Рабаков Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Здравейте колеги, имам проблем с паленето сутрин. Когато дам на контакт, индикатора на таблото за подгревните свещи ми светва само за 1-2 секунди, след което гасне и вероятно свещите не подгряват горивото, и от там идва трудното сутрешно палене, особено сега в тези студове. Казаха ми, че проблема може би е в някакво реле на подгревните свещи, и първо него да го проверя. Знае ли някой къде се намира това реле? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Точно толкова трябва да свети индикаторът за свещите. Ето ти нагледно парене на мойта кола при -11. Забележи времето за което свети подгревът (нява и две секунди) и как гладко после пали! А пък ако сте толкова зорлиии да го проверите, намира се под бушоните в двигателния отсег. Но не мисля, че там ти е проблемът! Търсете проблемът другаде. Все още не съм чувар за прецакано "реле" за свещите при 8Р! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Рабаков Публикувано 13 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Благодаря колега, точно толкова свети и при мен реотанчето! Възможно ли е тогава, да е изгоряла някоя от свещите, и това да не се хваща от компютъра???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 13 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Януари 2017 Възможността е клоняща към 0.Може да са тръгнали да умират и да не ги хваща ECU-то, но да изгорят и да нямаш грешка, не и ако не е пипан софта на ECU-то. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване