването колата не се самонивелира. Примерно аз имах пробита задна лява и колата спадаше само от тази страна, реално спадна само 1 път и я закарах да я сменят направо. Не съм чакал да падне цялата. Ако погледнеш клапанното тяло има 6 входа - 1 за компресора, 1 за разтоварващия клапан и 4 за всяка възглавница

 

 

VENL-5X22-AUVW-v1__66140.1465844358.1280

Преди 7 часа, Manniakk написа:

ми има вариант да я спуска за да е равна, затова като заключиш окачването колата не се самонивелира. Примерно аз имах пробита задна лява и колата спадаше само от тази страна, реално спадна само 1 път и я закарах да я сменят направо. Не съм чакал да падне цялата. Ако погледнеш клапанното тяло има 6 входа - 1 за компресора, 1 за разтоварващия клапан и 4 за всяка възглавница

 

 

VENL-5X22-AUVW-v1__66140.1465844358.1280

А "седмия вход" е за резервоара за въздух?!?!?

 

 

Не знам точно каква ти е колата (разбрах, че е някаква 4ф), ама защо не пробваш да я вдигнеш до край нагоре и да видиш дали спада или пък по-бавно се случват нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги сега гледам клапанояото тяло и го полях с веро и никаде не права балони ! Но забелязах този скъсан кабел! Може ли той да е проблема ?

image.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така прегледах колкото можах предните никаде не се вижда да изпуска!

Оправих си този кабел ако не се лъжа е за датчика за температура.

Груго забелязох на махания амортесьор отгоре винтила си има означения каде да се стегне,но майстора бая след това го беше завил.Върнах си го леко проверих не изтича въздох сега чакам да вида дали ще падне и стискам палци да Не ??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост си спада лявата,и то бързо за около 30мин от 380мм стана 340мм

А дясната и тя се снижава но доста по-бавно и стига до едно ниво и спира около 1-2см преди гумата да влезне в калника. 

Може ли този клапанен блок просто да му е дошло времето и да отпуска предните възглавници ? Или по-скоро да е лявата възглавница и при слагането или транспорта да са е спукала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 30 мин определено трябва да се чува съскане от някъде. Може да размениш тръбичките според мен, лява и дясна... ама според мен проблема ти е в лявата страна.

Винаги има и вариант да е самата тръбичка ама тогава може би няма да може и да вдигне колата и ще прегрява компресора.сваляй амортисьора и виж възглавницата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...