Shubert

Members
  • Content Count

    11,751
  • Joined

  • Last visited

About Shubert

  • Rank
    User
  • Birthday 04/25/1975

Друго

  • Kaра
    ал Ауди

Контакти

  • ICQ
    103537843

Персонална информация

  • Location
    София

Recent Profile Visitors

5,108 profile views
  1. Не светеше ли подобна и когато акумулатора е за смяна?
  2. @Shoter Оправи си линка със снимките.
  3. @vicky Не ти е активна обявата.
  4. @Генади Маджаров Е то това се регулира от управлението на климатроника. Има и едни транзистори в самите вентилатори, но обикновено те кат гръмнат работи само на макс.
  5. Стоповете са на отделна верига с цел безопасност и трябва да работят без значение дали колата работи или не @dafil
  6. @dafil Е те пък каква връзка имат с клемореда? Светлините на стоповете имам предвид.
  7. @johnny_bg Прилича ми на нещо доправяно по труд и творчество. Виж си релето на радиатора да не би да дава постоянно заграля кола. Изключи и климатика по време на проверките.
  8. Е не ти ли излиза на ВАГ ком за какво пищи?
  9. Ако не може да се сложи евросонда няма да стане да минеш легално преглед. Нещо е такова е с кутия и маркуч, който ще извде газта извън купето при дефектирал клапан например. Бутилката не се сменя, а се прави тест и ти я презаверяват за още 5 или 10год.
  10. @krasko74 Ако не знаеш точно какво да гледаш, няма да познаеш дали има студена спойка, освен ако не се е отпорила толкова, че да се вижда и с просто око.
  11. Това не са ли симптоми за тампоните на висящия лагер?
  12. На тая втората снимка чета нещо за предно ляво и дясно. Нищо не виждам за задни неща.
  13. Няма дебитомер. Това с входящият колектор, ако дърпа въздух не даваше ли проблеми с оборотите?
  14. Е при Ц4 има ли такива с подгрев?