Stoqn.Tumbev Публикувано 22 Март 2017 Доклад Share Публикувано 22 Март 2017 (Редактирано) Здравейте колеги, имам странното усещане че колата на моменти върви много добре, а на моменти зле. Направих няколко лога на дебитомера и турбото и при дебитомера всичко изглежда ОК, но при турбото, нещатата не седят така. Вдига налягане след което има спад на 2300 оборота и се нормализира след 2700. Според вас, какъв може да е причинителя на това поведение- N75, мръсна геометрия или... Прави ме впечетлени че турбото се чува постоянно в ниските обороти, не знам дали е нормалмо. колата е а4 б5 1.9 АФН 110 магарета - без катализатор прикачвам лога: Редактирано 22 Март 2017 от Stoqn.Tumbev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 24 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Никой ли няма предположения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Добре изглежда.Пиква си лекичко и после разтоварва.Свалял ли си ЕГР за чистене,ако не е затапен де.И маркучетата може да ги смениш,ако не си го направил още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 24 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 ЕГР-а си работи. Маркучите не съм ги сменял, ще ги сменя, но не мисля че проблема е от тях. Ще пробвам да намаля egr-a до минимум и ще направя още един лог. Странното е, че колата студен върви много добре, но като загрее ми се стува че става по-тромава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 24 Март 2017 Доклад Share Публикувано 24 Март 2017 Провери лостчето на геометрията дали се движи свободно при откачен актуатор.Провери и хода на самия актуатор.Смеби маркучетата,въпреки че ти изглеждат добре.За да се увериш че проблема не е в N75,размени го с N18 за един тест. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 27 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 Малко развитие по темата. Вчера свалих N75 и реших да го отворя за профилактика(Видях,че братушките ги отварят и чистят) и клапана се движеше доста трудно, имаше доста мръсотия вътре... та, почистих го, малко WD40 за лубрикант, смених вакумите и сега мисля че колата върви по-добре. Снощи карах по магистралата и на 5-та, като натисна газта ускоряваше доста добре. Остава само да направя лог за да видя дали наистина съм си решил проблема. П.П. геометрията я движих докато беше със закачен актуатор и мисля че се движи доста лесно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 27 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2017 днес ми остана време и направих ЛОГ, но сравнен с логовете преди чистенето на клапана (не този който е на снимката) няма никаква разлика, пика на турбото липсва... LOG-turbo2.xls Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 28 Март 2017 Доклад Share Публикувано 28 Март 2017 Сега може да скъсиш хода на актуатора.След това лог,за да видиш как е.Стараеш се процентите на duty cycle да са между 75-80.Турбото трябва да има пик,но ако ти хресва така,не се занимавай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 28 Март 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2017 Ще го скъся, изобщо не ми харесва как върви в ниските. Преди карах 90 коня и вървеше повече от AFN-a, но турбото имаше хубав пик на 2.1 и след това разтоварваше на 1.9, и N75 държеше около 70%. Когато ми остане време ще го скъся и дано да се съживи мъртвеца. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoqn.Tumbev Публикувано 16 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2017 Вчера се заиграх със актуатора, и след скъсяване на лоста с 3.5 оборота постигнах следния резултат. 3.5ob.CSV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 16 Април 2017 Доклад Share Публикувано 16 Април 2017 Не го пипай повече,засега е добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване