Karatar Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 Привет колеги ! Искам да попитам някой имал ли е такъв проблем като моя . Значи парното като не съм затворил клапите за въздуха от вън където го пуска духа студено дори и на най топло съм го направил ( Н1 ) , а като натисна бутона да затвори клапите тогава духа топло даже пак не е както трябва и като ги затворя - нормало прозорците се изпотяват и неможе се види нищо ( трябва винаги да държа прозореца малко отворен та да не се потят) . Със една дума винаги стоиш на студено вътре . Според мен би трябвало дори и да не са затворени клапите би трябвало да си духа топло . Въпроса ми е на всички Б5-ци ли е направено така или аз нещо имам проблем някъде по системата . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marshon Публикувано 17 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2017 (Редактирано) Най-вероятно са ти заминали дунапрените с които по принцип са тапицирани клапите, в следствие на което студеният въздух от вън влиза направо в купето ти. Това си е вродено на тези коли. Ето ти линк към може би най-добрата тема за справяне със ситуацията. п.п. Аз минах по този път.. има голяма разлика сега Редактирано 17 Януари 2017 от marshon Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миленито Публикувано 23 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2017 След смяна радиатор парно пада температурата на мотора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 24 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2017 А термостата как ти отваря? Не трябва да пада температурата на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diabol Публикувано 25 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2017 И аз мисля, че трябва да оправиш клапите и евентуално да смениш или почистиш радиаторчето на парното Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миленито Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 На 24.01.2017 г. at 20:58, Shubert написа: А термостата как ти отваря? Не трябва да пада температурата на мотор Колега два пъти смяна радиатор парно сега е hella четири пъти термостат behr,valer,malle сега от ауди сменени свещи подгрев антифриз сменен топлинен датчик обезвъздушена перфектно и щом пуснеш вентилатора на парното температурата пада дори и да е плюс 10 градуса спираш вентилатора кове 90 дори в ауди нямат обяснение колата е а4 б5 1.9тди Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Е ти си за шаман вече да му развали магията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миленито Публикувано 24 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2017 Брат незнам вече кой да питам никой няма отговор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gacka Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 (Редактирано) Колега намерили решение на проблрма че и примен е така.Следя темата за евентуално решение на проблема Редактирано 2 Март 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
миленито Публикувано 2 Март 2017 Доклад Share Публикувано 2 Март 2017 Още не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fallS-intriga Публикувано 4 Март 2017 Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 Колеги и аз да питам едно въпросче? В януари месец си смених радиаторчето на парното и оправиха дунапрените, след смяната всичко е наред духа топло клапите работят но идва едно съскане като запаля колата от какво може да е според Вас? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ив.Николов Публикувано 4 Март 2017 Доклад Share Публикувано 4 Март 2017 Пробвай само на контакт дали го има.Ако го има е от клапите на климатроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gacka Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 На 2.03.2017 г. at 17:01, миленито написа: Още не При мен се оправи за сега,смъкнах жабката и почнах пускам климатроника на топло студено горе долу, и почукване по целтралния въздоховот,с идеята че някой дунапрен е запречил кляпата са топло студено.Пак казвам при мен се оправи най вероятно е временно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 10 Март 2017 Доклад Share Публикувано 10 Март 2017 Такова съскане и аз го имах в студено време на моята А4-ка и така и не разбрах от какво е. Да не си ти новия собственик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ionus_99 Публикувано 27 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2017 И аз го имам този проблем някой вече ако го е решили и знае как бмагодаря предварително! Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване