Jump to content

Въпрос за Печка


vesko_beka

Recommended Posts

Когато купих колата ми казаха че има печка с дидтанционно. Тогава я включих излизаха ми индикатори( както и сега ги има) до часовника но уви нищо. Помислих си все още е топло затова. То сега съм в Банско. Температурата пада под 0°С вече настройваме таймера задавам време от 30 мин и нищо. Включих я и вдигнах капака но никакъв шум не чувам. Има две опции за включване от компа. На едната ми показва перка а на другата пара или вълни( до часовничето) качвам снимки на дистанционното и на двете лампички които светват

IMG_20161102_082915.jpg

IMG_20161102_082057.jpg

IMG_20161102_081922.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това първото трябва да включиш (вълни/пара). Трябва й малко време да подгрее, първо ще чуеш леко бучене отпред докато изчисти камерата на печката, после като почне да грее трябва чуваш нещо като цъкане в задната част на автомобила от подкачването на горивото. Времето долу се гласи колко време да грее. Timer 1 и Timer 2 са за да посочиш автоматично пускане по дата и час. Immediato в твоя случай е да тръгне веднага. Ако си на конкакт трябва да си пуснеш климатроника ръчно, защото иначе ще грее само антфриза без да обдухва в купето.

 

Символа от втората снимка е за обдухването на купето, което се ползва лятото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи това с перката няма смисъл зимата да го пускам?? А относно първата снимка това с вълничките бях настроил таймера на 30 мин и като се качих мисля че не видях разлика в купето да пробвам ли да е включено по дълго време?? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@KCV твоята е същата нали.как се пуща?

Редактирано от PLAMEN_79
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно както DJANO е описал.

 

След натискане на бутона ( този с изпъкналите точки ) на дистанционното

( междувременно на дистанционното трябва да започне да мига червен светодиод ),

на таблото до часовника се появява индикатора с вълнообразните стрелки.

След около ( до ) половин минута започва да се чува чукане от задната част,

това би трябвало да е подкачване на гориво, както и виене от към предницата,

явно за продухване на горивната камера.

След още известно време се включва и допълнителната помпа за циркулация на охладителната течност.

След достигане на определена температура ( нямам идея колко ) се включва и обдухването на купето,

за да затопли и салона.

Системата се контролира от датчик за температура и при достигане на 70 гр.Ц. изключва,

също така ако по време на работа акумулатора почне да сдава багажа и стигне стойности

под 11,5V също изключва, за да го съхрани за запалване.

 

Ето и още малко, макар и на руски:

 

Цитат

Подключив все это дело я запустил отопитель, но включилась вентиляция (т.е. клима включилась, а котел нет), пол дня меня мучал вопрос как выбрать режим работы (отопление/вентиляция).
В который раз начал мучить Эльзу и нашел: оказывается включится тот режим, который был выбран последним из меню. Пошел запускать принудительно отопитель из меню, включил. Котелок зажужжал и прожужжав 2 мин.отключился .
Ваг-ком показал: появилась ошибка 1406 - нет пламени, чем очень сильно меня расстроила. В конце зимы все исправно работало, а тут такая засада. Пошел читать, что умные люди по этой проблеме пишут и вычитал, что если вебасто долго не включать (а я с зимы ни разу не включал) то запустится она хрен знает с какого раза пока топливную магистраль прокачает. У меня все заработало с третьей попытки.

 

Ето и нещо на Ингилизки ( доста подробно описание на всичко ):

 

http://www.ts20.no/Audi/audi-webasto-0.pdf

 

 

Редактирано от KCV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, vesko_beka said:

Значи това с перката няма смисъл зимата да го пускам?? А относно първата снимка това с вълничките бях настроил таймера на 30 мин и като се качих мисля че не видях разлика в купето да пробвам ли да е включено по дълго време?? 

Това с перката се включва лятото за да ти намали температурата в купето вкарвайки свеж въздух отвън. При колите със соларен шибедах мисля че автоматично тръгва (някой да ме поправи ако греша). За 30 мин работа на печката в купето трябва да е много топло, при мен разлика в температурата се усеща много бързо. Провери си акумулатора дали държи, ако имаш възможност закачи на диагностика, мисля че може да се види ако има някакви грешки от запалване на печката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бил съм на диагностика два пъти и не пише нищо за Печка. Батерията ми е 100 ампера и е още в гаранция тска че ням ядове с нея. Довечера ще  я настроя пак и ще пиша 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Не става. Тая пуста печка ако я има ако ще да я настроя да работи 60 мин на - 10 градуса не чувам нищо. Явно я няма. Къде се намира? Къде е монтирана да видя ад еба там ли е или са си я гепили

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спомен под двигателя от шофьорската страна.Даже май зад подкалника беше отляво зад бронята.

Редактирано от Denyo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...