nikito_ko1 Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 Колеги имам малко затруднения с моята А4 Б6 с авф мотор Колата пали и върви без проблем, но забелязвам завишен разход на гориво по бордкомпютър - 8,5л. средно с каране като "бабичка" (разхода съвпада с реалния ) Това ме накара да се поразровя с ваг кома и забелязвам /15-ти канал на вага/ висок разход на л./ч. - 1,00/1,20 това на загрял мотор и без никакви консуматори. Другото което ми прави впечатление е че милиграмите на празен ход при 90 градуса на мотора са 8,8/9,0мг. а при около 75 градуса дори и 10,00мг. /това пак загрял мотор и без консуматори/ Всичко това при синхронизация на вала +0,6 Говорих с няколко колеги от този и от други форуми и стана ясно че разхода на л./ч. е ориентир за правилна и фина настройка на мотора и че трябва ако всичко е наред тоя разход на час да е около 0,60л/ч Пробвах малко "игра" с тая синхронизация на вала, стигах до стойности от -2,9 до + 3,2 но разхода на литри в час не мърда милиграмите също Стойностите за корекция на дюзите на 13-ти канал са си нормални /-0,07/ /+0,10/ /+0,21/ /-0,17/ това са най-ниските показани при синхронизация на вала около +2,2 (като въртя шайбата се променят и стойностите на 13-ти канл) Сигурен съм че тук имам доста знаещи и можещи момчета които знаят къде е ключа за бараката. Моля дайте съвети и насоки къде би могъл да е проблема с тази кола Имам съсед който кара същата барака при него нещата са си нормални разхода на 15-ти канал си е 0,40л./ч. а милиграмите на празен ход са 4,5мг. разхода по борд е 6,1л. смесено Всякакви предположения и насоки биха ми били от полза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 Мога само да изкажа едно неангажиращо мнение-разпределителен вал.Може да е поизносен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 8 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 (Редактирано) Ето как изглежда вала Ако може да се прецени от снимките Редактирано 8 Март 2017 от nikito_ko1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 8 Март 2017 Доклад Share Публикувано 8 Март 2017 По снимки е малко подвеждащо.Тряжва да се опипа хубаво всяка гърбица.Човек с опит лесно ще те насочи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 9 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2017 Де го тоя човек с опит тук? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zinoto Публикувано 24 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2017 Дюзите с какви букви са? Дали са точните за AVF мотора? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 25 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2017 (Редактирано) Ar са дюзите Вала е сменен с повдигачи лагери и пак същата работа Редактирано 25 Юни 2017 от nikito_ko1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdimow Публикувано 10 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2019 На 8.03.2017 г. at 20:34, nikito_ko1 написа: Колеги имам малко затруднения с моята А4 Б6 с авф мотор Колата пали и върви без проблем, но забелязвам завишен разход на гориво по бордкомпютър - 8,5л. средно с каране като "бабичка" (разхода съвпада с реалния ) Това ме накара да се поразровя с ваг кома и забелязвам /15-ти канал на вага/ висок разход на л./ч. - 1,00/1,20 това на загрял мотор и без никакви консуматори. Другото което ми прави впечатление е че милиграмите на празен ход при 90 градуса на мотора са 8,8/9,0мг. а при около 75 градуса дори и 10,00мг. /това пак загрял мотор и без консуматори/ Всичко това при синхронизация на вала +0,6 Говорих с няколко колеги от този и от други форуми и стана ясно че разхода на л./ч. е ориентир за правилна и фина настройка на мотора и че трябва ако всичко е наред тоя разход на час да е около 0,60л/ч Пробвах малко "игра" с тая синхронизация на вала, стигах до стойности от -2,9 до + 3,2 но разхода на литри в час не мърда милиграмите също Стойностите за корекция на дюзите на 13-ти канал са си нормални /-0,07/ /+0,10/ /+0,21/ /-0,17/ това са най-ниските показани при синхронизация на вала около +2,2 (като въртя шайбата се променят и стойностите на 13-ти канл) Сигурен съм че тук имам доста знаещи и можещи момчета които знаят къде е ключа за бараката. Моля дайте съвети и насоки къде би могъл да е проблема с тази кола Имам съсед който кара същата барака при него нещата са си нормални разхода на 15-ти канал си е 0,40л./ч. а милиграмите на празен ход са 4,5мг. разхода по борд е 6,1л. смесено Всякакви предположения и насоки биха ми били от полза колега имам същия проблем. При теб как се развиха нещата. Отсрани ли проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikito_ko1 Публикувано 12 Февруари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 Проблема е в дюзите Скоро ще ги сваля и ще видя как им пръскат разпръсквачите Ако там всичко е наред ще ги дам за проверка и калибровка на кубиците Друго не ми идва на ум Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdimow Публикувано 12 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2019 ако.егр ти е затапен за това дава по голям разход на празен ход, защото лъже дебитомера, колко са стойностите на дебитомера на празен ход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STOPARIS Публикувано 16 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2019 На 12.02.2019 г. at 15:10, nikito_ko1 написа: Проблема е в дюзите Скоро ще ги сваля и ще видя как им пръскат разпръсквачите Ако там всичко е наред ще ги дам за проверка и калибровка на кубиците Друго не ми идва на ум колега в дюзите ли беше проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване