Jump to content

Задни дискове и накладки


Knight Rider

Recommended Posts

Здравейте колеги предстои ми смяна на задни дискове и накладки на Ауди А4 Б5 1,8т (FWD).След разпитване отпред сложих накладки АТЕ и не съжалявам изобщо и много важно за мен нещо не свирнаха нито са миг (лично мен ме влудява това нещо и имах най-големи опасения за това да не стане),в последствие взех за още 10-ти комплекта за други коли предни/задни накладки нито една не свирна и всички са повече от доволни.

Исках да си взема и за отзад дискове и накладки АТЕ,но се оказа че АТЕ дискове няма с пръстена за АБС-са(сега ще кажете ми свали старите пръстени,но неми харесаха като свалях дисковете и след като се установих почти мин.разлика в цената със и без пръстен,не виждам смисъл да се мъча да ги свалям,защото както знаете много лесно се пукат).

Намерих дискове на ТЕХТАР с пръстен,другата за мен марка освен АТЕ на която бих взел нещо за спирачна с-ма(но не ми се е налагало)като изключи ме Zimmermann и EBC. Сега се чудя с какви накладки да ги комбинирам АТЕ или ТЕХТАР ? За АТЕ-то мога само добро да кажа,но на доста места пише че били потвърди,от друга старана ТЕХТАР накладките са така да се каже изпробвани с конкретните дискове (заводска комбинация) и били по-меки (но досега не съм имал пряк допир и впечатление от продукт на ТЕХТАР) не знам дали това е вярно за твърдостта им,но предпочитам да сменям по-често накладки отколкото дискове и цапането не ми пречи,коя ще бъде по добрата комбинация някой ако я е пробвал.

С нивото ни на авточасти в БГ и за двете марки има доста положителни и отрицателни мнения,зависи кой на какво ще попадне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих Текстар и съм много доволен. Предстои ми отново смяна и ще сложа пак от тях.

Изпратено от моят HUAWEI GRA-L09 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз сложих задни дискове и накладки на АТЕ и си сложих старите пръстени и лагери, защото си бяха здрави и според мен няма нужда да сменяш оригинална част с афтърмаркет боклуци, при положение, че са си здрави. Пръстена се награвя с горелка за да се разшири малко след което бъркаш през дупките на болтовете и се избива внимателно, след което се набиват на новия диск и при монтажа е добре да регулираш датчика на ABS-a спрямо пръстена. Аз го направих със пластини за регулиране. След като затегнеш диска, пъхаш пластина 0,6 межу пръстена и датчика и завърташ леко диска за да се намести растоянието.

 

Качвам и снимки за да видиш, че наистина е възможно:

 

received_1430990180245262.jpeg

received_1430992510245029.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

Месец след смяната и няколко хиляди км. им мога да кажа,че не съжалявам за избора си.Все пак заложих на TEXTAR дискове направо с пръстените за АБС и накладки пак TEXTAR.Въпреки че спирачното усилие е по-голямо отпред спрямо отзад,мога да кажа че има драстична промяна.Да не забравя също нещо много важно няма свирене.

За старите гривни какви ли не варианти за вадене не чух,но не остава време да си по играя с тях и да видя как се вадят (ще споделя как съм ги вадил).

 

Колега Stoqn.Tumbev благодаря за разяснението,но моите пръстени много ги е нагънала ръждата,а и са по различни от твоите.

Редактирано от Knight Rider
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...