Jump to content

Ауди А4 Б5 климатроник-парно въпрос


Karatar

Recommended Posts

Привет колеги ! Искам да попитам някой имал ли е такъв проблем като моя . Значи парното като не съм затворил клапите за въздуха от вън където го пуска  духа студено дори и на най топло съм го направил ( Н1 ) , а като натисна бутона да затвори клапите тогава духа топло даже пак не е както трябва и като ги затворя - нормало прозорците се изпотяват и неможе се види нищо ( трябва винаги да държа прозореца малко отворен та да не се потят) . Със една дума винаги стоиш на студено вътре  . Според мен би трябвало дори и да не са затворени клапите би трябвало да си духа топло . Въпроса ми е на всички Б5-ци ли е направено така или аз нещо имам проблем някъде по системата .

DSC_0030.jpg

DSC_0031.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно са ти заминали дунапрените с които по принцип са тапицирани клапите, в следствие на което студеният въздух от вън влиза направо в купето ти. Това си е вродено на тези коли. Ето ти линк към може би най-добрата тема за справяне със ситуацията.

 

п.п. Аз минах по този път.. има голяма разлика сега :)

 

Редактирано от marshon
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че трябва да оправиш клапите и евентуално да смениш или почистиш радиаторчето на парното

Изпратено от моят SM-A510F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...
На 24.01.2017 г. at 20:58, Shubert написа:

А термостата как ти отваря? Не трябва да пада температурата на мотор

Колега два пъти смяна радиатор парно сега е hella четири пъти термостат behr,valer,malle сега от ауди сменени свещи подгрев антифриз сменен топлинен датчик обезвъздушена перфектно и щом пуснеш вентилатора на парното температурата пада дори и да е плюс 10 градуса спираш вентилатора кове 90 дори в ауди нямат обяснение колата е а4 б5 1.9тди

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега намерили решение на проблрма че и примен е така.Следя темата за евентуално решение на проблема

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз да питам едно въпросче? В януари месец си смених радиаторчето на парното и оправиха дунапрените, след смяната всичко е наред духа топло клапите работят но идва едно съскане като запаля колата от какво може да е според Вас?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2.03.2017 г. at 17:01, миленито написа:

Още не

При мен се оправи за сега,смъкнах жабката и почнах пускам климатроника на топло студено горе долу, и почукване по целтралния въздоховот,с идеята че някой дунапрен е запречил кляпата са топло студено.Пак казвам при мен се оправи най вероятно е временно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

И аз го имам този проблем някой вече ако го е решили и знае как бмагодаря предварително!

Изпратено от моят SM-G925F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...